Paljon kevarit maksaa?

aasiiisvenggaa

Hei! Nii eli mul ois sellanen kysymys et paljon kevarit maksaa noin suurinpirteen? Ja voiko teiän mielestä tytöt ajaa kevarilla? Eli olen tyttö ja haluaisin kevarin 16 vuotiaana :) Kun vanhempani sanoivat vaan että ei tytöt ajele tollasilla. :s

17

10014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä voi

      Kyykky, Enduro, Custom, minkä ajattelit hankkia?

      • Toki voi

        Tytöthän voivat ajaa kevareilla ihan siinä missä pojatkin. Hintaa uusilla on sen 3000-6500 € kuten edellä tuli mainittua, hyväkuntoisen käytetyn voi saada 1000 eurosta ylöspäin.

        Liikennevakuutushan noilla on sen 250 €/vuosi paikkeilla mitä minä olen asiaa tutkinut, jos käytät kuuden kuukauden seisonta-aikaa, mikä riittää hyvin tavalliselle motoristille. Kyllähän mopoilla on kiva ajella talvisinkin mutta moottori- ja kevytmoottoripyörissä on jo sen verran vauhtia että liukkaat kelit voivat koitua kohtaloksi.

        Jos olet aloittelija niin 4-tahtinen voisi olla hyvä, mutta jos räväkkää menoa ja tiettyä asennetta kaipaa niin "vajaatahtiset" tuovat ajoon oman leimansa. Itse pidän henkilökohtaisesti enemmän 2-tahtikevareista (1970-80-lukulaisista), mutta olenkin miespuolinen. Ja tottuuhan niidenkin ajamiseen.

        Ehdottaisin vaikkapa Honda CBR 125 -pyörää. Se on suosituin kevari Suomessa ja kovasti käytetty tyttöjenkin keskuudessa. Ja lisäksi nelitahtinen ja Honda eli luotettava ajokki.

        Skootterikevaria älä osta, se menee jo tyttömäisyydestä vielä kauemmas. Vaihteellista kevaria ajavat tytöt ovat kovia.

        Ihme kyllä, suuremmat, vaikkapa 500-750 cm3 pyörät, ovat vakuutusmaksuiltaan kevareita halvempia. Mistähän lie moinen johtuu? Kulutuksesta?


      • johtuu..
        Toki voi kirjoitti:

        Tytöthän voivat ajaa kevareilla ihan siinä missä pojatkin. Hintaa uusilla on sen 3000-6500 € kuten edellä tuli mainittua, hyväkuntoisen käytetyn voi saada 1000 eurosta ylöspäin.

        Liikennevakuutushan noilla on sen 250 €/vuosi paikkeilla mitä minä olen asiaa tutkinut, jos käytät kuuden kuukauden seisonta-aikaa, mikä riittää hyvin tavalliselle motoristille. Kyllähän mopoilla on kiva ajella talvisinkin mutta moottori- ja kevytmoottoripyörissä on jo sen verran vauhtia että liukkaat kelit voivat koitua kohtaloksi.

        Jos olet aloittelija niin 4-tahtinen voisi olla hyvä, mutta jos räväkkää menoa ja tiettyä asennetta kaipaa niin "vajaatahtiset" tuovat ajoon oman leimansa. Itse pidän henkilökohtaisesti enemmän 2-tahtikevareista (1970-80-lukulaisista), mutta olenkin miespuolinen. Ja tottuuhan niidenkin ajamiseen.

        Ehdottaisin vaikkapa Honda CBR 125 -pyörää. Se on suosituin kevari Suomessa ja kovasti käytetty tyttöjenkin keskuudessa. Ja lisäksi nelitahtinen ja Honda eli luotettava ajokki.

        Skootterikevaria älä osta, se menee jo tyttömäisyydestä vielä kauemmas. Vaihteellista kevaria ajavat tytöt ovat kovia.

        Ihme kyllä, suuremmat, vaikkapa 500-750 cm3 pyörät, ovat vakuutusmaksuiltaan kevareita halvempia. Mistähän lie moinen johtuu? Kulutuksesta?

        vakuutuksen suuruus siitä että kevari miehet ajaa reikäpäässä ja luulevat osaavansa ajaa eli sattuu paljon onnettomuuksia ja isommilla ajavat tietävät osaavansa ajaa ei tarvi enää uhota ja näyttää eikä satu enää onnettomuuksia, tämä tässä tällä kertaa.


    • mehtoo

      Hommaa vaan kevari. Eihän se ole sen kummempi ajettava kuin mopo. Tehokkaampi vain, mutta tytöthän osaa ajaa muutenkin kuin kaasu pohjassa. Meillä ainakin tytär hommaa kevarin heti kun ikä tulee täyteen. Helppoja ajettavia ainakin: Yamaaha virago, suzuki marauder, honda cbr jne. sitte lisäksi kiinalaiset joita saa uutenakin mopon hinnalla.

    • jjes

      uusimmat kevarit maksaa noin 4200-7200 e. itellä makso ktm exc -08 7050 e ja sit husse 125 wr -08 6900 e

    • multa halpa

      Siis toki voi tytötkin ajella kevarilla mutta sen pitää sitten olla kyykkypyörä eli sportti eikä mikää hussen rähjä. Tosiasia on että uudet on kalliita. Mut 2000-3000€ hintaan saa ihan hyviä pyöriä käytettynä, liitän tähän oman mainokseni =)

      Eli mul ois 1995 Yamaha TZR 125RR Belgrada kohta tulos myyntiin ja tarjouksia otetaan vastaan jo nyt. Just nyt on konehuollossa, jossa vaihtuu mäntä, laakerit ja ehkä kiertokanki, sylinteri on kans aika uus Athena 125, ajettu joku 2k. Uudet Continentalin renkaat, niillon ajeltu yhden kesän verran. Maalipinta on kans uudehko hopea-musta. MRA plexi ja hiilikuituvilkut ja hiilikuitua on myös tankin korkissa ja vähä siellä sun täällä. Jarrupalat vaihtu kans äskettäin, on Brembot. Pyörä kulkee nykysillä väleillä 140, putki on tyhjennetty, änkkä on Apriliasta, suutin 165 (toisen saa mukaan, en muista mitä kokoa on), toinen ilmanputsarin kuritötsä otettu irti (molempien ottaminen laskee tehoja!), pyöräs on YPVS laitettuna kuntoon ja huollon yhteydessä laitetaan kaikki säädötkin nappiin. Jos viel lisää tehoa haluaa niin pyörään saa kiinni 250cc sylinterin aika helpolla (kiertokanki vaan vaihdettava). Käytön jälkiä on vähän mut ei mitään pahoja, ei vaikuta nopeuteen.

      Yhteensä ajetty vain 36500km!! Todella vähän tämän ikäiseks, hyvin pidetty

      Hinta on suurin piirtei 2400€ ja siitä voidaan keskustella (ihan kohtuu hintaset vakuutuksetkin)

      Lisää voipi tarkemmin kysellä maililla [email protected]

    • sandes

      en tiiä paljo kevarit maksaa,mut kyl tietenkii tytöt voi semmosil ajaa

    • RATILAINE33

      Riippuu kevarista, käytetyn voit saada johonkin 1000euron hintaan ja uus voi maksaa jopa lähelle 5000 euroo. ja kyllä tytöt voi ajaa kevarilla

    • kevarin omistaja

      kyllä niitä on ainaki keskisuomen alueella,uudet kevarit maksaa n,3500-8000e,käytetyt 1000e-6500e

    • kannattaa, ehottomast

      itelläni on tommonen ketterä husqvarna 125 sm tehoo sen about 30 heppaa ku on nääs toi DEP:in tehari kii ja kaasris TT-osat eli potkii ihan kivast mutta muuten ihan näppärä kuten sanoinkin. hintaa uudella 6tonnii mutta vanhoja saa alle 5 tonnin hyvä kuntoisia. mutta jos vielhä haluut tehoo lissö nii nappaa vaikka tommone tm:mä tai vaikkapa ktm sixdayssi:D
      noissa tehoo sen 40heppoo

      • tmjaktmwohoo

        tm ja ktm n. 35hp ja ovat ihan paskoja molemmat; saa olla muutaman tunnin välein mäntää vaihtamassa...


    • hynsybomber

      iha vituzzti!!!!!

    • juu123456789

      Aikoisin itsekkin ostaa kevarin kun ikä tulee täytee!

    • DJD

      Voi kyl iteajan kevari katu muodos ps tytöt ki voi ajaa kevarii

    • Anonyymi

      Mikä ois hyvä kevari 16 vuotiaalle 160cm pitkä
      ja Pk seudulla ajamiseen

      • Pituuden ja kotiseudun puolesta voit hankkia minkä vain, valitset vain oman tyylisi ja hankit pyörän sen mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe