Naisten ja miesten töitä

CannedHeat

Naisten töitä:
- tiskaaminen
- siivoaminen
- kaupassa käynti
- pyykinpesu
- lastenhoito
- ruuan laitto
- ruodussa pysyminen
- Yms.pikku puuhat

Miesten töitä:
- toimia perheessä työnjohtajana
- CD:n vaihtaminen
- lasin täyttäminen
- harrastaminen
- Ym.Tärkeät asiat

22

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karkauspäivänsäde

      tiedät paikkasi, etkä tunge häsläämään ja jaloissa pyörimään kun tehdään asioita jotka vain nainen osaa tehdä juuri oikealla tavalla. Jos vielä laitat niskuroimatta sen CD:n mikä käsketään, niin olet melkein täydellinen?

    • Anskuliini

      silloin kun me leikimme kotia ja lapset oli pieniä.
      Nyt on asiat ihan heittäneet kuperkeikkaa ja nuoret perheet alkavat olla kaikissa asioissa tasa-arvoisia.
      Naiset vaan joutuu vielä kantamaan lapset, mutta yhdessä ne synnytetään ja luulen etten oo pahoin viteessä jos sanon että mieskin tuntee kipua siinä tlanteessa. (kahden pojan ja kolmen veljen kokemukset)
      Ja tänä päivänä työt tekee ne jolla on aikaa.

    • Molempien
      -tiskikoneen täytön osaa kumpikin
      -siivoaminen onnistuu molemmilta
      -vuorotellen
      -pyykkikone ja kuivausrumpu hoitaa täyttö molempien homma
      -eipä enää ole
      -hienoa että osaan itse
      Enpä tunnusta että olisi työt erikseen.

    • Meidän huushollissa muuttui nyt niin, että on vain pelkkiä miehen töitä, hih hih. Tulin äkillisestä sappileikkauksesta ja kuukauden sairasloma. Avoleikkaus ja hakasia vatsa täynnä. Nyt meillä tekee mies kaiken. No, ehkä mä sitä CD voin vaihtaa ja lasia täyttää, hih hih.

      Nettilaskujen hoitaminen oli ollut miehestä raskasta puuhaa ja hikeä pukannut, kun olin sairaalassa, mutta olipas hoitunut. Ja nyt tämä netissä roikkumisenikin sai aivan uutta arvostusta.

      • CannedHeat

        saatat huomata ihan konkreettisesti kuinka tärkeitä ja vaativia asioita ovat nuo: CD:n vaihtaminen ja lasin täyttäminen. Voisitko vielä kokeilla jotain miesten harrastetta... hmm...vaikkapa tv:n katselua sohvalla maaten?

        Miehesikin on oppinut jotain uutta selvästi.

        "Maailma on uusia asioita täynnä... yllättäviäkin!"


      • CannedHeat kirjoitti:

        saatat huomata ihan konkreettisesti kuinka tärkeitä ja vaativia asioita ovat nuo: CD:n vaihtaminen ja lasin täyttäminen. Voisitko vielä kokeilla jotain miesten harrastetta... hmm...vaikkapa tv:n katselua sohvalla maaten?

        Miehesikin on oppinut jotain uutta selvästi.

        "Maailma on uusia asioita täynnä... yllättäviäkin!"

        Jep. Sohvalla makuuta tää on nyt ainakin tän viikon mulla. Hakasista pääsen maanantaina vasta. Onneksi anoppi tulee aamuisin hoitamaan kun mies menee töihin. En voi kurotella itse sukkia jalkaan.

        Mielenkiintoinen olotila olla näin lötkönä, uusi juttu tosiaan, heh heh.


    • Pirre*

      tuo naisen työt -lista, mutta ruotuun on vaikea sopeutua :))

      • CannedHeat

        naiset eivät yleisesti käy ruotuväkeä.
        Mutta nyt on naisetkin tosin alkaneet käydä ja se voi aikaa myöten suorastaan sekoittaa sukupuoliroolitmallit. Vai voiko?


    • namisuku

      ...töistä unohtui Mankelointi ja RuokaKalan hankinta Tuoreena Järvestä-Merestä Pöytään=D

      Miesten Töistä Veskin hajuLukon avaaminen ja Auton Parkkeeraus Taskuun:)

      Ihana Provo:D

      • CannedHeat

        niin unohtuikin... kiitti, että muistutit!

        PS.Tuo hajulukon avaaminen ei kuulu miesten töihin... paitsi, jos mies availee niitä (palkka)työkseen.


    • RosaLiiin

      on joskus vihjeenä naisten töitä ja sanaksi tulee askar,

      no nyt selvisi sekin mitä ihmettä ne askareet oikein ovat
      siis aika kummallisia ja vaativia hommia näköjään

      • CannedHeat

        sana voisi olla "puuhat".


    • loppuun kaluttu

      provo. Testaa listasi yhden hengen taloudessa.

      • CannedHeat

        nyt on testattu, eikä se muuksi muuttunut.


    • HTZA

      Miten saan rakastamani miehen ja hänestä rakkaan aviomiehen.

      • resepti

        Tuo yhtälö ei natsaa koskaan, korkeintaan jokusen vuoden mies on vapaamatkustaja, ja sitten alkaa nää nurinat. Se kyllä on hiukka meidän naistenkin vika, sillä paapomme rakkaudenhurmassa ne alkuvuodet, vaan kun tulee lapsi, toinen ei riitä aika enää ja kotipiirin yksin hoitaminenkin, usein päivätyön jälkeen alkaa uuvuttavaa. Olisiko myös rutiinia se kaikki muukin, mitä rakkaudeksi määriteltiin.


    • Cami / Angel of The.....

      lisäksi halkoje hakkaaminen, kalastus, pienet sähkötyöt, saunanlämmitys, vedenkanto, tapetointi ja muu pieni nikkarointi..vievät voiton mennen tullen ruuanlaitosta, siivoamisesta yms. jonninjoutavasta puuhastelusta.

      Onneksi kotileikit ovat taaksejäänyttä elämää !

      Pyykkini haluan laittaa itse kuivamaan

      • jonninjoutavaako?

        Sähkötöitä on parempi teettää jonkun firmankautta jos meinaat vakuutuksen vahinkotilanteessa korvaavan. Tapetointi on ihan hallinnassa, ja kalastelu senhän osaa kaikki maalla eläneet naiset jos ovat olleet kiinnostuneita. Saunanlämmitys/halonhakkuu kuuluu mökkielämään kesäisin. En tarvi nikkarointiapua teen itse, kai tajuat että meitä naisia on muissakin ammateissa kuin kotirouvina? Ala sinä hoitaan ne siivoukset ja ruoanlaittamiset kun ne on noi olantakaa tehtyjä ja anna vaimosi nauttia saamastaan palvelusta.


      • jonninjoutavaako? kirjoitti:

        Sähkötöitä on parempi teettää jonkun firmankautta jos meinaat vakuutuksen vahinkotilanteessa korvaavan. Tapetointi on ihan hallinnassa, ja kalastelu senhän osaa kaikki maalla eläneet naiset jos ovat olleet kiinnostuneita. Saunanlämmitys/halonhakkuu kuuluu mökkielämään kesäisin. En tarvi nikkarointiapua teen itse, kai tajuat että meitä naisia on muissakin ammateissa kuin kotirouvina? Ala sinä hoitaan ne siivoukset ja ruoanlaittamiset kun ne on noi olantakaa tehtyjä ja anna vaimosi nauttia saamastaan palvelusta.

        Kalikka kalahti vai :))
        En minä viitsi siivota paljoa..sähkötöitä teen sen verran kun ei tarvita lupaa..ruuanlaittokaan ei kiinnosta..ainakaan usein, pääsääntöisesti syön elääkseni ja voidakseni hyvin. Viikonloppuna voin tehdä jotain hyvää ruokaa.
        Olen kaksi lasta kasvattanut ja toiminut ympärivuorokautisesti työssäkäyvänä äitinä ja isänä...jos nyt ottaisi vähän sitä omaa aikaa ja nautiskelis..
        HANKI OMA ELÄMÄ JA ANNA MUIDEN ELÄÄ OMAANSA !


      • CannedHeat

        terapia- muotoja.

        PS. En tosin tiedä pyykkien ripustamisesta... tutkimustuloksia terapian "tuloksellisuudesta" tuskin on.

        PS2.Taidanpa kokeilla itsekin tuota ripustelemista.


      • et viittis
        Cami.S kirjoitti:

        Kalikka kalahti vai :))
        En minä viitsi siivota paljoa..sähkötöitä teen sen verran kun ei tarvita lupaa..ruuanlaittokaan ei kiinnosta..ainakaan usein, pääsääntöisesti syön elääkseni ja voidakseni hyvin. Viikonloppuna voin tehdä jotain hyvää ruokaa.
        Olen kaksi lasta kasvattanut ja toiminut ympärivuorokautisesti työssäkäyvänä äitinä ja isänä...jos nyt ottaisi vähän sitä omaa aikaa ja nautiskelis..
        HANKI OMA ELÄMÄ JA ANNA MUIDEN ELÄÄ OMAANSA !

        ottaa caps lock:ta pois sormiasi, muuten kertoo aika paljon ihmisestä. Niin kyllä olen ollut äitinä ja isänä tyttärelleni ja sivussa meni vielä ns.siskopuolikin, melki saman ikäisiä olivat, lakit saatiin päähän vaan ei vaivatta.Samalla opiskelin markkinointi instit. niin ja olihan pari koiraakin siinä hetkessä. MINÄ en remppoihin tarvi miestä, vois olla etten antaisi tehdä.Ihan samat Sinulle.


    • vaimo minäkin

      muistaakseni nikki pedlarin gallerian sivulla on kohdassa 10 viimeistä ja kohta näin meillä, siitä voi ottaa oppia, suosittelen lukemaan!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe