Antaisivat Britneyn olla!!

Vihainen vihannes

Britneystä jaksetaan uutisoida päivästä toiseen milloin mitäkin. Milloin on ihmissuhteet tapetilla, milloin huoltajuuskiistat ja hulluimmat tempaukset.

Britney sekoilee ja tekee tyhmyyksiä, hänellä ei selvästikään ole psyykkisellä tasolla kaikki kunnossa, enkä ihmettele yhtään. Kuka tahansa alkaisi voida pahoin tuollaisessa pyörityksessä.

Parasta Britneylle olisi, jos hän saisi vetäytyä julkisuudesta omaan rauhaansa ja hoitaa itsensä kuntoon ilman, että teeveepsykologit ja muut tulevat penkomaan hänen asioitaan. Antaisivat Britneyn olla!!

6

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla!

      Että hän saisi vetäytyä julkisuudesta? Hän voisi halutessaan tehdä itse aika paljon sen eteen, ettei häntä julkisuudessa näin pyöritettäisi. Tangoon tarvitaan kaksi.

    • haastatteluja, niin

      tajuaisit enemmän! Paparazzit eivät kirjoita/keksi, niistä jotka eivät rupea, kuin näyttelemään paparazzien edessä. "Älä kuvaa, ei saa" tyylistä ja käsillään huitoo.

      Kun taas ihan nämä KUNNON tähdet osaavat käyttäytyäkin. He antavat heidän kuvata. Pari kertaa voi vilkuttaa ja se siitä. Ei tarvitse ruveta muuten lörpöttämään jne...

      Mm...Britney ja Lindsay ovat ihan ite saaneet paparazzit peräänsä.

      Miksi kirjoittaa sellaisesta, joka ei pidä itsestään meteliä itsestään, paitsi silloin, kun elokuva tai levy ilmestyy? Eli antaa työnsä puhua puolestaan.

      Totta kai kuvaavat, jos saa mahdollisuuden ja siellä on muutenkin likaista peliä, myös kun haluaa töitä.

      Parisista ei viitti edes puhua starana, koska hän ei ole. Hotelliperijätär ja samalla turhin julkkiks, joten se siitä.

      • sairas..

        eikä hänen käytös viime aikoina ole ollut mitään laskelmoitua julkisuuspeliä. Muija on selvästi huomionkipeä mutta ajaa itsensä yhä pahemmin umpikujaan.

        Saahan sairaan ihmisen sekoiluista hyviä lööppejä..


    • ollakseen esillä!

      hittojako sä sitä lehmää puolustelet? Ihan omaa syytänsä se on, mitäs on aina esillä ja levittelee pillu levällään ilman alkkareita yms.
      Sehän ihan ehdoin tahdoin tunkee julkisuuteen, eikä se osaa ees laulaa, ilmeisesti just siks!

    • ............

      Britneykin on ihminen jolla vaan sattuu olemaan psyykkisiä ongelmia.

      • oireista kyse.

        Vaikka Hollywood on täynnä entisiä lapsitähtiä. Tai no nämä Disney tähdet eivät ainakaan vielä kinua päästä joka paikkaan ja kaiken maailman lehtiin.

        Jotkut yksinkertaisesti haluaa olla paparazzien kanssa tekemisissä, kun itse "julkkis" promotoi uutta leffaa jne... Kun taas jotkut eivät näytä millään halua olla poissa uutisista.

        Noo kyllä tähdiltä joskus vaaditaan olemaan esillä, mutta ei niin kuin Britney ja pari muuta, joilla ura ei tahdo millään maistua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe