pillifarkut pojilla?

mmmmmmm

Niin että miten ajattelette pojista, jotka pitävät pillifarkkuja?

190

17457

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkkkkkkkk

      Hinttareita ovat kaikki pillifarkkupojat.

      • tyttönen234

        Trés mignon!! Pillifarkku pojat on tosi sulkkuja ;)


      • sulle tää vaan on

        Jaa että hinttareita! (en oo homo, vaan vihaan homoja.) Käytäkkö sit ite jotain lökäreitä tai tavallisii farkkuja? (tavalliset on kivat, mut normit.) 1. Lökäreissä näyttää ku olis iha paskat housussa. 2. Lökärit on iha vitun rumat, ja tavalliset on jo tuttuun tapaan sanottuna normit. Että tekeekö pillifarkut tyypistä muka hinttarin?


      • yamahasw

        ittellää on 3 parii pilli farkkui,johtuu siitä et kuuntelen punkkii...jtn ongelmaa:O


      • ...
        sulle tää vaan on kirjoitti:

        Jaa että hinttareita! (en oo homo, vaan vihaan homoja.) Käytäkkö sit ite jotain lökäreitä tai tavallisii farkkuja? (tavalliset on kivat, mut normit.) 1. Lökäreissä näyttää ku olis iha paskat housussa. 2. Lökärit on iha vitun rumat, ja tavalliset on jo tuttuun tapaan sanottuna normit. Että tekeekö pillifarkut tyypistä muka hinttarin?

        mee perseeseen


      • jacksonkvdude

        tuskin me pilli farkujen pitäjät olla homoja jos te räppi pöksy miehet tykkäätte käyttää noita löysiä housuja jotka näyttävät että olisi kurat puntissa mikäs siinä.. on sentään meillä muilla hauskaa :) mutta käyttäähän rokkaritkin pilli farkkuja ja onko ne homoja!!


      • rairai :D

        Totuus on että hyvin puketuvat pojat saa huomiota .. ; )


      • hetdfdb
        sulle tää vaan on kirjoitti:

        Jaa että hinttareita! (en oo homo, vaan vihaan homoja.) Käytäkkö sit ite jotain lökäreitä tai tavallisii farkkuja? (tavalliset on kivat, mut normit.) 1. Lökäreissä näyttää ku olis iha paskat housussa. 2. Lökärit on iha vitun rumat, ja tavalliset on jo tuttuun tapaan sanottuna normit. Että tekeekö pillifarkut tyypistä muka hinttarin?

        miksi vihaat homoja? :o

        mutta joo, eihän pillifarkut mitenkään homoksi tee :DDD
        ei tietenkään liian kapeat saa olla, niin kuin tytöillä, mutta poikien pillifarkut on just oikeet ja ne joita nyt kuuluu käyttää!


      • :)
        jacksonkvdude kirjoitti:

        tuskin me pilli farkujen pitäjät olla homoja jos te räppi pöksy miehet tykkäätte käyttää noita löysiä housuja jotka näyttävät että olisi kurat puntissa mikäs siinä.. on sentään meillä muilla hauskaa :) mutta käyttäähän rokkaritkin pilli farkkuja ja onko ne homoja!!

        just samaa mieltä


      • pilli lökäri
        sulle tää vaan on kirjoitti:

        Jaa että hinttareita! (en oo homo, vaan vihaan homoja.) Käytäkkö sit ite jotain lökäreitä tai tavallisii farkkuja? (tavalliset on kivat, mut normit.) 1. Lökäreissä näyttää ku olis iha paskat housussa. 2. Lökärit on iha vitun rumat, ja tavalliset on jo tuttuun tapaan sanottuna normit. Että tekeekö pillifarkut tyypistä muka hinttarin?

        totta mut kun haukuit lökäreitä ja puolustit pillei niin itte teen niin et lökötän pillei


      • pillilökö
        pilli lökäri kirjoitti:

        totta mut kun haukuit lökäreitä ja puolustit pillei niin itte teen niin et lökötän pillei

        jos ei osaa päättää nii kannataa ottaa pilli lökärit mä ite käytän niitä mukavan rennot eikä näytä että ois paskat housus :D


      • nauroin
        jacksonkvdude kirjoitti:

        tuskin me pilli farkujen pitäjät olla homoja jos te räppi pöksy miehet tykkäätte käyttää noita löysiä housuja jotka näyttävät että olisi kurat puntissa mikäs siinä.. on sentään meillä muilla hauskaa :) mutta käyttäähän rokkaritkin pilli farkkuja ja onko ne homoja!!

        :DDD onko rokkari = ei homo :DD


      • 456456456456
        ... kirjoitti:

        mee perseeseen

        SE ON TRÈS EIKA TRÉS, AAAAGH, MITÄ JÄRRRKYTTÄVÄN KAMALAA RANSKAN KIELIOPIN RAISKAUSTA JA VÄÄRINKÄYTTÖÄ TÄMÄ ONKAAN, KUOLKAAA!!!

        hehe


      • asdfgerfv
        yamahasw kirjoitti:

        ittellää on 3 parii pilli farkkui,johtuu siitä et kuuntelen punkkii...jtn ongelmaa:O


      • dafuiokmn
        jacksonkvdude kirjoitti:

        tuskin me pilli farkujen pitäjät olla homoja jos te räppi pöksy miehet tykkäätte käyttää noita löysiä housuja jotka näyttävät että olisi kurat puntissa mikäs siinä.. on sentään meillä muilla hauskaa :) mutta käyttäähän rokkaritkin pilli farkkuja ja onko ne homoja!!

        ei rokkarit oo homoja mutta ne nätyttää kunn emähomoilta ^^


    • .......

      En ajattele mitään. Yks hailee mitä käyttävät. Kuhan eivät munasilleen hyppele. Siinähän jäätyis paikat :(

    • diydiydiyy

      No mitäköhän näistä pitäisi ajatella, kun näitähän tulee kadulla vastaan jo enemmän kuin lökäripoikia.. Että mietipä toki.

      • noh katos

        Että mietinpä toki niitä täällä ei tuu vastaan edes päivittäin.


      • diydiydiyy
        noh katos kirjoitti:

        Että mietinpä toki niitä täällä ei tuu vastaan edes päivittäin.

        No sitä "suuremmal" syyllä pillit jalkaan vaan, niin oot edellä muita peräkyläläisii ja pinnalliset tytöt tykkää. Muahhah.


      • Midsd
        noh katos kirjoitti:

        Että mietinpä toki niitä täällä ei tuu vastaan edes päivittäin.

        Täällä taas tulee päivässä 1-5 ihmistä vastaan.
        Turha kuvittellakkaan et nuoria..
        Itse en oo nähny yhtään poikaa joka käyttäis pillifarkkuja..


      • hmm....
        Midsd kirjoitti:

        Täällä taas tulee päivässä 1-5 ihmistä vastaan.
        Turha kuvittellakkaan et nuoria..
        Itse en oo nähny yhtään poikaa joka käyttäis pillifarkkuja..

        Pojat saa toki käyttää pillifarkkuja, käy niille tosi hyvin 8)) ja näyttää hyviltä poikienkin päällä !


    • riisimandariini

      .. jos itse tykkää käyttää. Mulla on aivan sama minkälaisia vaatteita mun kaverit etc käyttää. Arvostan niitä luonteen perusteella enemmänkin.
      Kun pillifarkkuihin pukeutunut poika kävelee minua vastaan, ajattelen varmaan että hänellä on 'tyylitajua'. Tai että on muotiteitoisempi kuin tavikset. Sori, karu totuus mun suusta.
      Pojat, jotka pukeutuvat VÄHÄN hinttarimaisesti, on mun mielestä JEES ^^

      • Miten pillifarkut ylipäätänsä liittyvät "hintteihin"? Niitähän pitää kaikki rokkareista punkkareihin ja emoihin nje.


      • <_----_>
        MauCeR kirjoitti:

        Miten pillifarkut ylipäätänsä liittyvät "hintteihin"? Niitähän pitää kaikki rokkareista punkkareihin ja emoihin nje.

        MauCeR, olet aivan oikeassa. Vaan junttilasta tulleiden mielestä kaiiki mitä harvemmin näkee on automaattisesti hinttiä.


      • missä?
        <_----_> kirjoitti:

        MauCeR, olet aivan oikeassa. Vaan junttilasta tulleiden mielestä kaiiki mitä harvemmin näkee on automaattisesti hinttiä.

        Jaa, että harvemmin näkisi noitakin pikkuhinttareita. No ei todellakaan. Jos vähänkään isompi kaupunki on, niin kyllä siellä vilisee noita hinureita pillifarkuissaan, vaaleanpunainen paita päällä ja ihkun värinen kaulaliina kaulassa.


      • tyttö123456

        Mun mielestä ne on hienoja ja tyylikkäitä,tai riippuu kyllä,että mitä muuta on päällä,että sopiiko esim. paita pillien kanssa..mutta jos asukokonaisuus on hyvä,niin en voi vastustaa! ;> ei pillien käyttö tee minusta pojista mitenkään hinttarimaisia,vaikka homoissa ei olekaan mielestäni mitään vikaa. :) kannustan käyttämään,jos vain itse tunnet pillifarkut omantyylisiksesi! :)


      • randomihminen
        missä? kirjoitti:

        Jaa, että harvemmin näkisi noitakin pikkuhinttareita. No ei todellakaan. Jos vähänkään isompi kaupunki on, niin kyllä siellä vilisee noita hinureita pillifarkuissaan, vaaleanpunainen paita päällä ja ihkun värinen kaulaliina kaulassa.

        No pinkki nyt sattuu olemaan muotia pojillakin. Jos kaikki pinkkiä paitaa ja pillifarkkuja käyttävät pojat ois homoja, nii homoja olis kyllä paaaljon enemmä ku laskelmat sanoo


      • haa, päden
        randomihminen kirjoitti:

        No pinkki nyt sattuu olemaan muotia pojillakin. Jos kaikki pinkkiä paitaa ja pillifarkkuja käyttävät pojat ois homoja, nii homoja olis kyllä paaaljon enemmä ku laskelmat sanoo

        no jos pitää pinkkiä paitaa nii mun mielestä se osottaa vaan hyvää itsetuntoo vaikka toiset kuinka hinttariks sanois


    • miukutiuku

      Pillifarkkuja käyttävät pojat on söpöjä. Varsinkin jos muutenkin pukeutuvat vähän persoonallisemmin. Rakastan persoonallisesti pukeutuvia poikia! (ja tyttöjä : D)
      Pillifarkuista voi saada myös ihan jjärkyttävän näköset, mutta oikeisiin vaatteisiin yhdistettyinä ne on ihan hiton hyvän näköset =)

      • Mc-FreeZy

        Pillit on just mahtavat.. Vielä valkosina niin ai ai... Ite tulen kans peräkylästä ja täytyy sanoa, että täällä kans saa heti hinttileiman otsaan jos pitää pillejä, mutta so what jokainen tallaa tyylillään...


      • justii
        Mc-FreeZy kirjoitti:

        Pillit on just mahtavat.. Vielä valkosina niin ai ai... Ite tulen kans peräkylästä ja täytyy sanoa, että täällä kans saa heti hinttileiman otsaan jos pitää pillejä, mutta so what jokainen tallaa tyylillään...

        mun kavarilla (poika) ja mulla (tyttö) on molemmilla erittäin usein pillit jalassa,.. (en oikeen ymmärrä tätä keskustelua..)


      • Nom

        Komppaan. Varsinkin sirorakenteisemmilla miehillä pillufarkut ovat todella hyvännäköiset. En tosin uskokaan että joku Kalle 120 kg sellaisia edes laittaisi päälleen.


      • Mä!!!!

        Oon iha samaa mieltä vaik oonki poika mut jos haluu pitää pillifarkkui nii so what joku tykkää joku ei meijän koulus kyl tulee jotai sanomista heti ku vaihtaa tyylii mut iha sama mua ei kiinnosta minkää pojan mielipide kuha on ittensä mielestä hyvän näköne ja ehk vähä tyttöjenki. :) :)


    • RautaRoskis

      Ite oon tämmönen rappari. Niin en kyllä ikinä mitään pillifarkkuja... xD Meijän koulussa on yks hinttari joka pitää pilli farkkuja. Kyllä siitä aika hinttimäisen vaikutelman saa :D

      • AdrianHates

        Jee vittu Äksdee vaan.

        Itse käytin yläasteen aikana paljonkin mustia pillifarkkuja, kertakaan ei ainakaan päin naamaa tultu hintiksi sanomaan. Saattaa johtua siitä, että jotkut arvostavat sellaista asiaa kuin oma tyyli. Aika hupaisaa katsella lökäpöksyjä, pissiksiä, emoja ja vastaavia klooniotuksia joita näkee monta kymmentä parin kilometrin sisällä. Ei tietenkään mitenkään pahalla, kaikki tavallaan.


      • Mjth92
        AdrianHates kirjoitti:

        Jee vittu Äksdee vaan.

        Itse käytin yläasteen aikana paljonkin mustia pillifarkkuja, kertakaan ei ainakaan päin naamaa tultu hintiksi sanomaan. Saattaa johtua siitä, että jotkut arvostavat sellaista asiaa kuin oma tyyli. Aika hupaisaa katsella lökäpöksyjä, pissiksiä, emoja ja vastaavia klooniotuksia joita näkee monta kymmentä parin kilometrin sisällä. Ei tietenkään mitenkään pahalla, kaikki tavallaan.

        No ennemmin pillit kuin jotku Vitun lökä housut. En näe pilleissä mitään vikaa, ja käytän kans pillejä.


      • Pillifarkut <3
        Mjth92 kirjoitti:

        No ennemmin pillit kuin jotku Vitun lökä housut. En näe pilleissä mitään vikaa, ja käytän kans pillejä.

        Ja käytän aina pillejä.

        Pojat haukkuu homoksi, ei haittaa, pillit


      • Mosse2

        Ei mitään käsistystä siitä, miten nää eteenpäinperuuttajat pukeutuu?

        Voitteks te, joilla on röntkenkatse ja ajatustenluku taito vähä valistaa mua?

        Nää homot mitä tietooni on tullut, eivät voikkaan olla homoja kun eivät käytä pillifarkkuja!

        Eli, vaatteistahan sitä ei kyllä näe, mitä ny joku transu ehkä, mutta ne kait ei ole välttämättä hinttejä..

        Paskaaks tässä, olen aina käyttänyt pillifarkkuja ja tulen käyttämään vaikka on nii seetanan perushetero fiilis. Aivan sama!


      • röööööööööh

        hei kuules rautaroskis pillifarkuis ei oo mitää homoseksuaalisuuteen liittyvää, ja käytän myöskin itse pillifarkkuja jotka joudun itse ompelemaan koneellaa kun kaupoista ei tahdo löytyä mutta sun laiselles kavereille ei oo mikää ongelma hommata housuja kunha vaa menee miesten puolelle otat sieltä XL housut menet sovitus koppiin laitat punttisukat ja vyön ja toteat nämä ovat juuri sopivan kokoiset.


      • AINA pilllit
        Pillifarkut <3 kirjoitti:

        Ja käytän aina pillejä.

        Pojat haukkuu homoksi, ei haittaa, pillit

        aina on pillit jalassa, ei olla haukutti hintiks
        korvis vasemmassa, ei olla haukuttu homoks tai mikskä hintiks..

        ja lökäripojut, kandee varoo ettei housut tipu jalasta ku on nii isot...


      • Hip-hop-untill-u-drop

        joo mäki oon hoppari/rappari. no ehkä vähän sellasin vaikutelman pillifarkkupojista saa mut se on niiden tyyli. En ny rupee puolustelee hevareit tai sellasii, oon joutunu tappeluihinkii sen jengin kans.


      • Früde

        Itel on tos kaapis parit vitun dillen näköset 38" Bronxit ja Kanit. Käytin joskus muinoin sellasii mut nyt on jalas semi pillit 32" Eckö farkut enkä salee laita enää ikin jalkaan tollasii vitun perunasäkkei! Nykysin käytän pillei ja XL t-paitaa vaik mulle menis päälle M.


      • hihiiiiiiiiiiiiiiiii
        AINA pilllit kirjoitti:

        aina on pillit jalassa, ei olla haukutti hintiks
        korvis vasemmassa, ei olla haukuttu homoks tai mikskä hintiks..

        ja lökäripojut, kandee varoo ettei housut tipu jalasta ku on nii isot...

        sust tuli nii mielee mu poikkis sama ikäki :D


    • Dushead

      Khyl pojilla saapi olla pillifarkut, muutenka tarvii toisten mielipiteitä kuunnella. Tekee niinkuin tykkää

      • homot helvettiin

        Tässä mietin että kuinkaha monella suomalaisella on ees jotai homoja vastaan? meinaan suututtaa ku naiset tykkää niin paljo hinteistä ja ne pilaa mun suhteen sillo ku vaihteeks on munki puolelta vakava. mä kuulin jostai että jotai 75% suomalaisista on homo myönteisiä! HOMOT on ällöttäviä ja suoraan saatanan anaali aukosta, kui voitte hyväksyy ne!? Pliis, olkaa järkevii ja kertokaa mulle että en oo suomen ainoo jolla on jotain homoja vastaan! miks pitää hyväksyy jotai noin luonnotonta?!? missä on selkä ranka!? "ei käydä hinttei vastaa ni naiset tykkää meistä enemmän!" MITÄ HELEVETTIÄ! eikö ihmiset saa nykyään naista jos pitää oman mielipiteensä?!? Vissii täl foorumil kukaa ookkaa noin tossun alla että alistuis homoista tyksimään, mutta yleensä porukat on. MIKS!? Mä ainaki saan naista vaikka puolet niistä vihaaki mua ko sanon etten hyväksy hinttejä ja oikeestaan ne pistää vihaks.. ihmiseeeeeett... ei tälläne netis sepustelu auta, tänne tulee koht 100 hinttiä ja haukkuu mun kommentin lyttyyn, ja sit kaikki on et jee hintit on ihania!


      • jokuihme
        homot helvettiin kirjoitti:

        Tässä mietin että kuinkaha monella suomalaisella on ees jotai homoja vastaan? meinaan suututtaa ku naiset tykkää niin paljo hinteistä ja ne pilaa mun suhteen sillo ku vaihteeks on munki puolelta vakava. mä kuulin jostai että jotai 75% suomalaisista on homo myönteisiä! HOMOT on ällöttäviä ja suoraan saatanan anaali aukosta, kui voitte hyväksyy ne!? Pliis, olkaa järkevii ja kertokaa mulle että en oo suomen ainoo jolla on jotain homoja vastaan! miks pitää hyväksyy jotai noin luonnotonta?!? missä on selkä ranka!? "ei käydä hinttei vastaa ni naiset tykkää meistä enemmän!" MITÄ HELEVETTIÄ! eikö ihmiset saa nykyään naista jos pitää oman mielipiteensä?!? Vissii täl foorumil kukaa ookkaa noin tossun alla että alistuis homoista tyksimään, mutta yleensä porukat on. MIKS!? Mä ainaki saan naista vaikka puolet niistä vihaaki mua ko sanon etten hyväksy hinttejä ja oikeestaan ne pistää vihaks.. ihmiseeeeeett... ei tälläne netis sepustelu auta, tänne tulee koht 100 hinttiä ja haukkuu mun kommentin lyttyyn, ja sit kaikki on et jee hintit on ihania!

        suomi on todella homofobinen maa ellet sitä tiennyt. kaupungis on ehkä suvaitumpaa, mut maalla lähes kaikki vihaa homoja. nuorten parissa varsinkin, aikusina ihmiset on fiksumpii. kattosin sinuna peiliin.


      • bi
        homot helvettiin kirjoitti:

        Tässä mietin että kuinkaha monella suomalaisella on ees jotai homoja vastaan? meinaan suututtaa ku naiset tykkää niin paljo hinteistä ja ne pilaa mun suhteen sillo ku vaihteeks on munki puolelta vakava. mä kuulin jostai että jotai 75% suomalaisista on homo myönteisiä! HOMOT on ällöttäviä ja suoraan saatanan anaali aukosta, kui voitte hyväksyy ne!? Pliis, olkaa järkevii ja kertokaa mulle että en oo suomen ainoo jolla on jotain homoja vastaan! miks pitää hyväksyy jotai noin luonnotonta?!? missä on selkä ranka!? "ei käydä hinttei vastaa ni naiset tykkää meistä enemmän!" MITÄ HELEVETTIÄ! eikö ihmiset saa nykyään naista jos pitää oman mielipiteensä?!? Vissii täl foorumil kukaa ookkaa noin tossun alla että alistuis homoista tyksimään, mutta yleensä porukat on. MIKS!? Mä ainaki saan naista vaikka puolet niistä vihaaki mua ko sanon etten hyväksy hinttejä ja oikeestaan ne pistää vihaks.. ihmiseeeeeett... ei tälläne netis sepustelu auta, tänne tulee koht 100 hinttiä ja haukkuu mun kommentin lyttyyn, ja sit kaikki on et jee hintit on ihania!

        itse olen poika ja olen BI, joten voi kai minua homoksikin sanoa, ah kauniissa pojissa on vain sitä jotakin , ja kaikki rakkaus on kaunista,


      • Armoa homoille
        homot helvettiin kirjoitti:

        Tässä mietin että kuinkaha monella suomalaisella on ees jotai homoja vastaan? meinaan suututtaa ku naiset tykkää niin paljo hinteistä ja ne pilaa mun suhteen sillo ku vaihteeks on munki puolelta vakava. mä kuulin jostai että jotai 75% suomalaisista on homo myönteisiä! HOMOT on ällöttäviä ja suoraan saatanan anaali aukosta, kui voitte hyväksyy ne!? Pliis, olkaa järkevii ja kertokaa mulle että en oo suomen ainoo jolla on jotain homoja vastaan! miks pitää hyväksyy jotai noin luonnotonta?!? missä on selkä ranka!? "ei käydä hinttei vastaa ni naiset tykkää meistä enemmän!" MITÄ HELEVETTIÄ! eikö ihmiset saa nykyään naista jos pitää oman mielipiteensä?!? Vissii täl foorumil kukaa ookkaa noin tossun alla että alistuis homoista tyksimään, mutta yleensä porukat on. MIKS!? Mä ainaki saan naista vaikka puolet niistä vihaaki mua ko sanon etten hyväksy hinttejä ja oikeestaan ne pistää vihaks.. ihmiseeeeeett... ei tälläne netis sepustelu auta, tänne tulee koht 100 hinttiä ja haukkuu mun kommentin lyttyyn, ja sit kaikki on et jee hintit on ihania!

        Mä oikeesti säälin homoja. Olis hirveetä kun kokoajan sitä sanaa käytetään haukkumasanana. Kuka sille mahta että on syntynyt homoksi. Hirveetä olis jos kokoajan joutuis piilottamaan jotain ja sit tyypit ihmettelee että miks ei oo tyttöystävää. Ja teille jotka sanovat että pillifarkur on hinttimäisii niin: uskotteko että homot pukeutuisivat homomaisesti? Sittenhän kaikki alkaisevat epäilemään homoseksuaalisuutta. Homot ovat yhtä paljon ihmisiä kun me olemme. He ovat vain syntyneet nikuin ovat.


      • Armoa homoille
        Armoa homoille kirjoitti:

        Mä oikeesti säälin homoja. Olis hirveetä kun kokoajan sitä sanaa käytetään haukkumasanana. Kuka sille mahta että on syntynyt homoksi. Hirveetä olis jos kokoajan joutuis piilottamaan jotain ja sit tyypit ihmettelee että miks ei oo tyttöystävää. Ja teille jotka sanovat että pillifarkur on hinttimäisii niin: uskotteko että homot pukeutuisivat homomaisesti? Sittenhän kaikki alkaisevat epäilemään homoseksuaalisuutta. Homot ovat yhtä paljon ihmisiä kun me olemme. He ovat vain syntyneet nikuin ovat.

        tokassa lauseessa: on ei olis hirveetä


      • jepsq
        Armoa homoille kirjoitti:

        Mä oikeesti säälin homoja. Olis hirveetä kun kokoajan sitä sanaa käytetään haukkumasanana. Kuka sille mahta että on syntynyt homoksi. Hirveetä olis jos kokoajan joutuis piilottamaan jotain ja sit tyypit ihmettelee että miks ei oo tyttöystävää. Ja teille jotka sanovat että pillifarkur on hinttimäisii niin: uskotteko että homot pukeutuisivat homomaisesti? Sittenhän kaikki alkaisevat epäilemään homoseksuaalisuutta. Homot ovat yhtä paljon ihmisiä kun me olemme. He ovat vain syntyneet nikuin ovat.

        "uskotteko että homot pukeutuisivat homomaisesti"

        enpä ole nähnyt kenenkään homon pukeutuvan pelkkiin pinkkeihin vaatteihin


      • diddididiii
        homot helvettiin kirjoitti:

        Tässä mietin että kuinkaha monella suomalaisella on ees jotai homoja vastaan? meinaan suututtaa ku naiset tykkää niin paljo hinteistä ja ne pilaa mun suhteen sillo ku vaihteeks on munki puolelta vakava. mä kuulin jostai että jotai 75% suomalaisista on homo myönteisiä! HOMOT on ällöttäviä ja suoraan saatanan anaali aukosta, kui voitte hyväksyy ne!? Pliis, olkaa järkevii ja kertokaa mulle että en oo suomen ainoo jolla on jotain homoja vastaan! miks pitää hyväksyy jotai noin luonnotonta?!? missä on selkä ranka!? "ei käydä hinttei vastaa ni naiset tykkää meistä enemmän!" MITÄ HELEVETTIÄ! eikö ihmiset saa nykyään naista jos pitää oman mielipiteensä?!? Vissii täl foorumil kukaa ookkaa noin tossun alla että alistuis homoista tyksimään, mutta yleensä porukat on. MIKS!? Mä ainaki saan naista vaikka puolet niistä vihaaki mua ko sanon etten hyväksy hinttejä ja oikeestaan ne pistää vihaks.. ihmiseeeeeett... ei tälläne netis sepustelu auta, tänne tulee koht 100 hinttiä ja haukkuu mun kommentin lyttyyn, ja sit kaikki on et jee hintit on ihania!

        Jos se on luonnotonta, niin miks kaikki eläimet on sitten automaattisesti biseksuaaleja :D


    • Bella <3

      Ihan kireet pillifarkut on vähän tyhmät mut semmoset pillien ja normien välimuoto on tosi HOT HOT..

    • pillifarkut on ihan jees ja sexyt mut jos on hiiirveen hoikat jalat ni se voi näyttää vähä...pelottavalta ;DD Et mun mielestä ne ei sovi nii kauheen hyvin sellasille "anorektikoille"..

    • jmm-m

      voin sanoo että ainakaa haukiputaalla,muhoksella,oulussa ei tykätä pojista jotka pitävät pillifarkkuja se on vaan nin homoa ! :D mutta jotkut tykkää.tää on vaan mun mielipide ja mn kavereiden mielipide =)=)

      • feissikuosis;

        No ompas vitusti outoo/kateellista porukkaa = ))


      • jyhtrg
        feissikuosis; kirjoitti:

        No ompas vitusti outoo/kateellista porukkaa = ))

        Iha homoja semmoset. Mutta eihä homojen pitäs enää 2000 luvulla mikää uus juttu olla?


      • ookrait

        onko sun ja sun kaverin mielipide siis "haukiputaan, muhoksen ja oulun" mielipide... ookkkkk


    • nam nam

      pillifarkut pojilla, ahh :------------DD siis oikeasti. lökärit on rumat :/ sit oikeesti, persekin erottuu, toisin kun lökäreistä. pillit täydelliset. ah

    • nam nam

      en tiiä lähettiks tää äsken? mut siis pillifarkut on täydelliset. lökärit rumat. persekin erottuu paremmin. kiinnittää huomion jos jätkällä pillit. ah

      • NoobMaster

        Tuntuu siltä, että tytöt tykkää pillipojista, ja taas pojat ei tykkää pillipojista. Eli riippuu siitä kannattaako laittaa pillifarkkui jalkaan, että haluuko näyttää "kovalta" poikien keskuudessa, vai "söpöltä" tyttöjen keskuudes. Ite pidän rökäreitä tai ihan normi farkkuja :P


      • kyll
        NoobMaster kirjoitti:

        Tuntuu siltä, että tytöt tykkää pillipojista, ja taas pojat ei tykkää pillipojista. Eli riippuu siitä kannattaako laittaa pillifarkkui jalkaan, että haluuko näyttää "kovalta" poikien keskuudessa, vai "söpöltä" tyttöjen keskuudes. Ite pidän rökäreitä tai ihan normi farkkuja :P

        vakaasti että jotkut pojat pitää niitä pillifarkkuja ihan vaan siitä syystä, että ne ite tykkää käyttää niitä :)


    • yhtäkuin

      pillikalu!

      Eihän sellaisiin housuihin mitään suurta edes mahdukaan! Nyt ymmärrän miksi homot suosivat sellaisia miehiä - ei kulu perse heti kättelyssä!

      • lökäreistä

        tulee mieleen että halutaan esittää et siellä housuissa on jotain vähän isompaa kun mitä todellisuudessa on ;) ja en ymmärrä miksi pillifarkut on leimatty jotenkin homomaisiksi, housut siinä missä muutkin, ainoastaan kapemmat lahkeet.


      • kyll
        lökäreistä kirjoitti:

        tulee mieleen että halutaan esittää et siellä housuissa on jotain vähän isompaa kun mitä todellisuudessa on ;) ja en ymmärrä miksi pillifarkut on leimatty jotenkin homomaisiksi, housut siinä missä muutkin, ainoastaan kapemmat lahkeet.

        että jotkut pojat pitää pillifarkkuja ihan vaan siitä syystä että tykkää ite käyttää sellasia.


      • on sellainen kalu
        lökäreistä kirjoitti:

        tulee mieleen että halutaan esittää et siellä housuissa on jotain vähän isompaa kun mitä todellisuudessa on ;) ja en ymmärrä miksi pillifarkut on leimatty jotenkin homomaisiksi, housut siinä missä muutkin, ainoastaan kapemmat lahkeet.

        joka ei seiso vaikka aseella uhkaisi!

        Hiphopparit ovat impotentteja pellejä!


      • homo ihan
        kyll kirjoitti:

        että jotkut pojat pitää pillifarkkuja ihan vaan siitä syystä että tykkää ite käyttää sellasia.

        mihin tykkäät, usko ei ole tiedon väärti!


      • siis nii
        homo ihan kirjoitti:

        mihin tykkäät, usko ei ole tiedon väärti!

        Usko sinä
        Kirjoittanut: homo ihan / 20.7.09 / klo 04:17

        mihin tykkäät, usko ei ole tiedon väärti!


        ^ joo siis oon tyttö.


      • olet-----------
        siis nii kirjoitti:

        Usko sinä
        Kirjoittanut: homo ihan / 20.7.09 / klo 04:17

        mihin tykkäät, usko ei ole tiedon väärti!


        ^ joo siis oon tyttö.

        lesbo

        Ellet tiennyt niin naispuolinen homoseksuaali on lesbo jota voidaan myös kutsua homoksi, koska hän tykkää samasta sukupuolesta.


      • älä viitti turhaan
        olet----------- kirjoitti:

        lesbo

        Ellet tiennyt niin naispuolinen homoseksuaali on lesbo jota voidaan myös kutsua homoksi, koska hän tykkää samasta sukupuolesta.

        viilata pilkkua


    • ljkjxd

      Ihan sama mitä pojat käyttää, periaatteessa.
      Mutta ei ehkä pojille sovi pillifarkut. Mielummin vähän väljemmät. (Hinttari tulee mieleen, ei pahalla) Joten mä sanon että en ajattele hyvää pojista jotka käyttää pillifarkkuja.

      • Makaci47

        Itse käytän mustia/vaaleen sinisiä pillejä.Lökärit ovat todella rumat roikkuu perseessä ja näyttää et on paskat housuissa.En sit ole mikään fruittari.Tennarit pillit/suoralahkeiset on ihan jees.Rock'kia vaan.

        Lökärit on homoille.


      • punk <3
        Makaci47 kirjoitti:

        Itse käytän mustia/vaaleen sinisiä pillejä.Lökärit ovat todella rumat roikkuu perseessä ja näyttää et on paskat housuissa.En sit ole mikään fruittari.Tennarit pillit/suoralahkeiset on ihan jees.Rock'kia vaan.

        Lökärit on homoille.

        Joo sama linja pillit tennarit/maiharit ja prätkärotsi tammone piikkitukka ku esim sid vicious ku ei oo ehtiny kasvaa ja me pojat pidetää pillei jos pidetää täl pikkukyläl kaks poika punkkii ja meil molemmil pillit aina tai suoralahk. Ja kummallaki tyttöystävä et ei homoi olla


    • hottis tyttö

      siis tavallaa mul on ihan sama, et mitkä housut kundil on päällä... Tosin EI mitkään verkkarit kuiteskaa...
      kuha poika tuoksuu hyvält, on tosi komistus( kyllähän ulkonäöllä on aika paljon välii vaikkei sitä myöntäis) eli siis naamalla enemmän välii ku housuilla ;) sitä paitsi melkein JOKA tyttö unelmoi homopoika kaverist.... vink hoimoil

    • ...

      käytän itekki kyl pillei pienempänä jtn... mut sitku alko oma ulkonäkö vähäänkää kiinnostaa nii pilli farkkua toisen eteen... ja nykyään en voi sietää lökäpöksyjä meijän koulus vähä siltä väliltä mietitään mut ei niinkun et ehdottomasti vaikka pillit. kohta teen sellasen muodon muutoksen että muutun kokonaan emoks mut en kyl tajuu mitä homomaista pilleis on. homoja en arvosta mut en kyllä haukukkaan.. en vaan tajuu miten poika voi tykätä pojasta. naiset on tällä siksi että ihmiset lisääntyisi ja homoudella lisätään vaan riskiä ihmisten suku puuttoon xD mut en kuitenkaan hauku homoja mut jos kaikki mailmas ois homoja nii hetero tytöt jäis yksinäiseks ja kuoltais sukupuuttoon. mut iha sama mulle... jokainen omalla tavallaan ja päivä kerrallaan

      • rap pate

        pilli farkut on vitunm rumia lökärit on hienomat ku jokku saatanan homo pöksyt!!!!!!!


      • käkäääk
        rap pate kirjoitti:

        pilli farkut on vitunm rumia lökärit on hienomat ku jokku saatanan homo pöksyt!!!!!!!

        Voi vittu mikä keskustelu eikö jokainen vain voisi kulkea omaa tietään ilman haukkuja? Siis mitä vitun väliä sillä on jos pojalla on vaikka pillit tai lökärit tai nahkainen minihame.


      • lökärit on homoil
        rap pate kirjoitti:

        pilli farkut on vitunm rumia lökärit on hienomat ku jokku saatanan homo pöksyt!!!!!!!

        Lökärit näyttää et olis paskat housus ja pillit on coolit ajattelin itekkin hankkii pillit. Mun kaveri käyttää melkeen joka päivä pillei eikä se oo homo. En tunne yhtään homoa.


        lökäri pojat on nössöi


      • lökärit on homoil
        lökärit on homoil kirjoitti:

        Lökärit näyttää et olis paskat housus ja pillit on coolit ajattelin itekkin hankkii pillit. Mun kaveri käyttää melkeen joka päivä pillei eikä se oo homo. En tunne yhtään homoa.


        lökäri pojat on nössöi

        rap pate on homoseksuaali perkele


      • hip hop
        rap pate kirjoitti:

        pilli farkut on vitunm rumia lökärit on hienomat ku jokku saatanan homo pöksyt!!!!!!!

        Mä olen siin mieless sun puolella et lökärit on toisille pojille ja pillit toisille mut oletkko Hip Hoppari?


    • niittineiti

      söpöjä... iha sika söpöjä toisin ku ne joiden housut roikkuu polvissa. lökärit on niin huvittavan näkösii :DDDD mieluumin pillifarkkuja käyttävä jätkä ku sellanen joka käyttää lökäreitä ja jonka takia häpeää silmät päästä ku housut putoo nilkkoihin

      • GMO

        Pillifarkut ei tee miestä vaikka miten kävis ;D


      • Pillifarkkuboy
        GMO kirjoitti:

        Pillifarkut ei tee miestä vaikka miten kävis ;D

        Osta vaan niin mäki teen. Ei kukaan voi tollasen perusteella valittaa mitään. Täytyy olla aika idiootti jos menee pillifarkkujen perusteella homoks väittämään.


      • pillarit
        Pillifarkkuboy kirjoitti:

        Osta vaan niin mäki teen. Ei kukaan voi tollasen perusteella valittaa mitään. Täytyy olla aika idiootti jos menee pillifarkkujen perusteella homoks väittämään.

        niimp ei pilli farkkuje käyttäjät oo homoi


    • typy-lä-94

      sori vaa mut en vois koskaa ajatella seukkaavani pilli farkkuisen pojun kaa. :S kaikki mun homo poika frendit pitää pillei farkkui, usein viel värikkäit...

      poika käyttää tavallisii farkkui tai sitte semisti lököi. tai maastohousui! :)

    • Pillifarkkuboy

      Tosiaan on huomattavan paljon tullu kaikkee älytöntä ja epäasiallista kommenttii tänne... Jos nyt lähetään siitä että ei mitkään housut tee ihmisestä homoa. En väitä että lökäreitä käyttävät ois jotain homoja enkä myöskään et pillifarkkuja käyttävät ois. Tyhmää tollanen yleistäminen. Mut siis mä ite aattelin just hankkia sellaset mustat pillit en nää siinä mitään vikaa jos poika käyttää sellasia. Sanokoot ihmiset mitä sanoo, mä sanon vaan että käytä ihmeessä pillejä, niin mäki aattelin tehä.

      • aattelen niitä jokapäivä

        ostaa pillifarkut Ja jos joku sanoo jotain jostain homoilusta niin sellaselle tyypille sopii nyrkki silmään.


      • VilBe<3
        aattelen niitä jokapäivä kirjoitti:

        ostaa pillifarkut Ja jos joku sanoo jotain jostain homoilusta niin sellaselle tyypille sopii nyrkki silmään.

        Oon 13 vee poika ja siis käytän aina pillei ;D

        Tota homo tai hinttikommenttii tulee aika usein, mut kaikki tekee sitä vaan netis.
        On nii vitu säälittävii ettei uskalla sanoo livenä päi naamaa.

        Suomessa on nii paljo ¨maalaistaviksii¨ jotka ei yleensä nää poikien pukeutuvan muodikkaasti. Siis jossai maaseudul. Ku ne ei ees **tu tiiä mitä homo tai fruittari tarkottaa......

        Yleensä ne pojat jotka haukkuu toisii tyylikkäit poikii, on vaan KATELLISIA!

        Jokasel on oma tyyli ja sil ei voi mitää :)

        Ite kirjotan ¨muotiblogia¨ jossa kehotan toisii puketumaan. Niitä kenel EI OO POKKAA PUKEUTUA!!

        Tä on mun mielipiteeni asiast.

        Kiitos.


      • pillejä aatteleva
        VilBe<3 kirjoitti:

        Oon 13 vee poika ja siis käytän aina pillei ;D

        Tota homo tai hinttikommenttii tulee aika usein, mut kaikki tekee sitä vaan netis.
        On nii vitu säälittävii ettei uskalla sanoo livenä päi naamaa.

        Suomessa on nii paljo ¨maalaistaviksii¨ jotka ei yleensä nää poikien pukeutuvan muodikkaasti. Siis jossai maaseudul. Ku ne ei ees **tu tiiä mitä homo tai fruittari tarkottaa......

        Yleensä ne pojat jotka haukkuu toisii tyylikkäit poikii, on vaan KATELLISIA!

        Jokasel on oma tyyli ja sil ei voi mitää :)

        Ite kirjotan ¨muotiblogia¨ jossa kehotan toisii puketumaan. Niitä kenel EI OO POKKAA PUKEUTUA!!

        Tä on mun mielipiteeni asiast.

        Kiitos.

        Amiksessa, moni poika käyttää pillifarkkuja enkä ole kuullut yhtään homo kommenttia, siksi hankin itsekin pillifarkut, kun ne näyttää niin hyvältä.

        Kiitosh


      • Tyttö<3Rakastan Poikien pääl pillejä ♥
        pillejä aatteleva kirjoitti:

        Amiksessa, moni poika käyttää pillifarkkuja enkä ole kuullut yhtään homo kommenttia, siksi hankin itsekin pillifarkut, kun ne näyttää niin hyvältä.

        Kiitosh

        ite käytän kans.. 8) rakastan pillejä


      • terveee
        pillejä aatteleva kirjoitti:

        Amiksessa, moni poika käyttää pillifarkkuja enkä ole kuullut yhtään homo kommenttia, siksi hankin itsekin pillifarkut, kun ne näyttää niin hyvältä.

        Kiitosh

        Meidän koulussa myös (tosin lukiossa mut kuiteski) monet pojat, minä mukaan lukien, käyttää pillifarkkuja enkä mä ainakaan siinä näe mitään "homoa". Ei oo kellekään kyllä tultu sanomaan että hei näytät ihan homolta kun käytät pillejä. Jos joku näkee sen ongelmana, että poika käyttää pillifarkkuja niin sillä on kyl ittellään aika paha ongelma.


      • rantojen jätkä
        VilBe<3 kirjoitti:

        Oon 13 vee poika ja siis käytän aina pillei ;D

        Tota homo tai hinttikommenttii tulee aika usein, mut kaikki tekee sitä vaan netis.
        On nii vitu säälittävii ettei uskalla sanoo livenä päi naamaa.

