Itsellä HP dv6645 ja pitäisi tehdä järjestelmän palautuslevykkeet, vaan kuinka monta levykettä se oikein tarvii?? Onkos kukaan niitä tehnyt? Minkäkokoisia levykkeitä oot käyttänyt ja kuinka monta tarvi? Oliko mitään ongelmaa?? Ohjeissa kun luki, että sen voi tehdä vain kerran...
HP:n käyttöjärjestelmän palautuslevykkeet?
8
796
Vastaukset
- tatu.
ja kaks dvdr-levyä tai cdr-levyä piti olla kun poltin recovery-levyt.
Voi polttaa ainakin mun acerilla vaikka kuinka monet palautuslevyt, kun siinä acer erecovery-softa. En tiedä sit hp-kannettavista mikä on tilanne.
Ongelmia ei ollut, kun oli hyvälaatuiset (Imation) dvdr-levyt valmiina ja siitä vaan sitten.- tatu.
piti olla 7 cdr-levyä
- räpätäti
tatu. kirjoitti:
piti olla 7 cdr-levyä
kai edes läppäri oli jotenkin valmiiksi koottu.:D
- Hilppa2008
räpätäti kirjoitti:
kai edes läppäri oli jotenkin valmiiksi koottu.:D
Se on jo halapa...4 vuotta sitten maksoin Fujitsu-Siemensin läppäristä 1440 eurova, se oli kallis!! No, piti siihen akku heittää sisään kuten muihinkin ja ei tuo muutama DVD-levy mua konkurssiin taida viedä.
- HP:n omistaja
Minun HP:n dv 9014 sarjan kone käyttis (XP-mediacenter) vaati kolme DVD-R levyä. Muista sitten että RW-levyt eivät käy recoverylevyn tkemiseen.
CD-levyjä menee varmaan monta kpl. yksi DVD levyhän vastaa noin kuutta CD-levyä. 4,3 Gt/0.7 Gt= 6 kpl - samasta asiasta
Niin noin 7 levyä muistaakseni Vistan ja koko helahoidon kopsaamiseen menee - ja saattaa tökkiä yhtäkkiä kesken kopioinnin ja levyjä tuhlaantuu tuplaten helposti. Kokemusta on....
Joten ehdotan, että teet kuten minä HP:n ostettuani parisen kk sitten ja tapeltuani muutamien levyjen verran, eli tilasin sähköpostilla HP:N asiakaspalvelusta valmiit palautuslevykkeet, jotka lähettivät parin viikon sisällä ihan ilmatteks :))- Pave.
Vaatikaa jo oston yteydessä, että saatte täydelliset asennuslevyt mukana, tai sitten mieluummin jättäkää sellainen kone kaupan hyllylle!
HP:n palautuslevyohjelmalla on onneksi mahdollisuus tehdä
iso imaget kansioon, koska suora poltto menee monesti ketuille.
Isot kun kansiossa näet heti kuinka monta levyä tarvitset (muistaakseni 3dvd) Ja isoja voi sitten poltella cd poltto softalla.
(itse tykkään sellaisesta lisäkilkkeestä kuin isorecorder http://isorecorder.alexfeinman.com/isorecorder.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2765401- 704986
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484086- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688