Tästä se lähtee tämä " kauhun viikko" jos niin voisi sanoa.
Tänään pitää lähteä matkustamaan pääkaupunkiseudulle, kohti sairaalaa.
Huomenna on se vartijakoe ja sitten keskiviikkona leikataan.
Ja mä en käsitä, miten mua niin jännittää aivan tuntuu,että mä oksennan.
Ennen sitä odotti,että pääsee hotelliin lomalle niin nyt oikeein puistattaa kun ei saa nukkua omassa sängyssä:)Näin se elämä muuttuu.
Mutta eletään ja mennään näillä korteilla mitkä on käteen jaettu.
Voikaa hyvin palstalaiset ihan jokainen joko nimimerkillä tai ilman.
Ja toivotaan, että tämän viikon aikana olette saaneet omaisenne terveeksi ja itsenne.:)
Ja ei luovuta toivosta eikä rakkaudesta:)
Eipä uni tullut.. ;(
6
700
Vastaukset
- mumsku
puolestani onnea matkaasi.Oletkohan jo ehtinyt lähteä,minäkerkesin vasta nyt koneelle.Tuo on ihan tuttua minullekkin,että sairaalassa kaipaa omaan kotoiseen sänkyyn.Olen sellainen koti-ikävöijä minäkin.Mutta se sairaalassa olo aika loppujen lopuksi menee nopeasti ohi.Luotetaan,että kaikki menee hyvin,enkelit mukanasi,pikkuhöpäkkä.
- tässä ja nyt
Kerro sitten kuulumiset,kun pääset koneelle. :)
- Karjalankägönen
mäne onnella!
- Elisama
Ymmärrän että jännittää. Niin minuakin tekisi sinun sijassa.
Muistan sinua rukouksissani. - käsi
vielä roikkuu mukana?
- aikku47
kaikkea hyvää sinulle matkaan, itse menen ensi viikolla kuulemaan magneettikuvien tuloksia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50828
- 70796
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15589Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492