        Suomessa on nii paljo ¨maalaistaviksii¨ jotka ei yleensä nää poikien pukeutuvan muodikkaasti. Siis jossai maaseudul. Ku ne ei ees **tu tiiä mitä homo tai fruittari tarkottaa......

        Yleensä ne pojat jotka haukkuu toisii tyylikkäit poikii, on vaan KATELLISIA!

        Jokasel on oma tyyli ja sil ei voi mitää :)

        Ite kirjotan ¨muotiblogia¨ jossa kehotan toisii puketumaan. Niitä kenel EI OO POKKAA PUKEUTUA!!

        Tä on mun mielipiteeni asiast.

        Kiitos.

        Vitun jonne stna. Oikein muotiblogia, ei vittu...


    • Pillifarkku boi

      niin ihQut!

      Meillä amiksessa lökärit on jääny vähemmistöön, pillit on enemmistöllä.

      • Bmxboy

        Mä käytän pillifarkkui ku ajan bmx.. sen takii ku normit farkut on vähän tiellä ja lökäreitä en käytä ja en missään nimessä kun ajan:S


    • Normal =)

      Joo siis oon poika ja onhan se niin että meidänki koulus on nää pillit enemmistönä ei oo hoppareita enää.. Ite en kuitenkaan pilleistä välitä ku pohkeista kiristää niin vietävästi niin on epämukavat. En kyl mitää himo hoppari farkkuja pidä et näyttäis siltä ku ne tippuis, pidän sellasia vähän löysempiä ku normi farkut =)
      Kiitän ja kuittaan anteeksi :D

      • BackStreet;)

        Pillifarkku pojat on just håtteja ;)


    • lisbeth_

      laihoille pojille pillifarkut sopii todella hyvin... kunhan ei ole liian kireät perseestä.

      • pillipoii

        mikähän pillifarkuista tekee "hinttarimaiset"? te peräkylän teinit voisitte pikkuhiljaa käydä muuallakin kun siinä lähimmän "kaupungin" anttilassa kattomassa niitä vaatteita ni ehkä itekkin tajuaisitte


      • sk8boy111
        pillipoii kirjoitti:

        mikähän pillifarkuista tekee "hinttarimaiset"? te peräkylän teinit voisitte pikkuhiljaa käydä muuallakin kun siinä lähimmän "kaupungin" anttilassa kattomassa niitä vaatteita ni ehkä itekkin tajuaisitte

        mistä näitä pillifarkkuja saa


      • mukawaheppu
        sk8boy111 kirjoitti:

        mistä näitä pillifarkkuja saa

        kaupasta


    • ...

      No sanoisin ettei kenenkään seksualisuutta voi kyllä mitenkään tietää hänen housujen lahkeiden leveydestä... Aika kapeakatseista tommonen kyllä.

      Ite asun aika peräkylässä, mutta kyllä esimerkiks meidän lukiossa näkee aika monella pojalla pillejä ja jopa olkalaukkuja, huiveja yms. eikä sitä pidetä kyllä todellakaan minään merkkinä seksuaalisesta suuntautumisesta.

    • tytttttö

      Mulle ainaki semmoset mustat pillifarkut jalassa olevat on pojat on semmonen turn-on että huh huh... Käyttäkää ihmeessä pojat en tiiä mitään paremman näköstä!

      • ggrgfgggggggfg

        toki käytän pillifarkkuja, ja juu mustina.. en kyllä tajua miks joku olis "hinttari" pillifarkkujen perusteella? LOL? noi edelliset kommentit on aika huvittavia ;D


      • gjghubjk

        Itekki oon poika ja kätän aina pillejä.
        Ja pitää olla melko tyhmä ihminen että luokittelee kaikki pillifarkkujen käyttäjät homoiksi.


    • yksheppunen

      Minkälaiset pillifarkut sopisivat pitkällä tyypille?

      • sdjasojdca pink

        kannataa olla fruittari lökäri farkkujen käyttäjät on hinttei ja tytöt tyggää frudeist


      • Minä vain
        sdjasojdca pink kirjoitti:

        kannataa olla fruittari lökäri farkkujen käyttäjät on hinttei ja tytöt tyggää frudeist

        Riipuu vähän minkä väriset... Ja kuinka pillit


      • Marii`
        Minä vain kirjoitti:

        Riipuu vähän minkä väriset... Ja kuinka pillit

        no mitä vikaa jos pojat käyttää pillifarkkui,mun mielest se on normii,kyl tytötki käyttää lökäreit ja ne vois yht hyvi olla pojillaki,ja jos pillifarkkui on pojille tarkotettuki nii so what?.silloo pojat saa siit käyttääki ;oo . eli en lähe arvostelee erilaasii ihmisii :DD . mulla on poika kavereit jokka käyttää pillifarkkui.. ja mun mielest ne sopii paremmin ku jokku lökärit ja jokku suoralahkeset housut(:


      • määä---...
        Marii` kirjoitti:

        no mitä vikaa jos pojat käyttää pillifarkkui,mun mielest se on normii,kyl tytötki käyttää lökäreit ja ne vois yht hyvi olla pojillaki,ja jos pillifarkkui on pojille tarkotettuki nii so what?.silloo pojat saa siit käyttääki ;oo . eli en lähe arvostelee erilaasii ihmisii :DD . mulla on poika kavereit jokka käyttää pillifarkkui.. ja mun mielest ne sopii paremmin ku jokku lökärit ja jokku suoralahkeset housut(:

        Käyttääx kaikki noita kireitä pillejä? Käyttääkö kukaan melko löysiä pillejä? Mä ainakin käytän... Mun mielestä ihan kireet on vähän homomaista.


      • kankikaikkonen
        määä---... kirjoitti:

        Käyttääx kaikki noita kireitä pillejä? Käyttääkö kukaan melko löysiä pillejä? Mä ainakin käytän... Mun mielestä ihan kireet on vähän homomaista.

        Ei niitä mitään legginsejä tarvii pitää... ei tietenkään kukaan poika käytä jalkaa myöten meneviä farkkuja?


    • vähänvanhempipoika

      Kyllä pillifarkkuja käyttävät pojat on homoja, tai ainakin sitten hyvin homon näköisiä. Mutta se passaa mulle, ompahan kivaa katseltavaa kaupungilla. Ihastuttavia farkku poikia. Tykkään. Pitäkää vaan niitä pillejä, vähän vanhempi poika tykkää katsella teitä!

      • hiyiyiy

        helvetti oot joku homo? hyi saatana!(pillit on just parhaita!:))


      • cupcakekiller
        hiyiyiy kirjoitti:

        helvetti oot joku homo? hyi saatana!(pillit on just parhaita!:))

        NaMM.. Sopii laihoille


      • MC FAT CAP
        cupcakekiller kirjoitti:

        NaMM.. Sopii laihoille

        Kaikilla ei mahu kalu pilleihin :)


    • hgau

      mitä jos pitää pillifarkkui samal taval ku lökäreitä? ite oon aina käyttäny pillifarkkui, mut en mitään tiukkoi ja roikottanu aina.

    • minäpä vaan

      Ei kyl minusta pillifarkut pojista homoja tee. Miks pillipoikia pitää haukkuu homoiks, kun ei semmosii lökäri rinsessoja haukuta lesboiks? Ja kaikes homo homo homo.. hahahaa oot homo ku käytät pillejä... Rasittavaa.. ite kyl ihan hetero ja käytän pillifarkkuja, mut ei haukuta, ainakaa mua. Mut samas koulussa on yks poika joka käyttää aiiikas tiukkoja pillejä, ja räikeetä turkoosia.. Homo vaikutelma tulee, mut ei jaksa kiinnostaa. kaikki saa olla oma ittensä! Nii ja te perämaan viidakon asukit(siis semmoset pikkukyläläiset) älkää te tulko meille kaupunkilaisille aukomaan päätänne, ku ilmeisesti ette tiiä asiasta tippaakaan! =)

      • chevy 55 coupe

        aidoille 80s friikeille eikä millekkään nykypelleH&Mhinttareille,perkeleen kaupunkihomot, hyvä se sieltä on huudella, tulkaa tänne koittaan ja kattoon kuka ymmärttää ja mitä ymmärtää. tommoset räkäpellet pilaa tosi rokkareiden muodin, v8,sex rock''n''roll ja rotantappokengät, semmosta se olla pitää.


