Mistähän löytyisi korjaaja pojan lempparilelulle,
radio-ohjattavalle "monsteriautolle?
Ajo ei suju, auto vain nytkähtää eteenpäin..
Maahantuojan ( Tyco ) kautta sain kyllä uuden laturin ja akut, mutta vika ei ollut siellä.
Radio- ja tv-korjaamot eivät huoli tätä korjaukseen, googletuksesta ei apua, ei myöskään
lehtien "työsuorituksia"-osastosta...
Esko
RC-korjaajat kuolleet sukupuuttoon?
3
565
Vastaukset
- onko renkaitten siellä
(entiedä osien nimiä) missä ne on kiinni,niin siellä väleissä töhnää/roskaa/jotakin,vaikka hiuksia rullalla...
Muistathan vanhanaikaisen hiiren,kun sinne kuoppaan meni pallon alle ja sinne väleihin kaikkea...hiiri alkoi mönkiä...sellasta ajan takaa nyt!
Laita ihan ilmoitus lehteen,monet pikkukundit osaa tehä korjauksia. - BadRadioMan
Kun on kyse radio-ohjattavista leluista (ei siis ns. oikeista R/C-laitteista) voi niiden korjaaminen olla mahdotonta. Siksi radio- ja tv-korjaamot eivät sitä korjattavaksi ota.
Jossain ammattikoulun elektroniikkalinjalla saattaa löytyä innokkuutta tutkia ja koettaa korjata, mutta kannattaa varautua siihen, että vehjettä ei saa kuntoon...- Faija
..koska uusien akkujen ja laturin saaminen Hollannista oli jo vaivalloista, ja nyt olisi tosi sääli heittää pojan lempparilelu roskiin!
Koitan noita ammattikouluja, ja / tai toivon että jostain ilmoittautuu myötätuntoinen alan taitaja. Tarkistin mekaanisen puolen, siellä ei vikaa ole.
-F-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161