Onko noi kytkypuhelimet aina sim-lukittuja?
Haluaisin uuden puhelimen mutta itse liittymällä en tee mitään, itsellä töissä puhelinetu, jossa firma maksaa puhelut.
Voisinko vaihtaa Soneran liittymän esim. DNA:lta ostettuun kytkypuhelimeen?
Vielä kiinnostaa, kuka sen puhelimen sim-lukitsee,
tekeekö sen operaattori tietokoneelta vai joku siitä itse puhelimesta?
Onko puhelimet SIM-lukittuja
13
4543
Vastaukset
- tosiaan sim lukitus
ja siinä ei toimi,kuin alkuperäinen sim kortti ei edes prepaid sonerat.Elisan,saunalahden kytkyissä toimii saunan ja elisan prepiadkit,muttei soneran ja dna:n.Dna:sta en tiedä.
- edelliseen
Itseasiassa kytkypuhelimessa ei toimi kuin se sim-kortti joka kytykyliittymän mukana tuli.
Esim. omaan kytykypuhelimeeni ei käy muiden perheenjäsenteni saman liittymäntarjoajan sim-kortit tai prepaidkortit. - Muttei muilla
edelliseen kirjoitti:
Itseasiassa kytkypuhelimessa ei toimi kuin se sim-kortti joka kytykyliittymän mukana tuli.
Esim. omaan kytykypuhelimeeni ei käy muiden perheenjäsenteni saman liittymäntarjoajan sim-kortit tai prepaidkortit.Soneralla oli ainakin kytkyjen alkuaikoina tosiaankin asia niin, että kytkypuhelimet oli lukittu kytkyliittymiin. Tämä oli Soneran tapa tehdä rahaa, sillä kytkyliittymät oli varsin arvokkaita. Muilla operaattoreilla ei yhtä tiukkaa lukitusta ole ollut.
- Elisalla
Muttei muilla kirjoitti:
Soneralla oli ainakin kytkyjen alkuaikoina tosiaankin asia niin, että kytkypuhelimet oli lukittu kytkyliittymiin. Tämä oli Soneran tapa tehdä rahaa, sillä kytkyliittymät oli varsin arvokkaita. Muilla operaattoreilla ei yhtä tiukkaa lukitusta ole ollut.
Sama lukitus on Elisallakin, kytkypuhelimeen ei käy kuin liittymään avattu kortti...
- soneran juttu
Avasin kytkypuhelimessa olevan liittymän osaksi multi simmin, ymmärsin, että se multi simmi kortti toimis myös siinä kytkypuhelinlaitteessa
- buusaman
Elisalla kirjoitti:
Sama lukitus on Elisallakin, kytkypuhelimeen ei käy kuin liittymään avattu kortti...
Mulla oli elisan kytky ja siinä toimi kolumbuksen liittymä et silleen.
- kytky
Elisalla kirjoitti:
elisan kytyky puhelimeen ,käy tällä hetkellä toiset sim kortit,vaikka on sim-lukitus,minulla ainakin toimii,,,
- slkjrg
Elisalla kirjoitti:
ei muuten pidä paikkaansa, kyllä elisan puhelimet on verkkolukittuja, ainakin mun elisan kortti käy mun siskon elisan kytkyyn..
- kytkytys
Ainakaan saunalahden kaikissa kytkypuhelimissa ei ole sim-lukitusta, itselläni nokian7390 ja se toimii ainakin kaikilla liittymillä!
- Strawberryfields
on aina ollut vapaitakin kytkyluureja.Mistäs ne sit ottaa hillot ? Onks kk-maksut suolasia ??
Eihän nekään hyväntekeväisyyttä harrasta. ;D - 318
Strawberryfields kirjoitti:
on aina ollut vapaitakin kytkyluureja.Mistäs ne sit ottaa hillot ? Onks kk-maksut suolasia ??
Eihän nekään hyväntekeväisyyttä harrasta. ;DPuhelinten hinnat ovat kytkystä huolimatta aika kalliit, eli tuskin paljonkaan alle omakustannushinnan.
Pieni lisäetu syntyy siitä, että jos ottaa puhelimen niin silloin ei tarvitse maksaa 2 vuoteen liittymän kuukausimaksua: o.66 x 24 = 15.84, eli aika mitätön etu.
Bastulla tekevät hillot soitetuilla ja vastaanotetuilla puheluilla sekä muilla palveluilla, kuten tavallisestikin.....
- jaya
Sim-kortti lukituksen voi poistaa Thaimaassa markkinoilla matkapuhelin kojuissa. Hinta 600-1000 bahtia. 15-25 euroa.
- paljonko?
Ja paljonkohan lentoliput maksaa?:P Takuukin taitaa raueta siinä touhussa...:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875