Minkä ihmeen takia ei ole jenkkivitsejä, pelkkiä linkkejä johonkin youtubeen tai teidän tyhmään nettipelin rahanruinaus sivustoon.
Erittäin paljon vitsejä on.
3
2477
Vastaukset
- jokuhinen
Yksityiskoneessa oli neljä matkustajaa ja yksi salamatkustaja. Nuori poika joka oli halunnut lomaa koulusta ja hypännyt siihen koneeseen. Kone oli viemässä Amerikan presidenttiä erääseen vaalitilaisuuteen. Mukaan hän oli ottanut myös paavin.
Keneeseen tuli vika ja koneessa oli vain neljä laskuvarjoa, joten henkivartijat päättivät pelastaa ainakin presidentin. He kaikki hyppäsivät ulos ensimmäisinä.
Paavi sanoi pojalle olet vielä nuori, joten ota sinä toi viimeinen laskuvarjo. Minä olen niin paljon jo nähnyt elämää. Mene sinä vain.
Pojan ilme kirkastui ja hän sanoi paaville. Meille molemmille on varjot, koska Buch otti hädissään mun koulurepun. - kiitosttt
testi
- x-mainari
Amerikkalainen pikkupoika "Äiti miksi minä kierrän ympyrää?" "Ole hiljaa tai naullan toisenkin jalkasi lattiaan"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342467
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍91038- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815