      • nw
        chevy 55 coupe kirjoitti:

        aidoille 80s friikeille eikä millekkään nykypelleH&Mhinttareille,perkeleen kaupunkihomot, hyvä se sieltä on huudella, tulkaa tänne koittaan ja kattoon kuka ymmärttää ja mitä ymmärtää. tommoset räkäpellet pilaa tosi rokkareiden muodin, v8,sex rock''n''roll ja rotantappokengät, semmosta se olla pitää.

        Kasarihevari maisille pillit sopii, ei muille.


      • asdfsdf
        nw kirjoitti:

        Kasarihevari maisille pillit sopii, ei muille.

        jo yhdeltä palstalta mutta kukaan ei vastannut. nyt kysyn ihan eri tyylin palstalta mutta onko tämä ihminen mielestänne emo vai scene tyylin ihminen http://irc-galleria.net/user/K|D


      • mömmömömmmm
        asdfsdf kirjoitti:

        jo yhdeltä palstalta mutta kukaan ei vastannut. nyt kysyn ihan eri tyylin palstalta mutta onko tämä ihminen mielestänne emo vai scene tyylin ihminen http://irc-galleria.net/user/K|D

        eikös emo/scene oo aika samoja asioita? ja mitä väliä sillä mihin tyyliin se kuuluu?


      • DASSADSDSAD
        mömmömömmmm kirjoitti:

        eikös emo/scene oo aika samoja asioita? ja mitä väliä sillä mihin tyyliin se kuuluu?

        TYYLIT, HYI HELEVETTI!!!!


      • KASARI ON VITUN ROCK
        nw kirjoitti:

        Kasarihevari maisille pillit sopii, ei muille.

        totta vaan kasari hevareille


    • thrash till death

      Olen poika ja käytän pillifarkkuja. Ennen kuin aloin käyttää sellasia silloista tyttöystävää kummastutti että haluun sellaiset, mutta kuitenki se tykkäs niistä mun päällä. Ite pidän pillifarkkuja koska:
      1. ne on metal \,,/
      2. minä olen metal :D no joo kuuntelen mä muutakin kuin metallia ja omasta mielestäni aika avarakatseinen mutta silti mä oon pääasiassa vaan yks metallipää

      Oon joo kyllä ylilaiha, eikä sellaset varmaan sovi pulleammille

    • jzn94

      tätä viestiä ollenkaan. Asun turussa ja olen 3v käyttänyt pelkkiä pilli farkkuja koska ne sopii minulle paremmin kun sellaset rumat farkut jotka eivät edes istu ( niitä näkee liikaa ) monet kaverini käyttävät myös pillifarkkuja ja en oo ees ikinä ajatellu et ne antais hinttimäisen kuvan :o v terveisi 16w pojka !!

      • pillifarkut

        pillifarkut ovat miehillä ok


    • Sammakoinen

      Siis hetkonen, täällä käydään nyt jotain tyhmää Lökärit vs pillit- taistelua. Ihan oikeesti tyypit, herätkää jo! Kaikki jätkät jotka tiedän, käyttävät ihan vaan vittu molempia.

      Ihan oikeesti, rauhottukaa!

      Ja tyyli ei todista onko homo. Homoilla voi olla ihan millanen tyyli tahansa, ei niillä mitään tunnustyyliä ole!

      - Peace. (:

      • ImmaGurl.

        ... ku semmonen jätkä joka käyttää leveälahkesia lökäfarkkuja, hupparia joka ei ulotu ees perseen päälle, vitun rumia kenkiä jne. Hyi vittu. Pillit huppari joka ulottuu perseen päälle, söpöt skeittarit tai just joku tämmöne tyyli, oikeesti, sulan ihan ku tämmösii tulee vastaa, se osottaa että on tyylitajua


    • lol123123123

      mä ymmärrän pelkät pillifarkut mut joku pinkki paita tai huivi on hiukan hintahtavaa

    • fghtydrg

      Jos jalat on kapeet, niin näyttää hyvältä, jos jalat on läskit, näyttää pahalta. ihan kuin tytöilläkin

      • bgfrfdd

        kapeissa jaloissa ei ole mitään hyvää


    • lökärit 4ever

      En kyl tajuu pillifarkkuja...... saa olla kyl aika pienet munat jos mahtuu ahtautuu sellasseisii. Itelläni on lökärit... niihi ainaki mahtuu munat mukavasti.

      • Rässäri

        Tunkee vaa ne munat lahkeesee xD Nii mieki teen


    • jännäää

      Puutun vähän tuonne ensinmäisiin kommentteihin mutta pillit on just vitu hienot ja hyvät jalassa kuuntelen ite räppiä mut siis tarkottaako muka se et kuuntelen räppii et mul on lökäpökät tai no on mul niitäki parit mut enemmä käytän pillei et kyl räpinki kuuntelija voi käyttää pillejä!

    • ....................

      pillit lököttää itellä

      • lökärit 4ever

        Pillit lököttää?!?!?! Se näyttää nii v***n vajaalta................


    • HerTTu

      Hei tytön neuvo. POJAT KÄYTTÄKÄÄ PILLEJÄ! Se että käyttää pillejä on vaan coolia. Ei se tarkota sitä että ois hintti tai jotain vaan että olet muodissa pysyvä poika :). JA MUISTA LÖKÖTTÄÄ VÄHÄN! :D

    • khylläääääääää

      pillifarkuilla ei ole mitään tekemistä homojen kanssa,itse käytän pillifarkkuja ja en ole homo mutta ei minulla ole mitään homoja vastaankaan enkä tajua miksi joillakin on,ihmisiä ne homotkin on .asun muuten pikkukaupungissa ja olen huomannut että tulee ihan hirveesti huuteluu ja muuta vastaavaa kun on pillit jalassa,mutta kun olin helsingissä parin viikon ajan niin kertaakaan ei kukaan mitään huudellut .

    • D

      Musta tuntuu että kaikki jotka sanovat pillifarkkujen ja lökäreiden käyttäjiä homoiksi ovat itse homoja

    • asdgagrtgr

      Itse tykkään käyttää pillifarkkuja. Paljon tyylikkäämpää kuin isot lökärifarkut, tuollaiset ovat vain naurettavia 90% tapauksista joita tulee kadulla vastaan joka päivä. Juu, saattaahan se olla hieman homoakin pitää pillifarkkuja, mutta siinähän se idea piileekin, tytöt tykkäävät ;)

    • Gangsta rap nigga

      Pillifarkut on homoolle ja kunno baggyt miehille.. ei semmoosis kierrä veri..

    • Tässää tää.

      Jos on laihat jalat niin HOT!!!

      • rantojen jätkä

        Siimat käyttää pillifarkkuja saatana


    • adfafdafda

      Joo tää nyt ei oo tarkoitettu teille mollaajille tää aihe. Menkää muualle purkaan tunteitanne.

    • abcdaa

      pilleillä ei tosiaan oo mittään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa. se viestii lähinnä sitä että käyttää semmosia vaatteita ku huvittaa eikä välitä siitä mitä muut aattelee.
      tää homopuhe tullee lähinnä niiltä jätkiltä ketkä on niin katteellisia niille laihoille ja hyväkuntosille jätkille keillä pilit oikeesti näyttää hyviltä.
      eli pillit jätkällä on about miljoona kertaa paremmat ku semmoset lökäreitten ja pillien välistä olevan liian löysät kuluneet lököhousut (= suorat tai pillit niin ah (Y)

      • bgfrfdd

        Ei kynäniskoissa ole mitään kadehdittavaa


    • sjhklsjhkl

      ite ootte hinttareita, jotka sanotte et pillipojat on. pillit on mun mielestä ehkä maailman seksikkäin asia miehillä jos ne vaan istuu hyvin joten niitä kehiin pliis enemmän !

    • 14Poika

      Käytän vaa pilli farkkuja. Mut liikkassa gollareita.

    • sinipersejuuso

      Vaatteet ei tee homoa...vaan seksuaalinen suntautuminen miehiä kohtaan...homot on ääliöitä

    • pillifarkkupoika

      pillifarkuissa ei oo mittään vikaa.tänään ostan itselleni pillikarkut ,enkä oo homo!!!!

    • jeijai

      mun makuun hintahtavia. ne ei vissii oo kovi miellyttävät jalois.mut kiva jos on pokkaa pistää ne.

    • DG
    • iero-way

      jos haluaa käyttää, niin antaa palaa. :) jos on itsevarmuutta käyttää sellasia, nostan kyllä hattua. ja onhan ne tietysti hyvännäköisiäkin c:

    • Pillifarkut

      Mä löysin tosi kivoja pillifarkkuja pojille.Sen kaupan sivu on Esprit siellä on sinistä ja vihreetä farkkuja käy vaikka ite kattomassa.Ja jos on poika joka haluaa käyttää pillifarkkuja niin sanon niille jotka haukkuu niin ne on ite kateellisia kun niillä ei oo sellaisia.

    • .....????

      Kaikki rennot skeittaritki pitää pillei ja kuuntelee räppii...

    • wdbxhukqwsxjan

      Itelläni on mustat (2x) ja vihreet siis pillit n just tosi hienot.

      • kymysyysysysysyssysy

        Mistä oot ostanu vihreet?


      • OLEHYVÄ
        kymysyysysysysyssysy kirjoitti:

        Mistä oot ostanu vihreet?

        Etin kaupungin läpi (kuopion)mut ei löytäny mistää h&m saa mut usein loppu ja jim&jill kans. ylläittäin löysin polarn o.pyretistä.


    • stereosun

      asiahan on niin että sellaset semi pillit ei mitkää sukkahousut o hyvät, lökötys saa swagin nouse e(: :d

    • h<aha<h<

      jätkät pillit lökötys=Fruide

    • HYI RUMA

      vihreet housut -> HYI HELVETTI!

    • nolouspillifarkut

      Kaikki pojat jotka käyttäää pillifarkkuja on kusipäitä ja noloja vie poikien maineen kokonaan.Ainako semmonen fruittari kävelee vastaan tulle hirviä myötähäpeä ei SAATANA PERKELE EIKÖ NIIN

    • Aivollinen

      Tässä taas nähtiin että suomalaiset on ihan vitunmoisia idiootteja...

    • Kuitti

      Heh, kenen tikkujaloille noi pillit on suunniteltu ku habakaan tuskin mahtuu puntteihin?

      • sdfsdfsdvs

        Mikäs siinä jos on läski ja joutuu roikottamaan Kanin farkkuja polvissa


      • bgfrfdd
        sdfsdfsdvs kirjoitti:

        Mikäs siinä jos on läski ja joutuu roikottamaan Kanin farkkuja polvissa

        Kynäniska!


    • Skinny Jeans. <3

      Mä en osaa yhtään sanoa mistä nää näitä juttuja repii.. :----D
      Itse käytän pillifarkkuja ja käyn koulua jonka maine on tunnetusti sellainen aika syrjivä eikä ole koskaan kukaan tullut ainakaan päin naamaa hintiksi haukkumaan. :-3 Tytöt tykkää eikä pojilta tule negatiivista kommenttia. Pillejä näkee nykyään melkein joka jätkällä joten kai tää ahdasmielinen ajattelu jota täällä näkyy on sitten vähentynyt.

    • Tight

      Kuhan pojal ei oo löysät bokserit pillien alla ni sit käy. Bokserit tuntuu menevän yhteen myttyyn/nousee ylös ku kiskoo tiukat housut jalkaan... ei tunnu kivalt. Lyhyet alkkarit toimii kyl alla.

    • Right

      Pillit farkut on jees, mutta ei värikkäät!

    • pillifarkut pojill on aikas sexyt!!!

    • spurdoebinsparderock

      pojjaat, kyllä minä sanon että mustat pillifarkut on hyvvöö. Kyllä muute ku kuopijon keskustassa näin tännää sitä jussi kuusysiä nii sillä ol mustat pillifarkut jalassa, nii ol muute rock jätkä:D perhana ku ite on tämmöne satakuuskytäyks senttijä pitkä vaahtosammutin poika nii ei mistää löyvä semmossija

    • Minä vain <3

      Mun mielestä sellane ois tosi ihanaa

    • tyttönennn17v

      Ei. Ei. Ei. Ei. Ei. Ei. Ei. Ei. Ei. -_______-

    • tiutiu

      mie ainakin käytän koska homot käyttää tiedoks vaan

    • tyttö vuosimallii-99

      pillifarkut ja sit jos ne vähäse lököttää perseest ni ah♥

    • hoppari hip

      Siis Mikä vika Hip Hoppi pukeutumis tyylissä on olen ollut itse normaaleissavaatteissa tavalliset farkut on kireitä lökärit ei ole tykkää pukeutuakarl kanihuppariin karl kani lippiskarlkani lökärit kaksikpl hummelskeiti kengät jaitse yritän tehdä räppiä että tyyli kaikkilla okei jeesus tälläisii turhanpäisii kesusteluja tulee lisää lisää

    • hopparilla on asia

      Siiislökärit on eri asia kuin billifarkut.Lökäreillä tarkoitetyaan Hip hop kaltaisii farkuja kuten esim Karl kani.Sitten toinen juttu mikä ihmisii vaivaa mitä me hip hopparit ollan tehty teille että vihaatte meitä??. Eiks kaikki tyylillän mene okei

    • heteroooooooooo

      Hinteille (:

      • Mikäs vittu sinäkin oot määrittämään, että minkälainen vaatetus kenellekin kuuluu?


    • ärsyyntyny

      mul on viidet pillit 1x musta 1x valkoset 1x siniset 1x keltaset ja on vituttavaa jos joku helvetin rumilus tulee valittaa et oisin homo vittu mul on muija perkele!

    • Galiant

      Ite kun hommasin ekat pillit, niin sen jälkeen en muuta suostu pitämään. Mustat pillit ofc. Ja sitten vielä kokonaisuuden kruunaa valkeat koristennarit :)

    • juujuuz-94

      eiköhän se mee sillai et jokaine käyttää sellasii vaatteit mistä ite pitää... Ite en varsinaisesti "PIDÄ" pilleist mut en kyl rupee sanomaa äänee mitää. saat kato vaa riidan siitäki aikaseks. Ite oon hoppari ja käytän löysiä vaatteit. jos joku ei niistä pidä ni mitä vittua sitä sit ääneenkää sanomaa? antaa jokaisen olla mite haluaa. JA ONKS NE SIT HOMOI KETKÄ KÄYTTÄÄ PILLEI TAI LÖYSII FARKKUI? ON VISSII. löysät kollarit sit kehii

    • jepjepepejp

      mä en vaan tykkää sellasist jätkistä joilla on ihan oikeen oikeen pilli pillifarkut ::DD sellaset oikeen persettä myötäilevät ja muutenkin akkamaiset. yöh.
      mut semmoset käy jokka on perseestä löysähköt ja muutenkin semmoset perus farkut.

    • generaattori 20

      Pojilla ok. Miehillä ei.

    • öömitä

      eikö ne tunnu inhottavilta?

    • jeeeeeeeeeeeees

      Mietikkä vähän harva skeittaajakaan on homoja ja niillä on pillifarkut se on sairaan jees. Sopii mun mielest hyvi sekittaukseen
      .

    • ei mee jakeluu

      Itsellä 18 cm penis levossa, ei oikein mahdu pillifarkkuihin, ja jos saankin sen ahdettua sinne, niin pullottaa ikävästi toisessa lahkeessa. Ja näyttää niin kuin olis puolitangossa, häiritsevää. :D --> Pakko siis käyttää löysiä housuja. Muutenki tuntuu että kaikki pillifarkkui käyttävät on vitun minimunasta porukkaa... :D

    • ööoikuy

      Pillifarkut on h0m0ille.
      Tulkaa käymään napapiirin pohjoispuolella ja saat hyvin nopeasti mustan silmäs yms. kun piät pillifarkku jalassa.

      • Rässäri

        VIttu sä ja muut ainaki 5.2milj suomalaista ootte hölmöjä ei saatna että hävettää tollaset ihmiset... Alunperin koko pillifarkkujen käyttö on alkanut joskus noin 80luvulla heavy metal ja thrash metal tyylissä ja myös crossover thrash skeittarit on pitänyt niitä PERKELE!!!. Mun mielestä hevarit eivät näytä mitenkään homoilta . Mutta jos joku käyttää jotain pinkkejä,keltasia sinisiä vihreitä pillifarkkuja nii se kyllä näyttää todella homolta. MUTTA SINISET JA MUSTAT PILLIFARKUT KUULUVAT HEVAREILLE!!! JA NE EIVÄT TEE IHMISESTÄ HOMOAAAAAA! Mutta jos jonkun mielestä farkkujen lahkeidenleveys tekee ihmisestä homon nii sehän on ihan sen oma asia. jotai vikaa sellase päässä täytyy sitte olla. Kiitti ja kuitti.


    • mulukkuq

      Muna paistaa hyvin läpi pillifarkuista.

    • Anonyymi

      Oksettavaa. melkein mikä vaan tyyli käy mutta pillifarkut takaisin pikkulasten osastolle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe