Antaisivat Britneyn olla!!

Vihainen vihannes

Britneystä jaksetaan uutisoida päivästä toiseen milloin mitäkin. Milloin on ihmissuhteet tapetilla, milloin huoltajuuskiistat ja hulluimmat tempaukset.

Britney sekoilee ja tekee tyhmyyksiä, hänellä ei selvästikään ole psyykkisellä tasolla kaikki kunnossa, enkä ihmettele yhtään. Kuka tahansa alkaisi voida pahoin tuollaisessa pyörityksessä.

Parasta Britneylle olisi, jos hän saisi vetäytyä julkisuudesta omaan rauhaansa ja hoitaa itsensä kuntoon ilman, että teeveepsykologit ja muut tulevat penkomaan hänen asioitaan. Antaisivat Britneyn olla!!

6

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla!

Että hän saisi vetäytyä julkisuudesta? Hän voisi halutessaan tehdä itse aika paljon sen eteen, ettei häntä julkisuudessa näin pyöritettäisi. Tangoon tarvitaan kaksi.

• haastatteluja, niin

tajuaisit enemmän! Paparazzit eivät kirjoita/keksi, niistä jotka eivät rupea, kuin näyttelemään paparazzien edessä. "Älä kuvaa, ei saa" tyylistä ja käsillään huitoo.

Kun taas ihan nämä KUNNON tähdet osaavat käyttäytyäkin. He antavat heidän kuvata. Pari kertaa voi vilkuttaa ja se siitä. Ei tarvitse ruveta muuten lörpöttämään jne...

Mm...Britney ja Lindsay ovat ihan ite saaneet paparazzit peräänsä.

Miksi kirjoittaa sellaisesta, joka ei pidä itsestään meteliä itsestään, paitsi silloin, kun elokuva tai levy ilmestyy? Eli antaa työnsä puhua puolestaan.

Totta kai kuvaavat, jos saa mahdollisuuden ja siellä on muutenkin likaista peliä, myös kun haluaa töitä.

Parisista ei viitti edes puhua starana, koska hän ei ole. Hotelliperijätär ja samalla turhin julkkiks, joten se siitä.

• sairas..

eikä hänen käytös viime aikoina ole ollut mitään laskelmoitua julkisuuspeliä. Muija on selvästi huomionkipeä mutta ajaa itsensä yhä pahemmin umpikujaan.

Saahan sairaan ihmisen sekoiluista hyviä lööppejä..

• ollakseen esillä!

hittojako sä sitä lehmää puolustelet? Ihan omaa syytänsä se on, mitäs on aina esillä ja levittelee pillu levällään ilman alkkareita yms.
      Sehän ihan ehdoin tahdoin tunkee julkisuuteen, eikä se osaa ees laulaa, ilmeisesti just siks!

• ............

Britneykin on ihminen jolla vaan sattuu olemaan psyykkisiä ongelmia.

• oireista kyse.

Vaikka Hollywood on täynnä entisiä lapsitähtiä. Tai no nämä Disney tähdet eivät ainakaan vielä kinua päästä joka paikkaan ja kaiken maailman lehtiin.

Jotkut yksinkertaisesti haluaa olla paparazzien kanssa tekemisissä, kun itse "julkkis" promotoi uutta leffaa jne... Kun taas jotkut eivät näytä millään halua olla poissa uutisista.

Noo kyllä tähdiltä joskus vaaditaan olemaan esillä, mutta ei niin kuin Britney ja pari muuta, joilla ura ei tahdo millään maistua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 60
      752
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      704
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      45
      653
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38