No se on sitten pian menoksi!

reppumatkalaiset

Tiketit, passit ja viisumit on kunnossa. Laukut myös osittain pakattu (suurimmaksi osaksi tuliaisia lapsille). Matka alkaa torstaina Dohan kautta ja ihan pelotta lähdetään. Uskotaan kohtaloon; se mitä tapahtuu voi tapahtua missä vain...
Ihan kivat lähtöfiilikset on.
Kuule hullujussi, kun niin aktiivisesti tällä palstalla vierailet, niin voisitko antaa vinkkiä kuinka helpoimmin piipahtaisimme Intian puolelle. Mumbay on tuttu joten joku muukin paikka voisi olla mielenkiintoinen. Kerropa joitain hyviä vinkkejä. Meilläkun tuota aikaa on nyt niin ruhtinaallisesti käytettävissä.

30

5268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äskeinen kirjoittaja

      Onko kukaan matkustanut Qatar Airwaysin yhtiöllä Doha välilaskupaikkana Colomboon tai vaikka Thaimaahan. Onko minkälaisia kokemuksia lentoyhtiöstä tai muuten varteenotettavaa tietoa matkasta???

      • Shaniina

        Qatar Airways on todella hyvä lentoyhtiö ja me ainakin olemme saaneet todella hyvää palvelua myös vauvan kanssa matkustaessa. Doha on melko pieni ja helppo lentokenttä. Olemme pari kertaa lentäneet sen kautta Sri Lankaan. Mukavaa henkilökuntaa on Dohassa. Siellä on muuten todella paljon sri lankalaisia töissä. Kauanko olette Dohassa? Me olemme aina olleet niin kauan, että meillä on ollut ruoka yläkerran ruokalassa. Hyvää matkaa! Me ainakin lähdemme heti kun rahatilanne sallii ja on mahdollisuus lähteä. Kuinka kauan viivyt sri lankassa ja minne menette siellä? Itse pisin aika mitä olen siellä ollut on puol vuotta ja Unawatunas olen ollut. Unawatuna ehdottomasta paras ranta sri lankas.


      • reppumatk.
        Shaniina kirjoitti:

        Qatar Airways on todella hyvä lentoyhtiö ja me ainakin olemme saaneet todella hyvää palvelua myös vauvan kanssa matkustaessa. Doha on melko pieni ja helppo lentokenttä. Olemme pari kertaa lentäneet sen kautta Sri Lankaan. Mukavaa henkilökuntaa on Dohassa. Siellä on muuten todella paljon sri lankalaisia töissä. Kauanko olette Dohassa? Me olemme aina olleet niin kauan, että meillä on ollut ruoka yläkerran ruokalassa. Hyvää matkaa! Me ainakin lähdemme heti kun rahatilanne sallii ja on mahdollisuus lähteä. Kuinka kauan viivyt sri lankassa ja minne menette siellä? Itse pisin aika mitä olen siellä ollut on puol vuotta ja Unawatunas olen ollut. Unawatuna ehdottomasta paras ranta sri lankas.

        Oikein paljon kiitoksia viestistä!
        Meille jää Dohassa vain reilu pari tuntia koneen vaihtoaikaa. Viime talvena odotimme Abu Dabissa yli 6 tuntia ja ihmettelimme, kun ihmiset kantoivat ruoka-annoksia ravintolasta. Emme silloin tienneet, että olisimme itse myös voineet siellä ruokailla lentoyhtiön laskuun.
        Tällä kertaa viivymme Sri Lankassa 6 viikkoa. Pääpaikkana on Hikkaduwassa ihana pikku hotelli aivan meren rannalla Patuwathassa. Olemme myös Beruwelassa, jossa meillä on ystäviä jo vuodelta -84 saakka. Olemme paljon siellä kierrelleet, mutta näkemättä on esim. Sigiria. Olen käynyt Unawatunassa ja olet oikeassa, siellä on todella upea ranta.
        Tiedätkö yhtään, onko Qatar yhtiö kovin tarkka matkatavaroiden ylipainosta? Meillä nimittäin on lapsille leluja ja koulutarvikkeita 8kg yli sallitun painorajan.


      • senator
        reppumatk. kirjoitti:

        Oikein paljon kiitoksia viestistä!
        Meille jää Dohassa vain reilu pari tuntia koneen vaihtoaikaa. Viime talvena odotimme Abu Dabissa yli 6 tuntia ja ihmettelimme, kun ihmiset kantoivat ruoka-annoksia ravintolasta. Emme silloin tienneet, että olisimme itse myös voineet siellä ruokailla lentoyhtiön laskuun.
        Tällä kertaa viivymme Sri Lankassa 6 viikkoa. Pääpaikkana on Hikkaduwassa ihana pikku hotelli aivan meren rannalla Patuwathassa. Olemme myös Beruwelassa, jossa meillä on ystäviä jo vuodelta -84 saakka. Olemme paljon siellä kierrelleet, mutta näkemättä on esim. Sigiria. Olen käynyt Unawatunassa ja olet oikeassa, siellä on todella upea ranta.
        Tiedätkö yhtään, onko Qatar yhtiö kovin tarkka matkatavaroiden ylipainosta? Meillä nimittäin on lapsille leluja ja koulutarvikkeita 8kg yli sallitun painorajan.

        Kysyn reppumatkalaiselta mikä oli hotellisi nimi Patuwathassa,sekä hintataso?
        Kiittäen Senaattori!


      • reppumatk...
        senator kirjoitti:

        Kysyn reppumatkalaiselta mikä oli hotellisi nimi Patuwathassa,sekä hintataso?
        Kiittäen Senaattori!

        Asuimme ensin 3 viikkoa Beach Side Inn nimisessä pikkuhotellissa (siellä viihdyimme jo viime talvena 4 viikkoa). Todella ihana pieni asuinpaikka aivan meren äärellä rauhallisella rannalla.
        Loput 3 viikkoa siinä lähellä Ocean View Cottage nimisessä paikassa.(Uima-allas ja ilmastointi). Hintoja en näin yleisesti halua paljastaa, koska ne on aina neuvottelukohtaisia, mutta erittäin sopivat hinnat sellaislle, jotka eivät halua satsata paljon rahaa asumiseen. Palvelut kuitenkin toimii noissakin paikoissa ihan hyvin.


      • reppumatk...
        reppumatk... kirjoitti:

        Asuimme ensin 3 viikkoa Beach Side Inn nimisessä pikkuhotellissa (siellä viihdyimme jo viime talvena 4 viikkoa). Todella ihana pieni asuinpaikka aivan meren äärellä rauhallisella rannalla.
        Loput 3 viikkoa siinä lähellä Ocean View Cottage nimisessä paikassa.(Uima-allas ja ilmastointi). Hintoja en näin yleisesti halua paljastaa, koska ne on aina neuvottelukohtaisia, mutta erittäin sopivat hinnat sellaislle, jotka eivät halua satsata paljon rahaa asumiseen. Palvelut kuitenkin toimii noissakin paikoissa ihan hyvin.

        Toki voin kertoa, että hinnat vuorokaudelta ovat molemmissa paikoissa 13-22e väliltä.


    • Colombossa Matkatoimistot myy lippuja.Itse lennän Sri-Lankan koneilla yleensä Chenneyhin(madras)ja sieltä Sahara yhtiöllä eri puolille Intiaa.Ihan siistit koneet ja hyvä palvelu.Ja JOS ei Intian viisumia??Sen saa Intian lähetystöstä Colombosta päivässä.Intiassa junat halpoja.Chenneyn asemalla toisessa kerroksessa turistitoimisto.Ota AC-car vaunupaikka.Pehmeämmät vuoteet ja vähemmän esim.siipikarjaa vaunussa,kun huonompiluokkaisissa vaunuissa.Hyvää matkaa.Tulen perässä helmikuun puolivälissa Mumbain kautta.

      • ...

        neuvoista!!!


      • Hikkaduwa fan

        Hei Pissu Jussi:

        Etkös sinä saanutkaan tarpeeksi srilankalaisesta ystävällisyydestä kun olet taas menossa sinne? Minä kun luulin, että sinun mittasi oli jo täysi :-)
        Itse saavun sinne taas 1 helmikuuta pariksi viikoksi.
        Vieläkös sulla se hotelli...?

        terv. Hikkaduwa fan


      • Hikkaduwa fan kirjoitti:

        Hei Pissu Jussi:

        Etkös sinä saanutkaan tarpeeksi srilankalaisesta ystävällisyydestä kun olet taas menossa sinne? Minä kun luulin, että sinun mittasi oli jo täysi :-)
        Itse saavun sinne taas 1 helmikuuta pariksi viikoksi.
        Vieläkös sulla se hotelli...?

        terv. Hikkaduwa fan

        eikun pakko rako.Maakiistassa oikeudessa 22.pvä helmikuuta.Sitten myyn kaiken ja häivyn.Tuntuu vaan kestävän TÄMÄKIN operaatio siinä maassa.Kyllä mun mitta on oikeesti täynnä ja lähden pakollisten kuvioiden jälkeen.


      • Hikkaduwa fan
        hullu-jussi kirjoitti:

        eikun pakko rako.Maakiistassa oikeudessa 22.pvä helmikuuta.Sitten myyn kaiken ja häivyn.Tuntuu vaan kestävän TÄMÄKIN operaatio siinä maassa.Kyllä mun mitta on oikeesti täynnä ja lähden pakollisten kuvioiden jälkeen.

        Hei:
        Poikkesin 4. helmikuuta ohikulkumatkalla paikassasi. Paikalliset sanoivat sinun lähteneen ed. päivänä lentokentälle.Miten sun hommasi meni siellä, pääsittekö tyydyttävään ratkaisuuteen?

        terv. Hikkaduwa fan


      • Hikkaduwa fan kirjoitti:

        Hei:
        Poikkesin 4. helmikuuta ohikulkumatkalla paikassasi. Paikalliset sanoivat sinun lähteneen ed. päivänä lentokentälle.Miten sun hommasi meni siellä, pääsittekö tyydyttävään ratkaisuuteen?

        terv. Hikkaduwa fan

        Lähdin 24pvä helmikuuta??Elokuun eka päivä viimeinen maaoikeus.Sitte mökki myyntiin ja kohti uusia seikkailuja.Tosin joudun hoitamaan yhden "neuvottelun"KÄSIN ennen poistumistani.Hah.


    • wenku

      Meitä on lähdössä 16.1 5hengen porukka kolmeksi viikoksi sri lankaan Mumbain kautta.Colombon/Hikkaduvan seuduilla pyöritään.Meil siellä tuttuja,jotka järjestää kaiken sit perillä. yks sri lankalinen ollu töissä täällä.Toki porukassa mukana maailmanympäripurjehtijakin!!Joka ollu auttamassa tsunamialueella.Saa sit nähdä, törmääkö siel muihin suomalaisiin!!

      • Savosta päinhän myökii...

        jos tykkäätte lenkkeillä, niin Galleen päin melko lähellä palmukallioita on meidän majapaikkamme. Me yleensä kävelemme joka aamupäivä koko rannan pituuden. Ja tietysti käydään melko usein syömässä JLH:ssa rannalla lähellä Coral Gardenia.
        Viime talvena oli todella vähän turisteja -saas nähdä onko nyt sama juttu-. Mutta kyllähän me suomalaiset toisemme tunnistetaan!!!


      • Hikkis
        Savosta päinhän myökii... kirjoitti:

        jos tykkäätte lenkkeillä, niin Galleen päin melko lähellä palmukallioita on meidän majapaikkamme. Me yleensä kävelemme joka aamupäivä koko rannan pituuden. Ja tietysti käydään melko usein syömässä JLH:ssa rannalla lähellä Coral Gardenia.
        Viime talvena oli todella vähän turisteja -saas nähdä onko nyt sama juttu-. Mutta kyllähän me suomalaiset toisemme tunnistetaan!!!

        Hei K&P:

        Tulossa ollaan :-) Vähän nyt kyllä jännittää toi tilanne siellä. Tuntuu pahemmalta kuin koskaan ennen.
        Joudun jättämään luultavasti Monaragalan keikan väliin tänä vuonna, mutta tulen Unavatunaan pakoon itsenäisyyspäivää Colombosta.

