HP:n käyttöjärjestelmän palautuslevykkeet?

Hilppa2008

Itsellä HP dv6645 ja pitäisi tehdä järjestelmän palautuslevykkeet, vaan kuinka monta levykettä se oikein tarvii?? Onkos kukaan niitä tehnyt? Minkäkokoisia levykkeitä oot käyttänyt ja kuinka monta tarvi? Oliko mitään ongelmaa?? Ohjeissa kun luki, että sen voi tehdä vain kerran...

8

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatu.

ja kaks dvdr-levyä tai cdr-levyä piti olla kun poltin recovery-levyt.
      Voi polttaa ainakin mun acerilla vaikka kuinka monet palautuslevyt, kun siinä acer erecovery-softa. En tiedä sit hp-kannettavista mikä on tilanne.
      Ongelmia ei ollut, kun oli hyvälaatuiset (Imation) dvdr-levyt valmiina ja siitä vaan sitten.

• tatu.

piti olla 7 cdr-levyä

• räpätäti
        tatu. kirjoitti:

piti olla 7 cdr-levyä

kai edes läppäri oli jotenkin valmiiksi koottu.:D

• Hilppa2008
        räpätäti kirjoitti:

kai edes läppäri oli jotenkin valmiiksi koottu.:D

Se on jo halapa...4 vuotta sitten maksoin Fujitsu-Siemensin läppäristä 1440 eurova, se oli kallis!! No, piti siihen akku heittää sisään kuten muihinkin ja ei tuo muutama DVD-levy mua konkurssiin taida viedä.

• HP:n omistaja

Minun HP:n dv 9014 sarjan kone käyttis (XP-mediacenter) vaati kolme DVD-R levyä. Muista sitten että RW-levyt eivät käy recoverylevyn tkemiseen.

CD-levyjä menee varmaan monta kpl. yksi DVD levyhän vastaa noin kuutta CD-levyä. 4,3 Gt/0.7 Gt= 6 kpl

• samasta asiasta

Niin noin 7 levyä muistaakseni Vistan ja koko helahoidon kopsaamiseen menee - ja saattaa tökkiä yhtäkkiä kesken kopioinnin ja levyjä tuhlaantuu tuplaten helposti. Kokemusta on....

Joten ehdotan, että teet kuten minä HP:n ostettuani parisen kk sitten ja tapeltuani muutamien levyjen verran, eli tilasin sähköpostilla HP:N asiakaspalvelusta valmiit palautuslevykkeet, jotka lähettivät parin viikon sisällä ihan ilmatteks :))

• Pave.

Vaatikaa jo oston yteydessä, että saatte täydelliset asennuslevyt mukana, tai sitten mieluummin jättäkää sellainen kone kaupan hyllylle!

• HP:n palautuslevyohjelmalla on onneksi mahdollisuus tehdä
      iso imaget kansioon, koska suora poltto menee monesti ketuille.
      Isot kun kansiossa näet heti kuinka monta levyä tarvitset (muistaakseni 3dvd) Ja isoja voi sitten poltella cd poltto softalla.
      (itse tykkään sellaisesta lisäkilkkeestä kuin isorecorder http://isorecorder.alexfeinman.com/isorecorder.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      55
      3129
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2944
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      50
      2820
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2638
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2538
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2520
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2291
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2178
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2062
    Aihe