Kertokaapas nyt joku kokemuksia tästä 3G verkon kautta toimivasta nettiliittymästä. Ajatuksena on ollut korvata vanha adsl(256kps) DNAn nettikaistalla (384kbs). Ja liittää se suoraan kannettavaan tällaisella "mokkulalla" mitä myydään. Alueella missä sitä tullaan käyttämään on 3G ainakin puhelimeen ilmestyvän 3G-logon perusteella. Eli siirtonopeus pitäisi olla suht lähellä maksimia? Nyt tarvittaisiin siis kommentteja idean kannattavuudesta! Netistä luen lähinnä uutisia ja keskustelen messengerillä. Eli tehokäyttäjä en ole. Kiitos jo etukäteen!
mobiilinetti
2
1155
Vastaukset
- Mobiilisurffaaja
Itse käytän Elisan 384-mobiililaajakaistaa 3G-alueella. Vodafonen Huawei 220-modeemilla.
Hyvin toimii. Yhteysnopeudet heilahtelee 200-350 kbit/s välillä, mutta se ei käytännössä mitään haittaa.
Liittymä on edullinen, vain 9,90 € kuussa.
Mesetän ja surffailen keskustelupalstoilla, uutisivustolla yms. Tämä
riittää ainakin omiin tarpeisiini. Tietysti jos netistä haluisi latailla tiedostaoja, olisi järkevää hankki 1M tai jopa 2M yhteys....
Tulee ainakin halvemmaksi kun vanha adsl-liittymäsi. Vaikka "mokkula" maksaakin jonkin verran.
Suosittelen lämpimästi. Ostin ensin ELISA:n, mutta eipä kuulunut kunnolla, vaikka oli kartan mukaan G3 kuuluvuusalueella. No sitten vihdoin Soneraan. Toimii paremmin, mutta iltaisin heittelee välillä ulos. Sonera selvittää. Muuten nopeus siedettävä, mutta liikkuva kuva ei näillä nopeuksilla kummoinen. Pysähtyilee. Kysymys? Onko muilla ollut samoja ongelmia Soneran liittymällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142019Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise981361Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51141Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52986- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42900