        Nähdään ! Hikkis


      • Onko Kankaita ?
        Savosta päinhän myökii... kirjoitti:

        jos tykkäätte lenkkeillä, niin Galleen päin melko lähellä palmukallioita on meidän majapaikkamme. Me yleensä kävelemme joka aamupäivä koko rannan pituuden. Ja tietysti käydään melko usein syömässä JLH:ssa rannalla lähellä Coral Gardenia.
        Viime talvena oli todella vähän turisteja -saas nähdä onko nyt sama juttu-. Mutta kyllähän me suomalaiset toisemme tunnistetaan!!!

        Meinaan POK.? Karki tuskin ! Ehkä mama ! Bohome stuti !


      • wenku

        ja kierrettiin saaren eteläosaa ympäri,mitä nyt pommi-iskuja pohjoisosassa.Unawatunan rannalla tuli joku suomalainenkin vastaan.siel oltiin viikko yhes ranskalaises perhehotellissa.Ellasta matkustettiin junalla ja loppumatka pikku bussilla Kandyyn.Piti mennä bambullaan?? mut siellä just pommi-isku,joten se jäi.Ksunis maa ja ystävälliset ihmiset,,,ei koskaan mitään ongelmii!!


      • reppumatkalaiset
        wenku kirjoitti:

        ja kierrettiin saaren eteläosaa ympäri,mitä nyt pommi-iskuja pohjoisosassa.Unawatunan rannalla tuli joku suomalainenkin vastaan.siel oltiin viikko yhes ranskalaises perhehotellissa.Ellasta matkustettiin junalla ja loppumatka pikku bussilla Kandyyn.Piti mennä bambullaan?? mut siellä just pommi-isku,joten se jäi.Ksunis maa ja ystävälliset ihmiset,,,ei koskaan mitään ongelmii!!

        matka onnistui oikein hyvin. 6 viikkoa hujahti todella nopeasti, vaikka tällä kerralla ei kovin paljon reissattu. Nuo pommi-iskut sen verran kuitenkin menohaluja hillitsi. Paikallisbusseja kuitenkin käytettiin päivittäin ja pari junamatkaa tehtiin. Majapaikka oli ihan loistava, mutta sehän oli tuttu jo viimetalvelta.


      • Shaniina
        wenku kirjoitti:

        ja kierrettiin saaren eteläosaa ympäri,mitä nyt pommi-iskuja pohjoisosassa.Unawatunan rannalla tuli joku suomalainenkin vastaan.siel oltiin viikko yhes ranskalaises perhehotellissa.Ellasta matkustettiin junalla ja loppumatka pikku bussilla Kandyyn.Piti mennä bambullaan?? mut siellä just pommi-isku,joten se jäi.Ksunis maa ja ystävälliset ihmiset,,,ei koskaan mitään ongelmii!!

        Oliko Unawatunassa muuten yleisesti kuinka turisteja? Ketä suomalaisia siellä tuli vastaan jos saa udella? Sri Lanka on niin pieni maa että melkein kaikki suomalaiset jotkä kyvät sillä tuntevat toisensa, olisi kiva tietää oliko tuttuja..


      • Shaniina
        reppumatkalaiset kirjoitti:

        matka onnistui oikein hyvin. 6 viikkoa hujahti todella nopeasti, vaikka tällä kerralla ei kovin paljon reissattu. Nuo pommi-iskut sen verran kuitenkin menohaluja hillitsi. Paikallisbusseja kuitenkin käytettiin päivittäin ja pari junamatkaa tehtiin. Majapaikka oli ihan loistava, mutta sehän oli tuttu jo viimetalvelta.

        Kiva että teillä oli mukava reissu, voikun itsekin pääsisi.. Kuinka menikö lennot mukavasti Qatar Airwaysillä? Kun siitä ennemmin kyselit.. Meillä kyllä on ollut vain positiivista sanottavaa kyseisestä lentöyhtiöstä..


    • Lankalaisen vaimo

      Reppumatkalaiset ovat varmaan jo lähteneet, mutta sen verran halusin vain sanoa, että lento Dohan kautta menee aivan varmasti hyvin niin monta kertaa se on tullut tehtyä, joten no worries. Oikein hyvää ja aurinkoista matkaa. Muistakaahan käydä Kandyssa, Nuwara Eliyassa(Norelia) Pinnawelassa, Sigiriyassa, Gallella (kysykää three wheeler-kuljettajalta neuvoa Una Watunaan)Katharagamassa, Yalassa, jnejne paikkoja löytyy kunhan vain on aikaa ja rahaa.

      Matkasta Intiaan en osaa sanoa, mutta itse meinataan seuraavalla reissulla käydä Malediiveillä. Mutta, ainakin paikallislehtiä lukiessani olen nähnyt lentolippuja myytävän Intiaan, ja kohtalaisen edullisiakin ovat olleet.

      Ei muuta kuin hyvää ja antoisaa matkaa. Käyhän kertomassa matka-kuulumiset kunhan kotiudutte. Minä juuri odottelen reissusta palaavaa kotiin.

      • Lankalaisen vaimo

        Nyt vasta kaikki viestit ilmestyivät koneelleni .. Joten luin ne, ja ymmärsin, että olettekin vanhoja konkareita Srilankan matkailussa. Ja Una Watunankin tunsitte, joten ainut asia taisi olla tuo lentoreitti Dohan kautta. Shaniinan kanssa olen samaa mieltä, että yläkerran ruokalassa on hyvä ruoka, itse taisin tilata todella eksoottisen hampurilaisen ranskalaisilla :-) mutta olikin paras hampurilainen mitä olen koskaan maistanut-nam
        Shaniina, jos luet tätä niin miten pienen lapsen kanssa olette matkailleet Lankalla ? Ja miten reissu meni ? Itse olemme koko perhe lähdössä kesällä, ja meidän lapsemme on n.1.5v silloin. Meillä isi on Lankalainen, joten me menemme tavalliseen asuntoon Colombossa, missä on kaikki samat mukavuudet kuin täällä Suomessa, mutta aiomme toki matkailla ympäriinsä.

        Vielä reppumatkalaisille. Jos ette ole käynenet Noreliassa (Nuwara Eliya) niin käykää, suosittelen. Ja siellä erityisesti World end- niminen paikka, mikä on korkealla vuorten yläpuolella. Siellä saattaa nähdä villejä isoja kissaeläimiä. Oli upea ja mahtava kokemus, vaikka pelotti aivan sikkuralla se korkeus ja ajotie ..


      • Shaniina
        Lankalaisen vaimo kirjoitti:

        Nyt vasta kaikki viestit ilmestyivät koneelleni .. Joten luin ne, ja ymmärsin, että olettekin vanhoja konkareita Srilankan matkailussa. Ja Una Watunankin tunsitte, joten ainut asia taisi olla tuo lentoreitti Dohan kautta. Shaniinan kanssa olen samaa mieltä, että yläkerran ruokalassa on hyvä ruoka, itse taisin tilata todella eksoottisen hampurilaisen ranskalaisilla :-) mutta olikin paras hampurilainen mitä olen koskaan maistanut-nam
        Shaniina, jos luet tätä niin miten pienen lapsen kanssa olette matkailleet Lankalla ? Ja miten reissu meni ? Itse olemme koko perhe lähdössä kesällä, ja meidän lapsemme on n.1.5v silloin. Meillä isi on Lankalainen, joten me menemme tavalliseen asuntoon Colombossa, missä on kaikki samat mukavuudet kuin täällä Suomessa, mutta aiomme toki matkailla ympäriinsä.

        Vielä reppumatkalaisille. Jos ette ole käynenet Noreliassa (Nuwara Eliya) niin käykää, suosittelen. Ja siellä erityisesti World end- niminen paikka, mikä on korkealla vuorten yläpuolella. Siellä saattaa nähdä villejä isoja kissaeläimiä. Oli upea ja mahtava kokemus, vaikka pelotti aivan sikkuralla se korkeus ja ajotie ..

        Niin meillä myös on isä Sri Lankasta. Kävimme viimme keväänä. Poikamme oli silloin 8kk. Lentomatka meni aika hyvin kun poika kuitenkin nukkui vielä niin paljon ja meillä oli yölennot. Pojan kanssa oli melko helppo olla siellä. Tietysti ripuli ja oksennus taudin sai, mutta se nyt oli arvattavissa. Kunhan lääke alkoi vaikuttaa niin parani sitten. Kauanko olette olleet naimisissa? Kuinka tapasitte?


      • Lankalaisen vaimo-
        Shaniina kirjoitti:

        Niin meillä myös on isä Sri Lankasta. Kävimme viimme keväänä. Poikamme oli silloin 8kk. Lentomatka meni aika hyvin kun poika kuitenkin nukkui vielä niin paljon ja meillä oli yölennot. Pojan kanssa oli melko helppo olla siellä. Tietysti ripuli ja oksennus taudin sai, mutta se nyt oli arvattavissa. Kunhan lääke alkoi vaikuttaa niin parani sitten. Kauanko olette olleet naimisissa? Kuinka tapasitte?

        Moikkis,

        Sori, että kului aikaa ennen kuin kerkesin vastaamaan, tai paremminkin lukemaan koko palstaa. On pitänyt kiirettä.

        Me ollaan oltu naimisissa pian 3v, mutta yhdessä kymmenkunta vuotta. Ollaan tavattu ei kummankaan kotimaassa, ja Suomeen tultu reilut 2v sitten. Mieheni on singhaleesi ja kotoisin Colombosta. Lankalla käydään n. kerran vuodessa ja ollaan about kuukausi, mutta kerran ollaan oltu 6kk:tta. Mies oli yksin lyhyellä visiitillä perhesyiden vuoksi, ja kotiutui muutama viikko sitten. Meillä on yksi lapsi, pian 1v tytär :-D Todella vaalea, sellaiset ruskeat paksut hiukset, mutta siniset silmät .. Ihana pakkaus.

        Kerro sinäkin jotain, kauanko olette tunteneet ja oletteko naimisissa, asutteko Suomessa, kuinka usein käytte Lankalla, onko miehesi tamili vai singhaleesi, .. jnejne ..

        Pitäisikö vaihtaa vaikkapa sähköposti osoitteita, mitä olet mieltä ?? Voitaisiin vaikkapa vaihtaa kuulumisia.

        Palaillaan !!!


      • Lankalaisen vaimo-
        Lankalaisen vaimo- kirjoitti:

        Moikkis,

        Sori, että kului aikaa ennen kuin kerkesin vastaamaan, tai paremminkin lukemaan koko palstaa. On pitänyt kiirettä.

        Me ollaan oltu naimisissa pian 3v, mutta yhdessä kymmenkunta vuotta. Ollaan tavattu ei kummankaan kotimaassa, ja Suomeen tultu reilut 2v sitten. Mieheni on singhaleesi ja kotoisin Colombosta. Lankalla käydään n. kerran vuodessa ja ollaan about kuukausi, mutta kerran ollaan oltu 6kk:tta. Mies oli yksin lyhyellä visiitillä perhesyiden vuoksi, ja kotiutui muutama viikko sitten. Meillä on yksi lapsi, pian 1v tytär :-D Todella vaalea, sellaiset ruskeat paksut hiukset, mutta siniset silmät .. Ihana pakkaus.

        Kerro sinäkin jotain, kauanko olette tunteneet ja oletteko naimisissa, asutteko Suomessa, kuinka usein käytte Lankalla, onko miehesi tamili vai singhaleesi, .. jnejne ..

        Pitäisikö vaihtaa vaikkapa sähköposti osoitteita, mitä olet mieltä ?? Voitaisiin vaikkapa vaihtaa kuulumisia.

        Palaillaan !!!

        Annoitteko pojallenne malaria lääkityksen ennen sinne menoa ? Otitko ruokia suomesta mukaan(vauvalle), siis maitojauhetta, puurohiutaleita tmv ..


      • Lankalle
        Shaniina kirjoitti:

        Niin meillä myös on isä Sri Lankasta. Kävimme viimme keväänä. Poikamme oli silloin 8kk. Lentomatka meni aika hyvin kun poika kuitenkin nukkui vielä niin paljon ja meillä oli yölennot. Pojan kanssa oli melko helppo olla siellä. Tietysti ripuli ja oksennus taudin sai, mutta se nyt oli arvattavissa. Kunhan lääke alkoi vaikuttaa niin parani sitten. Kauanko olette olleet naimisissa? Kuinka tapasitte?

        Hei, me olemme kanssa lähdössä mummun luo ja kysyisin myös tuosta ruokapuolesta? Matkan aikaan poika 1v. Mitä ripulilääkettä annoit?


      • Shaniina
        Lankalaisen vaimo- kirjoitti:

        Moikkis,

        Sori, että kului aikaa ennen kuin kerkesin vastaamaan, tai paremminkin lukemaan koko palstaa. On pitänyt kiirettä.

        Me ollaan oltu naimisissa pian 3v, mutta yhdessä kymmenkunta vuotta. Ollaan tavattu ei kummankaan kotimaassa, ja Suomeen tultu reilut 2v sitten. Mieheni on singhaleesi ja kotoisin Colombosta. Lankalla käydään n. kerran vuodessa ja ollaan about kuukausi, mutta kerran ollaan oltu 6kk:tta. Mies oli yksin lyhyellä visiitillä perhesyiden vuoksi, ja kotiutui muutama viikko sitten. Meillä on yksi lapsi, pian 1v tytär :-D Todella vaalea, sellaiset ruskeat paksut hiukset, mutta siniset silmät .. Ihana pakkaus.

        Kerro sinäkin jotain, kauanko olette tunteneet ja oletteko naimisissa, asutteko Suomessa, kuinka usein käytte Lankalla, onko miehesi tamili vai singhaleesi, .. jnejne ..

        Pitäisikö vaihtaa vaikkapa sähköposti osoitteita, mitä olet mieltä ?? Voitaisiin vaikkapa vaihtaa kuulumisia.

        Palaillaan !!!

        Hei. Olemme tunteneet toisemme n. 4 vuotta. Emme ole naimisissa ainakaan vielä. Tapasimme Sri Lankassa. Olemme tälläinen nuori pieni perhe. Itse opiskelen ja mies on lapsen kanssa kotona. Meidän poika 1,5 v. Meidän herralla on ruskeat hiukset ja vähän kihartuvat ja tumman ruskeat silmät, iho on sellanen vähän ruskehtava. Todella tempperamenttinen pikkumies. :) Mies on singhaleesi. Puhuuko teillä mies singhaleesia lapselle? Osaatko itse puhua singhaleesia? Mitä kieltä puhutte keskenänne? Me puhumme englantia ainakin vielä..

        Jos vain on rahaa niin kerran vuodessa käymme lankalla.

        Olisi kyllä mukava kirjoitella. Minun sähköposti osoite on [email protected]. Laita postia. :D


      • Shaniina
        Lankalaisen vaimo- kirjoitti:

        Annoitteko pojallenne malaria lääkityksen ennen sinne menoa ? Otitko ruokia suomesta mukaan(vauvalle), siis maitojauhetta, puurohiutaleita tmv ..

        Siis annoimme malaria lääkityksen kuitenkin kaiken varalle. Pilttejä, puurohiutaleita yms. oli mukana pojalle niin paljon kun saimme laukkuihin tungettua.. Koin kyllä ne tarpeelliseksi ottaa mukaan.


      • Shaniina
        Lankalle kirjoitti:

        Hei, me olemme kanssa lähdössä mummun luo ja kysyisin myös tuosta ruokapuolesta? Matkan aikaan poika 1v. Mitä ripulilääkettä annoit?

        Meillä poika oli silloin 8kk. ja pilttejä yms. oli mahdollisimman paljon mukana. Kävimme paikallisessa lääkärissä siellä ja saimme sieltä lääkettä. Ensin emme saanet lääkkeitä sisälle, kun poika oksensi kaiken pihalle, niin lopuksi jouduttiin laittamaan lääke piikkinä.


      • Hikkaduwa fan

        Vielä noista Qatar airwaysin lennoista ja palveluista:
        Lento oli heti kättelyssä myöhässä yli 2 tuntia ja se aiheutti sen, että jäin Colombon lennolta. Juutuin vuorokaudeksi Dohaan. Sain huoneen hotellista kun osasin vasatia sitä. Osa porukoista lojui kentällä sen ajan.Kun vihdoin pääsin Colomboon, ei matkalukkuni tullut. Soiteltuani kolmesti päivässä sen perään sain sen lopulta 7 päivän kuluttua. Olin jo silloin pakostakin hankkinut uuden matkalaukun ja uudet matkavarusteet.Paluumatkalla Qatar airways laskutti minua 220 € ylipainosta, vaikka syy oli heidän.Se siitä 5 tähden lentoyhtiöstä !
        Eka ja vika kerta Qatar airwaysillä !!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe