Kun lataan esim. tältä (http://www.freelayouts.com/template_categories/1) sivustolta uutta ulkoasua, niin miten saan sen auki samannäköisenä dreamweaver 8 ohjelmalla.
Kun sehän latautuu zip tiedostona, josta löytyy html koodit. Mutta kun pelkästään sen koodin avulla ei saa tuollaista samanlaista ulkoasua, eli mitä vielä pitäisi tehdä??
Haluaisin siis muokata ulkoasua sitten dreamweaverin design kohdassa.
Viisaammat auttakaa! :)
Tajuaakohan kukaan tästä selityksestä edes mitään, toivottavasti. :D
Ulkoasun lataaminen ja muokkaaminen dreamweaverilla
3
443
Vastaukset
- sieltä yhden
ja avasin zipin.
Siellä ainakin oli kaikki tarvittava,
html-koodi, css-määritystiedosto, kuvat sun
muu rekvisiitta.
Kun ne määritteli Dreamweaveriin niin ihan
oikeanlainen tuli.
Taidat olettaa että homma on ihan
täysautomaattinen.
Ei se ihan sentään ole, eihän freelayoutsin
sivut mitenkään ole just Dreamweaverille optimoitu,
vähän sentään täytyy koodia lukea ja soveltaa
sitten omaan ympäristöönsä ja työkaluihinsa.- onkelmainen
Juu mä tiedän, että siellä on kaikki tarvittava ja tosiaan tota css:ää mä en osaa käyttää..Täytyy varmaan jatkaa asian tutkimista, jos mä vaikka joskus tajuaisin miten toi homma menee.
- hjkp
onkelmainen kirjoitti:
Juu mä tiedän, että siellä on kaikki tarvittava ja tosiaan tota css:ää mä en osaa käyttää..Täytyy varmaan jatkaa asian tutkimista, jos mä vaikka joskus tajuaisin miten toi homma menee.
avaa dreamweaver, tee sinne uusi kansio, siirrä kopioimasi sivupohja siihen kansioon (pura ensin), nyt voit muokata sivupohjaa dreamweaverissa. css tiedostoa myös, siihen opit parhaiten kun tutkit sitä esim. topstyle lite ohjelmalla (on ilmainen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662189Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701268- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72939Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855