KUKA OLETKAAN

♥:¨¨☼¨¨☼¨¨☼ :o♥o: ☼¨¨☼¨¨☼¨¨:♥


Olet sumuisten rantojen askeleita
Polku ohi terävien kivien

Olet unen ja valveen leikkiä -

Minne minut viet


Olet pyyntöni koti
sen lämmittävä tuli

Olet muurini avattu portti -

Minuun tunnet tien


Olet kämmenellä kukkiva kukka
Tuoksu ja salaisuus sen

Olet auringon nouseva ruska -

Kuka ikinä sitten lie



♥:¨¨☼¨¨☼¨¨☼ :o♥o: ☼¨¨☼¨¨☼¨¨:♥

18

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      Olet rakkauteni
      olet unen ja valveen leikki

      Vie minut

      Pyytämääni kotiin
      sytytä takkatuli

      Ota minut

      Syliisi lämpimään
      sillä tunnet tien

      Ja aurinko nousee

      Kiitokset herkästä runosta Muru

      • *MURUKULTA*

        Olen huomannut nykyiseltään, että silmät säihkyen luen vastarunoa,
        joka pohjaa oman runoni tekstiin.
        Kuinka toinen saa sen, toisilla sanoille tehdyksi. :)
        Kiitos kaaru en pettynyt! :)


    • tomppa2006

      ...voit noin hyvin tietää kaiken tuon, selvästi kokemusta rakkaudesta löytyy, en keksi muuta syytä? Runosi on kaunis, viiltää miehistä sydäntä...

      • *MURUKULTA*

        Tunteet on sisään rakennettu,,,

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pieni hirsinen mökki,
        polku kapea sinne vie,
        Missä rakkaus asuu,
        kai tunnet sinäkin sen tien
        Se hymyilee aina -
        sillä niin se rakkaus tekee,
        Vaikka - sen vieraat ei aina niin -
        *voi huokaus* - sitä tee,,, :)

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Kiitos tomppa ja lumivalkoista tiistapvää ! :D


    • vakava

      Täältä tulee se Lie
      joka sinut onneen vie
      Ruusun ojentanut oon
      käden laittanut myös kainaloon
      Askeleet ny uuteen aamuun johtaa
      siellä Muru suloisuuden kohtaa
      mieli iloinen ja keveä
      siel kaikuu Murun nauru heleä

      Kiitti aamun runostasi
      leppoisaa jatkoa viikkoon / ec ♥♥

      Lumi tuli - lumi suli
      vettä nyt vai tiputtaa

      • *MURUKULTA*

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Sinua Lie odotin niin ja mutkin
        kävelin kenkänikin puhki
        Kolani kanssa kolisin
        pihani pintaa tasoitin

        Tupisin niitä ja näitä,
        ei vain näkynyt ystävää valkeapäistä
        Ennen kuin vihdoin ja viimein
        askeleet kääntyi piha piiriin

        Nyt saan istua ja pyyhkiä otsaa,
        kun vakava lumia joutuu työntään - minä vain ohjaan :)
        On meillä onnen päivät - tuumaan ja haistelen tässä
        ruusuja näitä - sydämellä hyvällä kasvaneita ;D

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Voi voi lumi suli, mutta minä voin kyllä ottaa pulkan täyteen ja tuoda, tätä nimittäin taas piisaa..

        Hiljaa nyt sataa hiutaleet, kuin unelmat,,,*huoh*
        ..Sielun kuva siitä sinulle, meillä niin paljon kaunista on,,, *Muru vilkuttaa* :)


    • padme_amidala

      Tämä on niin ihana, että on pakko lukea illalla uudelleen moneenkertaan. Nyt on niin kiire, etten ehdi edes miettiä palautetta. IHANA ON !!!

      • *MURUKULTA*

        Niinpä! Kyllä yläkerta on hommaamassa toista aurinkoa,
        vaan ei se yhtä lisätuntia vuorokauteen saa mahutettua ,,*huoh* Kerkiä tässä sitten...

