Naisten töitä:
- tiskaaminen
- siivoaminen
- kaupassa käynti
- pyykinpesu
- lastenhoito
- ruuan laitto
- ruodussa pysyminen
- Yms.pikku puuhat
Miesten töitä:
- toimia perheessä työnjohtajana
- CD:n vaihtaminen
- lasin täyttäminen
- harrastaminen
- Ym.Tärkeät asiat
Naisten ja miesten töitä
22
803
Vastaukset
- Karkauspäivänsäde
tiedät paikkasi, etkä tunge häsläämään ja jaloissa pyörimään kun tehdään asioita jotka vain nainen osaa tehdä juuri oikealla tavalla. Jos vielä laitat niskuroimatta sen CD:n mikä käsketään, niin olet melkein täydellinen?
- Anskuliini
silloin kun me leikimme kotia ja lapset oli pieniä.
Nyt on asiat ihan heittäneet kuperkeikkaa ja nuoret perheet alkavat olla kaikissa asioissa tasa-arvoisia.
Naiset vaan joutuu vielä kantamaan lapset, mutta yhdessä ne synnytetään ja luulen etten oo pahoin viteessä jos sanon että mieskin tuntee kipua siinä tlanteessa. (kahden pojan ja kolmen veljen kokemukset)
Ja tänä päivänä työt tekee ne jolla on aikaa. Molempien
-tiskikoneen täytön osaa kumpikin
-siivoaminen onnistuu molemmilta
-vuorotellen
-pyykkikone ja kuivausrumpu hoitaa täyttö molempien homma
-eipä enää ole
-hienoa että osaan itse
Enpä tunnusta että olisi työt erikseen.Meidän huushollissa muuttui nyt niin, että on vain pelkkiä miehen töitä, hih hih. Tulin äkillisestä sappileikkauksesta ja kuukauden sairasloma. Avoleikkaus ja hakasia vatsa täynnä. Nyt meillä tekee mies kaiken. No, ehkä mä sitä CD voin vaihtaa ja lasia täyttää, hih hih.
Nettilaskujen hoitaminen oli ollut miehestä raskasta puuhaa ja hikeä pukannut, kun olin sairaalassa, mutta olipas hoitunut. Ja nyt tämä netissä roikkumisenikin sai aivan uutta arvostusta.- CannedHeat
saatat huomata ihan konkreettisesti kuinka tärkeitä ja vaativia asioita ovat nuo: CD:n vaihtaminen ja lasin täyttäminen. Voisitko vielä kokeilla jotain miesten harrastetta... hmm...vaikkapa tv:n katselua sohvalla maaten?
Miehesikin on oppinut jotain uutta selvästi.
"Maailma on uusia asioita täynnä... yllättäviäkin!" CannedHeat kirjoitti:
saatat huomata ihan konkreettisesti kuinka tärkeitä ja vaativia asioita ovat nuo: CD:n vaihtaminen ja lasin täyttäminen. Voisitko vielä kokeilla jotain miesten harrastetta... hmm...vaikkapa tv:n katselua sohvalla maaten?
Miehesikin on oppinut jotain uutta selvästi.
"Maailma on uusia asioita täynnä... yllättäviäkin!"Jep. Sohvalla makuuta tää on nyt ainakin tän viikon mulla. Hakasista pääsen maanantaina vasta. Onneksi anoppi tulee aamuisin hoitamaan kun mies menee töihin. En voi kurotella itse sukkia jalkaan.
Mielenkiintoinen olotila olla näin lötkönä, uusi juttu tosiaan, heh heh.
- Pirre*
tuo naisen työt -lista, mutta ruotuun on vaikea sopeutua :))
- CannedHeat
naiset eivät yleisesti käy ruotuväkeä.
Mutta nyt on naisetkin tosin alkaneet käydä ja se voi aikaa myöten suorastaan sekoittaa sukupuoliroolitmallit. Vai voiko?
- namisuku
...töistä unohtui Mankelointi ja RuokaKalan hankinta Tuoreena Järvestä-Merestä Pöytään=D
Miesten Töistä Veskin hajuLukon avaaminen ja Auton Parkkeeraus Taskuun:)
Ihana Provo:D- CannedHeat
niin unohtuikin... kiitti, että muistutit!
PS.Tuo hajulukon avaaminen ei kuulu miesten töihin... paitsi, jos mies availee niitä (palkka)työkseen.
- RosaLiiin
on joskus vihjeenä naisten töitä ja sanaksi tulee askar,
no nyt selvisi sekin mitä ihmettä ne askareet oikein ovat
siis aika kummallisia ja vaativia hommia näköjään- CannedHeat
sana voisi olla "puuhat".
- loppuun kaluttu
provo. Testaa listasi yhden hengen taloudessa.
- CannedHeat
nyt on testattu, eikä se muuksi muuttunut.
- HTZA
Miten saan rakastamani miehen ja hänestä rakkaan aviomiehen.
- resepti
Tuo yhtälö ei natsaa koskaan, korkeintaan jokusen vuoden mies on vapaamatkustaja, ja sitten alkaa nää nurinat. Se kyllä on hiukka meidän naistenkin vika, sillä paapomme rakkaudenhurmassa ne alkuvuodet, vaan kun tulee lapsi, toinen ei riitä aika enää ja kotipiirin yksin hoitaminenkin, usein päivätyön jälkeen alkaa uuvuttavaa. Olisiko myös rutiinia se kaikki muukin, mitä rakkaudeksi määriteltiin.
- Cami / Angel of The.....
lisäksi halkoje hakkaaminen, kalastus, pienet sähkötyöt, saunanlämmitys, vedenkanto, tapetointi ja muu pieni nikkarointi..vievät voiton mennen tullen ruuanlaitosta, siivoamisesta yms. jonninjoutavasta puuhastelusta.
Onneksi kotileikit ovat taaksejäänyttä elämää !
Pyykkini haluan laittaa itse kuivamaan- jonninjoutavaako?
Sähkötöitä on parempi teettää jonkun firmankautta jos meinaat vakuutuksen vahinkotilanteessa korvaavan. Tapetointi on ihan hallinnassa, ja kalastelu senhän osaa kaikki maalla eläneet naiset jos ovat olleet kiinnostuneita. Saunanlämmitys/halonhakkuu kuuluu mökkielämään kesäisin. En tarvi nikkarointiapua teen itse, kai tajuat että meitä naisia on muissakin ammateissa kuin kotirouvina? Ala sinä hoitaan ne siivoukset ja ruoanlaittamiset kun ne on noi olantakaa tehtyjä ja anna vaimosi nauttia saamastaan palvelusta.
jonninjoutavaako? kirjoitti:
Sähkötöitä on parempi teettää jonkun firmankautta jos meinaat vakuutuksen vahinkotilanteessa korvaavan. Tapetointi on ihan hallinnassa, ja kalastelu senhän osaa kaikki maalla eläneet naiset jos ovat olleet kiinnostuneita. Saunanlämmitys/halonhakkuu kuuluu mökkielämään kesäisin. En tarvi nikkarointiapua teen itse, kai tajuat että meitä naisia on muissakin ammateissa kuin kotirouvina? Ala sinä hoitaan ne siivoukset ja ruoanlaittamiset kun ne on noi olantakaa tehtyjä ja anna vaimosi nauttia saamastaan palvelusta.
Kalikka kalahti vai :))
En minä viitsi siivota paljoa..sähkötöitä teen sen verran kun ei tarvita lupaa..ruuanlaittokaan ei kiinnosta..ainakaan usein, pääsääntöisesti syön elääkseni ja voidakseni hyvin. Viikonloppuna voin tehdä jotain hyvää ruokaa.
Olen kaksi lasta kasvattanut ja toiminut ympärivuorokautisesti työssäkäyvänä äitinä ja isänä...jos nyt ottaisi vähän sitä omaa aikaa ja nautiskelis..
HANKI OMA ELÄMÄ JA ANNA MUIDEN ELÄÄ OMAANSA !- CannedHeat
terapia- muotoja.
PS. En tosin tiedä pyykkien ripustamisesta... tutkimustuloksia terapian "tuloksellisuudesta" tuskin on.
PS2.Taidanpa kokeilla itsekin tuota ripustelemista. - et viittis
Cami.S kirjoitti:
Kalikka kalahti vai :))
En minä viitsi siivota paljoa..sähkötöitä teen sen verran kun ei tarvita lupaa..ruuanlaittokaan ei kiinnosta..ainakaan usein, pääsääntöisesti syön elääkseni ja voidakseni hyvin. Viikonloppuna voin tehdä jotain hyvää ruokaa.
Olen kaksi lasta kasvattanut ja toiminut ympärivuorokautisesti työssäkäyvänä äitinä ja isänä...jos nyt ottaisi vähän sitä omaa aikaa ja nautiskelis..
HANKI OMA ELÄMÄ JA ANNA MUIDEN ELÄÄ OMAANSA !ottaa caps lock:ta pois sormiasi, muuten kertoo aika paljon ihmisestä. Niin kyllä olen ollut äitinä ja isänä tyttärelleni ja sivussa meni vielä ns.siskopuolikin, melki saman ikäisiä olivat, lakit saatiin päähän vaan ei vaivatta.Samalla opiskelin markkinointi instit. niin ja olihan pari koiraakin siinä hetkessä. MINÄ en remppoihin tarvi miestä, vois olla etten antaisi tehdä.Ihan samat Sinulle.
- vaimo minäkin
muistaakseni nikki pedlarin gallerian sivulla on kohdassa 10 viimeistä ja kohta näin meillä, siitä voi ottaa oppia, suosittelen lukemaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812