Ostin eilen heräteostoksena (tai mainoksen uhrina =)) Aneroksen ja liukuvoidetta.
Tänään kokeilin sitä ensimmäisen kerran ja JUMAKAUTA minkä tunteen koin!!
Anus sykki täysin hallitsemattomana, haukoin henkeä ja tuntui että voisin pyörtyä siihen.
Aivan käsittämätön fiilis ja sitä kesti usean minuutin ajan.
Tämäkö oli nyt se anaaliorgasmi?
Kysyn siksi, että olen hetero ukkomies minua kiinnostaa onnistuuko tuo kahden miehen välisessä naiskentelussa.
Voiko miehen penis saada aikaan toiselle samanlaisia tuntemuksia mitä itse koin?
Anaaliorgasmiko?
12
1744
Vastaukset
- Bellövve
Ekalla kerralla tietysti voi hiukan sattua samalla.
- hyi vittu!
hyi. paskanhaju varmasti kantautuu naapureille saakka.
- lol!
"Anaaliorgasmi" :D Ei noissa eturauhasstimulaatioissa mistään orgasmista ole kyse. Ei sellainen liity seksuaalisuuteen millään tavalla.
Peräsuoli on ulosterööri ja sillä siisti (eikä niin kovin siistikään usein)! - Interval
Kyllä sitä kautta orgasmin saa. Itse en oo saanu mut oon saanu poikaystävän laukee pelkällä panemisella - tärkee on että poikaystäväni tuntee itse kroppansa hyvin ha on tutustunut mikä tuntuu hyvälle.
- aistillinen huuma
Katsoin pari videota aneroksen käytöstä, ja nyt ymmärrän, miksi mm. raamattu käyttää homoseksuaaleista miehistä sanaa "hekumoitsija" :D
- Interval
Onko teillä antaa ohjeita siihen miten hankkia anaaliorgasmi? Oon nyt sitä mieltä et haluun oppii kroppaani tuntee kun ois kiva et mäkin voin laukee kun poikaystävä panee, vaik ei se mitekää jokakertasta varmasti ois, enemmänki harvinaista mut silti : D
- Velmuilu
Minä laukean ainakin, jos joku panee takaa päin.
- top25
Eturauhasorgasmi on todella vaikuttava tila. Poikaystävä laukeaa melkein joka kerta kun panen sitä. Sanoo, että kun muna hieroo eturauhasta, niin heti iskee kuin sähköisku. Ja raju laukeaminen seuraa kohta
- JehoJeho
Uskokaa jo. Ei se paska-aukko ole panemiseen tarkoitettu. Ette saa sieltä mitään muuta kuin pelkkää paskaa vaikka miten pökkisitte persettä.
Hyi vittu! - Anonyymi
Vielä paremmat sävärit saa syvemmältä suolesta. Hankkikaa pitkä ja joustava vibraattori, minkä voi työntää todella syvälle, navan yläpuolelle. Ei tarvitse kuin työntää vibra sisään ja antaa olla siellä värisemässä. Jonkun ajan päästä alkaa kutittelemaan ja sitten alkaa aivan tautinen ilotulitus. Joskus ne "orkut" voi olla minuuttien mittaisia ja monta kertaa kovempia kuin normiorkut. Mulla on joskus hurahtanu 2-3 tuntia orgastisissa sfääreissä. Session jälkeen voi olla todella naatti ja sitten uni maittaa.
- Anonyymi
Kannattais välillä tsekata millaiset homot ovat vielä hengissä. Siitä saavat nuoremmat selkoa. Esimerkiksi Karl Tenner täyttää pian 50 ja julkaisee videoita terveenä.
- Anonyymi
Peba sex Best!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802140- 1751781
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701642Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1091460Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241433- 1051145
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1611076Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771053Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228876Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56870