        Hoppunen kiitos ja naurut perään :))))

        Kiirehän tässä ois huikkaa Murukulta ja työntää liukurin alleen ja laskee pois,, ;D


    • peres

      Tiputa nyt sitte tällanen aamuun !!!
      Sanosin jotaki jos tarttis
      Tai sanonhan
      ETTÄ SULTA SE KÄY

      • *MURUKULTA*

        Sinäs sen sanoit! Tämä taisi todellakin tipahtaa tuolta pilvien takaa tähän aamuun... ;)
        Surin että kun ei ole mitään 'oikean tuntuista' sivulle ja kuinkas kävikään...
        Vieläkin hymy suupielissä lymyää! :)


    • *Rakkaudenlahja*

      on se joka rakastaa ja hän on jossain teillä saman maailman.Runosi on todella kaunis ja siks pidin tästä.Erilaisuus tulee hyvin esille ja näissä on runouden taikaa.Osaat todella tuoda valoa pimeäänkin päivään runoillasi.Kiitos jälleen kerran!

      • *MURUKULTA*

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Vain tietoisuus siitä,
        jokin meidät liittää
        Yhteen kuin kuului aikojen alussa,
        nyt olo on kuin jotain puuttuis
        Mutta niin kuin aurinko nousee aina
        kädet yhteen liitän ja odotan
        polkuni polkuusi sulautuvan :)

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Ihanaa päivää, R_lahja ja kiitos!
        Muru puhaltaa valkoisia tähtiä olkapäillesi kimaltelemaan! :¤ --* * * * *


    • kysymys ja

      siihen saammeko vastauksen?

      • *MURUKULTA*

        'Tuulelta vaan mä vastauksen saan'...
        Vaikka jos minulta kysytään, niin ei kauheesti kannata mennä kyseleen tuulelta tai ainakaan kovin äänekkäästi,, saattaa olla, että tulee semmoset puhurit vastaukseksi, jotta ujellus vain kuuluu,,,
        Jotkut jopa on sitä mieltä, että kaikkeen ei tarvitse sadakaan vastausta ja minä olen taipuvainen uskomaan samaan..


    • Pekka*

      Tunnet kaet minut?.....Minähän oon Pekka
      se Eerik vonin renki

      Tännäänpä oljkii hyvä päevä kun isäntä
      ostoo rommaatti minulle auton...Arvel että
      kukkaan ne hänen pellot kyntää jos renki palelluttaa munaskunsa kun pappamopolla
      pakkasella ajjoo hurruuttaa

      Se on Vartpurkki...erräät kuhtuu sitä varpuseks
      Kun siinnä on kakstahtine moottor nii kaet sitä
      suap ajjoo mopokortilla kun sen tankkiin pittää lorrauttoo
      mopon pensoo

      Mutta hyvän runon oot lähettänny mualimaan
      ja ee muuta kun hyvvee illanjatkoo

      • *MURUKULTA*

        Tunnet kait minut?? No, joo! Mie tunnen kaik! Luulekos sie, et miun tietosto ois hukkunna yhtäkkii jonnekii? :\

        Vuaan tiiäkkö! Nyt alakee mettähommat puolustee paikoonsa, jos siel ajellaan vuaan mopetilla ja Varpurkil, jok on sama aseij, niin voitelun täytyy oll jo huippuluokee. Simmoset mopilit putkis, jotta ei jeäävy paikat..

        Kenen vanaha varpunen se ol? Vai onko jo niin antiikki, jotta ei ennee kukkaa ymmärrä, kel se alakujaan on ollunna!
        Ettei Eeron niit ensimmäisii?..Voi kissan kilikuttimet!...Eikös se oo muaannu siel lavonii takana ainai parkymmet vuott.. Siin ei kyl toimi mikkee.
        Heitä hyvä mies siihen etpenkil viel lampaantalja varmuuveks... aina ei tiiä,, vaik se varovaisuus kannatas..
        Ja jos ne pakkaset yllättee, nii ku talavi tammikuussa, nii onkai siin nuapuris rattor,, eppäilen että tarvihtoo ennemmin..tai viel aikasemin, Joku muuten lähetti sallaist matskua sielt jo,, nii et muist se talja..
        http://www.youtube.com/watch?v=QxzxtfxqY94

        Puuhakast viikko,, vois vaik alottee renkasit.. .;)


    • Rakastin lukea.
      Ja kakki on siinä.
      "Kuka olet"?
      Tiedän vastaukseni
      Hymyilen jo

      • *MURUKULTA*

        Tärkein kysymys ja sinulla jo vastaus! :))
        Onnenmyyryläinen hymyilee ja onnelliseksi hänet tekee!

        Kiitos Gitta kauniista ja hymyilevistä sanoistasi jotka asettuivat sydämeeni! Ja rauhaisaa iltaa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe