Moi!
Olen innostunut tekemään 3D-kortteja. Kysynkin tietääkö joku mistä voi tilata 3D kuvia (vaikka ulkomailta)? Askarteluliikkeistä ostettaessa kuvat tulevat aika kalliiksi, kun tarvitsen niitä enemmän. Kiinnostusta olis myös eng. ja ruotsinkielisistä ääriviiva tarroista.
3D-kortit
10
1858
Vastaukset
- 3 dee
Lumikellot ja servettipuoti joissa on tosi edullisia 3 d kuvia jos vertaa oikeisiin kauppoihin. Lumikelloissa iso valikoima.
- sama kysymys laittaa?
Vähän kyllä ihmetyttää tämä 3d hysteria kun joka ikinen kerta kun sivuilta etusivulta häipyy ketju 3d-kuvista jo välleen tulee tänne kyselyä ja lumikellojen mainontaa... Vähän alkaa epäilyttää tämä homma
- Lunitari85
Fakta se on, että osoitteessa lumikellot.fi on mielestäni tällä hetkellä suurin valikoima, ja myös edullista. Siis suomalaisista nettisivuista. Toki Suomessa on paljon pienempiä nettikauppoja, niitä löydät googlettamallakin varmasti useita, ja monet niistäkin laskuttavat postimaksuissa vain todellisten kulujen mukaan. Lumikelloillakin tavallisen kirjeen postikulut ovat alle euron.
En jaksanut tarkastaa lumikellojen tilannetta, mutta epäilen että sieltä löydät myös ruotsinkielisiä ääriviivatarroja jonkin verran, kenties myös jokusen englanniksi? Englanninkielisiä ääriviivatarroja voit myös metsästää kaupoista löytyvien ulkomaisten askartelulehtien kaupanpäällisinä, toki silloin joudut ostamaan koko lehden... :)- pannut merkille
Fakta on myös se että lumikellojen tuotteita kysytään yllättäen joka sivuilla ja joka sivuilla lumikelloja mainostetaan. Ihan sattumalta ei tunnu enää....
- olla*
pannut merkille kirjoitti:
Fakta on myös se että lumikellojen tuotteita kysytään yllättäen joka sivuilla ja joka sivuilla lumikelloja mainostetaan. Ihan sattumalta ei tunnu enää....
siihen syy, että heillä on laaja valikoima, edulliset hinnat ja hyvä palvelu. Itse olen mainostanut heidän tuotteitaan enkä ole missään liikesuhteessa heihin.
Tiedän meitä suosittelijoita olevan monta. - askarrellen
olla* kirjoitti:
siihen syy, että heillä on laaja valikoima, edulliset hinnat ja hyvä palvelu. Itse olen mainostanut heidän tuotteitaan enkä ole missään liikesuhteessa heihin.
Tiedän meitä suosittelijoita olevan monta.Samaa mieltä olen minäkin. Hyvä kauppa laaja valikoima ja ystävällinen palvelu itse olen tilannut heiltä ja tavallinen askartelija olen en tunne heitä muuten kuin ostosteni kautta ja messuilla olen heidän pöydältään myöskin ostanut ja saanut hyvää palvelua ja mainostan heitä jos joku kysyy.Muitakin hyviä on Tämä vähän uudempi Paperella on kanssa hyvä ja hyvä palvelu kuten myöskin Papyrus Tampereella siellä on myöskin nykyään nettikauppa.On varmaan muitakin hyviä ,mutta kaikissa ei voi käydä rahan puutteen vuoksi.Ei pidä olla kateellinen kyllä he varmasti ovat tehneet kovasti työtä ja tekevät edelleen menestyäkseen kilpailu on kovaa kun uusia myyjiä tulee koko ajan.
- Näpertelijälle
Sivustolla, vähän alempana on keskustelu ommeltavista korteista. Siinnä on linkki ohjeisiin. Selailtuani linkkiä löytyi sieltä myös teko-ohjeita 3D-kortteihin. Siellä näytetään yksityiskohtaisesti kukkien, lehtien yms. teko. Vaikutti mielenkiintoiselta minullekin vaikka en ole vielä hurahtanut noihin kortteihin.
- shoppaava
Kyllähän tuo Lumikellot on Suomen halvin ja nopein, mutta tässä yksi Hollannin kauppa josta olen usein tilannut. Maksun olen hoitanut EU-maksuna toimitus on tullut 2:n viikon sisällä.
http://www.hokke-discount.nl/index.html?target=dept_565.html&lang=en-gb- shoppaava
jäi mainitsematta, kun tilaus on ollut yli 50€ tämä liike ei peri toimitusmaksuja lainkaan :-)
- vaikka kuinka monta Suomess...
googlettamalla löytyy nettikauppoja vaikka kuinka monta Suomessakin. Uusia syntyy ja vanhoja häviää. hinnat vaihtelee paljonkin, mutta vertailuhan on helppoja, kun käy kurkkailemassa eri kauppojen sivuilla.
Jos tuntuu, että Lumikelloja mainostetaan, niin johtuu siitä, että heillä on laajin valikoima esim. servettejä. Tosiasia, ei sille mitään voi!
Kannattaa katsoa myös kauppojen postitus- ja toimituskulut, niissäkin on melkoinen ero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833