"Satanistien/Saatananpalvojien koruja"

Joku

Mistä saisi ostettua kouluesitystä varten satanisteille/saatananpalvojille tyypillisiä koruja?Onko netissä jotain paikkaa josta sais tilattua?Mieluiten suomalaisia sivuja...

20

4072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös joku

      Oleellisin symboli on varmasti pentagrammi,
      jonka kärki osoittaa alaspäin. Kyllähän
      tuollaisia saa vähän jokapaikasta nykyään
      eri näköisinä ja kokoisina.

      Esim: http://www.stuntman.fi/

    • Joku muu

      Jos ette edes satanismia ja saatananpalvontaa osaa toisistaan erottaa, ei heru vinkkejä. Aparit.

      • voi vitun vittu

        En jaksais tätä kitinää enää yhtään enää, voisko joku kertoa saako tämän joskus jotenkin loppumaan?


      • Joku muu
        voi vitun vittu kirjoitti:

        En jaksais tätä kitinää enää yhtään enää, voisko joku kertoa saako tämän joskus jotenkin loppumaan?

        sitten kun loppuu puurojen ja vellien sotkeminen loppuu sotkusta valittaminen


      • huohlol
        Joku muu kirjoitti:

        sitten kun loppuu puurojen ja vellien sotkeminen loppuu sotkusta valittaminen

        Eipä siinä satanismissa ja saatananpalvonnassa juurikaa loppujen lopuksi ole väliä vaikka ne sekoittaakin, satanismia on mielestäni monenlaista, vaikka esimerkiksi saatananpalvonta jota myös teistiseksi satanismiksi kutsutaan.


    • tietoa

      Todelliset saatananpalvojat käyttävät tavallisia koruja, samanlaisia kuin kaikki muutkin. Eivät halua erottua joukosta ja välttävät symboolien luomaa huomiota.
      Satanisteilta taas löytyy noita pentagrammeja ja väärinpäin olevia ristejä.

      • Jokukoku

        Hyvä että joku tuntee säännöt. Mie en oo
        kyllä missään törmännyt semmoiseen
        sääntökirjaan tms. jossa ois tarkennettu
        näitä asioita mutta kaipa se on niin
        salainen sitten...


      • risti...
        Jokukoku kirjoitti:

        Hyvä että joku tuntee säännöt. Mie en oo
        kyllä missään törmännyt semmoiseen
        sääntökirjaan tms. jossa ois tarkennettu
        näitä asioita mutta kaipa se on niin
        salainen sitten...

        on myös kristillinen symboli, pyhän Pietarin risti. Katolisen legendan mukaan Pietari tuomittiin marttyyrikuolemaan ristillä, mutta koska hän piti itseään Jeesusta alempi-arvoisena, hän pyysi tulla surmatuksi nurinpäin olevalla ristillä.


      • lukihärö...
        risti... kirjoitti:

        on myös kristillinen symboli, pyhän Pietarin risti. Katolisen legendan mukaan Pietari tuomittiin marttyyrikuolemaan ristillä, mutta koska hän piti itseään Jeesusta alempi-arvoisena, hän pyysi tulla surmatuksi nurinpäin olevalla ristillä.

        Pietari piti itseään alempiarvoisempana, kuin Jeesusta. Siksi siis se ristin kääntäminen.


    • näin Jeesus opetti

      "Voi teitäkin te lainoppineet, kun te sälytätte ihmisten päälle (=veronmaksajien harteille) vaikeasti kannettavia taakkoja ettekä itse sormellannekaan koske niihin taakkoihin!" (Luuk.11:46)

      "He [fariseukset] sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille (=veronmaksajien harteille), mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa." (Matt.23)

      • Veehbur

        ...miten tämä liittyi asiaan mitenkään?


    • SUAATANA!

      VITTU NIITÄ LINKKEJÄ ETTÄ SAADAAN OSTETUKSI!!!!!!!!!!!!! >:F

    • SatanExorcist666

      Olisin itsekkin kiinnostunut hankkimaan itselleni ylösalaisin käännetyn ristin kaulakoruksi. Joten laittakaan niitä linkkejä.

      Toiseksi. Saatananpalvojat ovat kaikkea muuta kuin hiljakseen olevia ihmisiä jotka yrittävät upota massan virtaan. Tietysti heitäkin löytyy, mutta pääosin se koostu lähinnä teinijoukosta joka sai ensinmäisen mustan t-paidan ja "palvoo" nyt saatanaa. Oikeaa ja epäaitoa saatananpalvontaa on vaikea määritellä. Vähän kuin määrittelisit oikeaa kristittyä. Kumpi on parempi uskovainen: hän joka käy kirkossa ja antaa lahjoituksia mutta ei usko täysin isä Jumalaan ja pitää raamattua satukirjana vai hän joka ei käy kirkossa, ei anna lahjoituksia, mutta rukoilee joka ilta ja uskoo pääsevänsä taivaaseen.
      Pointti siis se että jos olet saatananpalvoja niin sitten olet ja olet viellä sellainen saatananpalvoja kuin itse olet. Ei maailmassa voi määritellä suoria linjoja ihmisiä kohtaan.

      Kolmanneksi. Saatananpalvojan ja Satanistin ero on muunmoassa se että, saatananpalvonta on käänteis kristinuskoa. Uskotaan Jumalan ja Saatanan olemassaoloon, mutta ylistyksen kohteena on vain herra helvetissä.
      Satanismi puolestaan on tavallaan oma uskontonsa. Sinä uskot siihen ettei ole olemassa yliluonnollisia herroja ja määräät itse omasta kohtalostasi. Saatanallinen Raamattu ja sen jatko-osa Saatanalliset Rituaalit kuitenkin määrittelevät Satanismin uskonnoksi (huvittavia nuo käännökset koska nuo eivät ole Saatanallisia vaan niiden kirjaimellinen käänös englannista olisi Satanistinen Raamattu ja Satanistiset Rituaalit). Saatanalla ei ole noissa kirjoissa pelkäästään mitään muuta osaa kuin toimia Satanismin rekvisiittana. Mutta Satanismi ei myöskään kiellä Jumalan olemassaoloa. Eli toisin sanoen. Voit olla Satanisti ja kirkossa käyvä Kristitty samaan aikaan. Voit uskoa Jumalaan, mutta hyväksyt sen että elämääsi ei ole ennalta kirjoitettu ja määräät itse omasta kohtalostasi.

      • Väärin!

        Satanismi ja saatananpalvonta ovat sama asia.


      • Kunhan saarnaan
        Väärin! kirjoitti:

        Satanismi ja saatananpalvonta ovat sama asia.

        Jaa-a. Vaikea tuohon on sinänsä vastata koska saatananpalvontaa itsessään on todella hajanaisesti, eikä sillä varsinaisesti ole uskonnollisesti tunnustettua asemaa. Onhan toki olemassa nämä Order Of The Nine Angels ja muut vastaavat, jotka tutkivat ja käyttävät "saatanalliselta" vaikuttavaa ja tukevaa materiaalia hyväkseen. Ongelma vain onkin se, että itsessään teistisen saatananpalvonnan suhteen ei ole mitään kiinteää pohjaa, kuten muille uskonnoille kuten esim. kristinusko, jolle pohjana toimi juutalaisuus, jne. Saatananpalvonnalle näin ei ole, se on hajanaista.

        Kun taas Lavey satanismi (tiedän, taas yksi joka näistä saarnaa) on filosofinen suuntaus, joka kehottaa jättämään keksityt tai jos todistettavissa on, jopa olemassaolevat jumaluudet, ja keskittymään itseensä ja individualistisiin elämän ohjeisiin.

        Ongelma toki myös on että olet trolli, tai jos et ole niin voin toki myös saarnata siitäkin että käsite satanismi, itse sanan, ja saatananpalvonta käsittävät samat asiat allensa. Kuten satanismi on lyhenne, saatananpalvonnasta. Mutta Satanismilla tarkoitetaan myös, Lavey ja siitä kehittyneitä suuntauksia. Mitä taas tulee Laveyn tarkoittamiin saatannilisiin rituaaleihin, ne tarkoitettiin itse suggestioksi, vähän kuin roolipeliä. Ihmisellä on luonnostaan tarve rituaaleihin, joita ovat mm. aamu kahvi aamulla, jos se jää ilman, ei lähde päivä käyntiin. Toimii samalla psykologisella periaatteella.

        Olepas hyvä, saattaa kuuroille korville kaikua. Linkkejä myös löytyy aloittajalle: Athanaton, on sellainen sivusto mistä itse mm. olen ostanut Tarot kortit, mutta muistan siellä myös nähneeni pentagrammeja, ja muuta satanismiin/saatananpalvontaan liittyviä KAUPALLISIA tuotteita. Satanic Bible, löytyy myös PDF tiedostona, vapaasti ladattavissa kunhan jaksaa googlata. Toimii varmasti hyvin lähteenä aloittajan aiheeseen.

        Myös Tikaboo occult library voi antaa hyviä lähteitä aiheesta.


      • Vitut ole
        Väärin! kirjoitti:

        Satanismi ja saatananpalvonta ovat sama asia.

        vitut ole...


      • Ovatpas
        Vitut ole kirjoitti:

        vitut ole...

        Ovatpas.

        Ja laveyläisyys on paskaa.


      • Satanisti
        Väärin! kirjoitti:

        Satanismi ja saatananpalvonta ovat sama asia.

        itse olen satanisti eli olen uskonto vastainen ja pidän symboleja kuten pentagrammi ja väärinpäin oleva risti. Saatananpalvonta on eri juttu, sillä siinä palvotaan saatanaa ja minä eivätkä muutkaan satanistit sellaista tee. Tietenkin saatan sellaista sanoa ihan vaan ärsyttääkseni uskovaisia.


      • Väärin!
        Satanisti kirjoitti:

        itse olen satanisti eli olen uskonto vastainen ja pidän symboleja kuten pentagrammi ja väärinpäin oleva risti. Saatananpalvonta on eri juttu, sillä siinä palvotaan saatanaa ja minä eivätkä muutkaan satanistit sellaista tee. Tietenkin saatan sellaista sanoa ihan vaan ärsyttääkseni uskovaisia.

        Satanismi on saatananpalvontaa.
        Saatananpalvonta on satanismia.


    • Eippat

      Luulen että melkein mikä tahansa koru käy. Riku Rinteen kirjassa oli kuvia saatananpalvojien käyttämistä symboleista, ja siinä oli kaikki mahdolliset kuviot ympyrästä lähtien.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe