Ihan "huvikseni" tässä...

Mijaij

Mietin että jos muuttaisi japaniin tässä 1-2 vioden sisällä. Olen opiskellut japanin kielen, sen siis taidan(offtopic)(rahaa on). Tuumin että olisihan, olisihan se mahdollista muuttaa japaniin asumaan ja alkaa siellä sitten pikimmiten etsiä vaikka töitä?(Ihan mistä tahansa). -vähän tiivistettynä- :D

5

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fil.lis .Antero K.

Ketä tuommnen kiinnostais ,senkun menet vaikka heti.Melkein sama,jos minä sanoisin vanhuudenpäiviksi Burkina Fasoosee:tai Töölöösee.

• mijaij

että onko mahdollista/mitä tarvitsen voidakseni toteuttaa tuota äskeistä

• helpolla Japaniin
        mijaij kirjoitti:

että onko mahdollista/mitä tarvitsen voidakseni toteuttaa tuota äskeistä

Japaniin on perinteisesti todella vaikea päästä asumaan, jos ei ole suhteita.

• Allu888.
        helpolla Japaniin kirjoitti:

Japaniin on perinteisesti todella vaikea päästä asumaan, jos ei ole suhteita.

*Japaniin on "perinteisesti" todella vaikea päästä asumaan, jos ei ole suhteita*... HAHAHAA... just joo -.-

• sasae Tokiosta

Siis olet opiskellut japanin kielen? Me muut ollaan vielä kesken sen opiskeluissa, vaikka kielikouluja on käyty ja maassa asuttu 6 vuotta. En edes muista kaikkia niitä 1945 peruskanjia yhdistelmineen, edistyneemmistä puhumattakaan.

Tunnen kyllä yhden ulkkarin, joka on opiskellut japanin kielen. Hän syntyi Japanissa ja kävi täällä kaikki koulut, eikä ole 40 elinvuoden aikanaan viettänyt kuin muutaman vuoden vanhempiensa kotimaassa Kanadassa. Hänestä voi sanoa, että osaa tämän kielen.

Ja kun tuollainen kielinero olet, tuskin työnsaanti ja sitä kautta työviisumin saanti on vaikeaa. Joten ei kun Finnairille lentolippua ostamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7392
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2334
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37