Isla de margarita 21.01.08

Nimetön

Olemme vaimoni kanssa lähdössä Venezuelaan,
hotelli portofinoon.
Onko ketään muita lähdössä kyseisenä päivänä sinne??
Haluaisin kuulla vähän tunnelmia, ennen matkaa.
Tai kuka on käynyt kyseisessä hotellissa tässä lähiaikoina, niin haluaisin kuulla kuulumisia.
Itse odotamme lomaa innolla!!
Aurikoa...

15

5180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s.y.k

      emme mekään vielä ole olleet kys.paikassa.vaan tulemme sinne heti teidän jälkeenne 25.2.olisi mukava jos viitsisit kertoa mielipiteitäsi hotellista ja reissusta yleensä?Olemme lähdössä kolmisin mieheni ja tyttäremme (10v.)kanssa.Kaikki hyvät vinkit tervetulleita.REIPASTA REISSUMIELTÄ JA HYVÄÄ LOMAA TEILLE !

      • Raid77

        Ilmoittelen kun olemme reissumme tehneet...
        Onko mitään hyviä vinkkejä?


      • s.y.k
        Raid77 kirjoitti:

        Ilmoittelen kun olemme reissumme tehneet...
        Onko mitään hyviä vinkkejä?

        on vaan niin monenlaista tuulta ja mielipidettä isla margaritasta näillä palstoilla ,ettei oikein tiedä mitä ajattelisi!Reissaamisesta tykätään eikä löhölomakaan ole vierasta.


      • mielipiteet
        s.y.k kirjoitti:

        on vaan niin monenlaista tuulta ja mielipidettä isla margaritasta näillä palstoilla ,ettei oikein tiedä mitä ajattelisi!Reissaamisesta tykätään eikä löhölomakaan ole vierasta.

        Mielipiteet ovat kuin persreikiä, jokaisella on omansa. :) Siksi siis pitää itse päättää, että mitä mieltä on Margaritasta.

        Minä olen herkkävatsainen ja pöpökammoinen. Lisäksi olen tottunut, että palvelu pelaa jne. Silti lähden ennakkoluulottomasti matkaan. Hienoa päästä Karibialle ja nähdä jotain ihan erilaista, ku omat kotikulmat! Kyllä siitä riemusta pitää vähän kärsiäkin. ;)


      • =:)
        s.y.k kirjoitti:

        on vaan niin monenlaista tuulta ja mielipidettä isla margaritasta näillä palstoilla ,ettei oikein tiedä mitä ajattelisi!Reissaamisesta tykätään eikä löhölomakaan ole vierasta.

        Kokemuksesta voin sanoa ettei tämän palstan negatiivisita kommenteista tarvitse välittää.Koette matkalla 10 asiaa ja 1- asian. suhde on tämä. Aivan "soitellen sotaan" ei kuitenkaan kannata mennä mutta maalaisjärjellä pärjää mainiosti ja kun siellä tapaat suomalaisen on apu lähellä!Hauska matka kaikille edessänne on jännittävä ja lämpöinen kokemus!!


    • Hotelli

      Olin Marraskuussa Portifinossa ja Hotelli oli erittäin siisti ja mukava hotelli, jossa on useita baareja ja ravintoloita. Aulabaari oli jostain syystä kiinni loppuajan. Siellä oli voimakas homeen haju, mutta kuulemma se johtuu kosteasta ilmastosta. Jos vain saatte vaikutettua, ottakaa terassillinen huone koska terassilla on mukava viettää iltoja kynttilää poltellen ja korttia pelaten lämpöisessä Karibian ilmassa. Portofinosta on mukava kävellä päiväaikaan rantaa pitkin Playa Aqualle (EI tietä pitkin). Illalla ja yöllä liikkuminen vain takseilla. Pohjoisen suunnassa olevaan kylään ei kannata mennä koska siellä ei ole turistien turvallista liikkua. Hotellin taksilla, joka odottaa vieressä, sen kyllä voi tehdä.
      Jeeppisafarille vain ilmastoiduilla autoilla.

    • ekaa kertaa näin kauas

      Mekin olemme menossa 11.1. Portofinoon. Joten jään odottelemaan tietoja paikasta.

    • Eka kerta

      Mekin ollaan lähdössä 21.1.08.Alkaa jo matkakuumetta olla ilmassa...ja odotukset ovat korkealla!

      • mennään

        Eli jännitystä alkaa olla täälläkin, kun lähtö on 21. päivä. Viikon päästä tähän aikaan pitää kyllä jo ihan tosissaan miettiä mitä pakkaa mukaan ;) Meillä vielä lisäjännitystä tuo määrittelemätön hotelli. Sen puolen ei tarvitse liikaa "suunnitella" ja kysellä hotellin perään etukäteen. Ollaan reilu kolmekymppinen pariskunta.

        Jollain kokemuksia määrittelemättömästä ko. kohteessa?


      • Nimetön

        Ollaan myöskin tulossa samaan aikaan, samaan paikkaan :) Odotukset on korkealla..


      • minä vaan
        mennään kirjoitti:

        Eli jännitystä alkaa olla täälläkin, kun lähtö on 21. päivä. Viikon päästä tähän aikaan pitää kyllä jo ihan tosissaan miettiä mitä pakkaa mukaan ;) Meillä vielä lisäjännitystä tuo määrittelemätön hotelli. Sen puolen ei tarvitse liikaa "suunnitella" ja kysellä hotellin perään etukäteen. Ollaan reilu kolmekymppinen pariskunta.

        Jollain kokemuksia määrittelemättömästä ko. kohteessa?

        tuttavat pääsivät määritelemättömällä majotuksella pueblo caribeen, tulivat suomeen tänään. katso finnmatkojen sivuilta, muistaakseni matkustuskausi kesä 08 ja el tirano kohdasta,niin siellä hotelli esittely. itse menemme siihen naapuri hotelliin isla caribeen 21.1.08
        olivat tykänneet paikasta ja oma matkakuume vain nousee :)


      • Kiitti kommentista!
        minä vaan kirjoitti:

        tuttavat pääsivät määritelemättömällä majotuksella pueblo caribeen, tulivat suomeen tänään. katso finnmatkojen sivuilta, muistaakseni matkustuskausi kesä 08 ja el tirano kohdasta,niin siellä hotelli esittely. itse menemme siihen naapuri hotelliin isla caribeen 21.1.08
        olivat tykänneet paikasta ja oma matkakuume vain nousee :)

        Siis kiitos vastauksesta. Kyseinen hotelli näytti ainakin oikein mukavalta. Satutko vielä tietämään, kuuluiko heille "all inclusive"? sitä kun ei luvata mutta jollain kuulin silti olleen. Virkailija sanoi puhelimessa että sen voi sitten ostaa itse siihen jos haluaa.

        Melkein kaikissa hotelleissa se taitaa olla ja mietinkin että riittääkö siellä ravintoloita, ellei ota tuota ota. No, kaipa siellä ruokapaikkoja riittää...

        Nopeasti nämä päivät tässä kuluvat ;) Pian se loma ja lämpö alkaa, jee !


      • minä vaan
        Kiitti kommentista! kirjoitti:

        Siis kiitos vastauksesta. Kyseinen hotelli näytti ainakin oikein mukavalta. Satutko vielä tietämään, kuuluiko heille "all inclusive"? sitä kun ei luvata mutta jollain kuulin silti olleen. Virkailija sanoi puhelimessa että sen voi sitten ostaa itse siihen jos haluaa.

        Melkein kaikissa hotelleissa se taitaa olla ja mietinkin että riittääkö siellä ravintoloita, ellei ota tuota ota. No, kaipa siellä ruokapaikkoja riittää...

        Nopeasti nämä päivät tässä kuluvat ;) Pian se loma ja lämpö alkaa, jee !

        kyllä heille kuului tuossa hotellissa myös all inclusive, luulisin että kaikki hotellit jossa all inclusive niin kuuluu myös teillekkin, toivon mukaan ainakin. hekin saivat vasta perillä tietää että siihen kuului all inclusive. hyvää lomaa teille, lämmintä kuulemma ollut reilusti yli 30 astetta. enää 5 pvä lähtön,jeee


    • jouluaikaan matkalla

      Olimme 24.12.07 - 7.1.08 hotelli Portofinossa 12 hengen porukalla, mukana kolme nuorta, loput aikuisia. Meidän kokemus hotellista oli hyvä, juuri meidän perheen huone oli kerrostalon alakerrassa lähellä allasta (ei sitä, jolla ohjattua toimintaa). Paikka oli aivan rauhallinen, tietysti eristyksiä kun ei ole ohikulkijoiden äänet kuuluivat, mutta eivät meitä häirinneet. Meillä oli varalta korvatulpat mukana, mutta ei niitä tarvittu. Portofino muodostuu erilaisista hotellirakennuksista, joissakin oli omat verannat maan tasolla ja niissä on varmaan kiva viettää aikaa kun ei halua olla jossain muualla menossa.
      Altaalla oli ohjattua allasjumpaa ja tanssia ym. Joka ilta oli ohjelmaa luna mar teatterissa ja minusta ne olivat mukavia ja vaihtelevia. Shown jälkeen oli aina disco kello 1 saakka yöllä ja siellä vahdimme näitä nuoriamme ehkä liiankin tarkasti. Tytöillä oli kovasti seuraa sekä henkilökunnasta että siellä vieraana olevista mm. venezuelaisista pojista. Erilainen ihonväri sai varmaan puolin ja toisin innostusta aikaan ja tästä aikuisina olimme aika ajoin vähän huolissaan ja tyttöjen mielestä jopa "kyttäsimme" heitä..
      Meillä oli all inclusive ja ruokaa oli paljon ja se oli pääasiassa hyvää. Ruoka annettiin meille seisovasta pöydästä ja sitä annettiin joskus ihan liikaakin. Mitään vatsatauteja emme siellä saaneet, matkan jälkeen toinen tyttäremme oli päivän oksennustaudissa ja kuummeessa, muuten olimme ihan terveenä, päivittäin otimme maitohappobakteerit.
      Olimme Finnmatkojen järjestämällä saarikierroksella ja se oli ihan ok, varmaan kalliimpi kuin jonkun paikallisen järjestämä olisi ollut. Joltakin paikalliselta ostettiin snorklausretki los frailesiin, matka maksoi 140 000 bolivaria henkilöltä ja oli siis paljon halvempi kuin finnmatkojen. Merimatkat snorklauspaikalle oli minulle henk.kohtaisesti moottoriveneellä pelottavai aallokossa, muut meidän ryhmästä pitivät sitäkin ihan ok. Jeeppisafarin meidän porukasta osa osti myös tuolta samalta firmalta. Kaiken kaikkiaan meillä oli ihan turvallista, ketään ei missään yritetty ryöstää vaikka liikuttiin eri paikoissa, mutta pitäähän se maalaisjärki aina vieraassa paikassa olla käytössä.
      Lennot meillä oli ihan aikataulussa. Nyt vaan totutellaan tähän talveen ja tämänhetkiseen räntäsateeseen. Oikein hyvää lomaa teille kaikille lomalle sinne Margaritalle lähtijöille!

    • Nimetön

      Varmaan samalla lennolla ollaan menossa, majoitutaan vaan eri hotelliin.. Kovasti odotellaan lomaa ja ennen kaikkea aurinkoa tähän sohjokeliin.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1099
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      891
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe