Eli Haluisin etunimen Eerika tai Eerica tai Erika tai Erica =) Mutta mitä olisi hyviä toisia nimiä tai etunimiä?!
Eerika vai Eerica
17
1805
Vastaukset
- missä asut
Riippuu siitä aiotko asua pääasiallisesti Suomessa, vai asutko ulkomailla ja onko sinulla mitään perustetta kirjoittaa nimeä muuten kuin suomalaisittain. Eerika on mielestäni ainoa oikea vaihtoehto, jos nimeksi haluaa antaa Eerika. Erika lausutaan eri tavalla, Erica toimii ulkomailla ja Eerica nyt vain on kaikin puolin erittäin typerä tapa kirjoittaa tuo nimi.
Nimiä on niin mahdottoman paljon, etten edes lähde arvaamaan mitkä sinua saattaisivat miellyttää. Yhden nimen perusteella kun ei osaa vielä sanoa nimimaustasi mitään. No, ehkä sen, että taidat kuulua näihin moderneihin Alyxandra-Chamomilla -ihmisiin ja silloin ei itsellä ole mitään mitä ehdottaa.- alkuperäinen kirj..
Niin no. Ihan Helsingissä asun ja pysyn. Eerika kuullostaa minustakin kivoimmalta. Kuhan pähkäilin..
Ja oma toinen nimi mulla on Pauliina ja mielestäni se ei rimmaa ton Eerikan kanssa. Ja yksi mistä pidän on Amanda ja sekään ei oikeen istu...
Eli ei noita vaikeita hienouksia meille, miehen suku on savosta ja vanhoillista =) - Liisa-Maria
alkuperäinen kirj.. kirjoitti:
Niin no. Ihan Helsingissä asun ja pysyn. Eerika kuullostaa minustakin kivoimmalta. Kuhan pähkäilin..
Ja oma toinen nimi mulla on Pauliina ja mielestäni se ei rimmaa ton Eerikan kanssa. Ja yksi mistä pidän on Amanda ja sekään ei oikeen istu...
Eli ei noita vaikeita hienouksia meille, miehen suku on savosta ja vanhoillista =)Amanda sopii hyvin Eerikan kanssa. Eerika Amanda tai Amanda Eerika.
- '+-
Eli ei noita vaikeita hienouksia meille, miehen suku on savosta ja vanhoillista =)Jos suunnittelet Pauliinaa toiseksi nimeksi, niin silloin Eerika on paras, tai sitten Erica Pauline, mutta tuo kansainvälinen versio taas on vähän hassu, jos sukunimi on suomenkielinen.
- väliin..?
Eli ei noita vaikeita hienouksia meille, miehen suku on savosta ja vanhoillista =)Minä tykkään Erikasta ja Eerikasta enemmän kuin noista c-versioista. Pauliina voisi sopia paremmin Erikan kaveriksi, jos välissä olisi jokin lyhyempi nimi, esim:
Eerika Anna Pauliina
Eerika Iida Pauliina
Eerika Emma Pauliina
Eerika Lotta Pauliina
jne. - Anonyymi
Ittelläni on nimi Eerica ja ihan suomalainen oon, jotenkin se on myös kiva että ei ole mikään suomalainen jos haluaa muuttaa vaikka ulkomaille?!
- Jilla
Eerika on paras. :)
Eerika Janna Pauliina
Eerika Venla Pauliina
Eerika Lotta Pauliina
Eerika Inka Pauliina
Eerika Milla Pauliina - Riikka2
Ehdottomasti EERIKA!
Toisia nimiä voisi olla
Eerika Kristiina
Eerika Karoliina
Eerika Vilhelmiina
Totta vaikea keksiä...- Anonyymi
Ierika🤣🤣🤣🤣
- nimi
kirjoitusasussa Erika. Erika Amanda, erinomaista.
- sibyllavon
ehdotan Eerika-nimeä, muuten Erika tai Erica. Jatkoksi sopisi Lilian, Linnea, Vivian tai Katriina.
- Täti
Joko Erika tai Eerika.
Varsinkin, jos sukunimenne on ihan suomalainen.. - sukunimeen
Eerika. Meillä on pieni Erika mutta sukunimikin on ruotsinkielinen, suomalaiseen olisimme laittaneet ehdottomasti Eerika.
- Anonyymi
Roskaväen tunnusmerkkejä nämä Ericat, Marcot ja Caroliinat...
- Anonyymi
😉Aijaa. Entäs aada iida oona😉🤣
- Anonyymi
Karmea nimi.
- Anonyymi
😁Pikku Ierikka🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136