Eerika vai Eerica

Vai Erika vai Erica

Eli Haluisin etunimen Eerika tai Eerica tai Erika tai Erica =) Mutta mitä olisi hyviä toisia nimiä tai etunimiä?!

17

1908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä asut

Riippuu siitä aiotko asua pääasiallisesti Suomessa, vai asutko ulkomailla ja onko sinulla mitään perustetta kirjoittaa nimeä muuten kuin suomalaisittain. Eerika on mielestäni ainoa oikea vaihtoehto, jos nimeksi haluaa antaa Eerika. Erika lausutaan eri tavalla, Erica toimii ulkomailla ja Eerica nyt vain on kaikin puolin erittäin typerä tapa kirjoittaa tuo nimi.

Nimiä on niin mahdottoman paljon, etten edes lähde arvaamaan mitkä sinua saattaisivat miellyttää. Yhden nimen perusteella kun ei osaa vielä sanoa nimimaustasi mitään. No, ehkä sen, että taidat kuulua näihin moderneihin Alyxandra-Chamomilla -ihmisiin ja silloin ei itsellä ole mitään mitä ehdottaa.

• alkuperäinen kirj..

Niin no. Ihan Helsingissä asun ja pysyn. Eerika kuullostaa minustakin kivoimmalta. Kuhan pähkäilin..

Ja oma toinen nimi mulla on Pauliina ja mielestäni se ei rimmaa ton Eerikan kanssa. Ja yksi mistä pidän on Amanda ja sekään ei oikeen istu...

Eli ei noita vaikeita hienouksia meille, miehen suku on savosta ja vanhoillista =)

• Liisa-Maria
        alkuperäinen kirj.. kirjoitti:

Niin no. Ihan Helsingissä asun ja pysyn. Eerika kuullostaa minustakin kivoimmalta. Kuhan pähkäilin..

Ja oma toinen nimi mulla on Pauliina ja mielestäni se ei rimmaa ton Eerikan kanssa. Ja yksi mistä pidän on Amanda ja sekään ei oikeen istu...

Eli ei noita vaikeita hienouksia meille, miehen suku on savosta ja vanhoillista =)

Amanda sopii hyvin Eerikan kanssa. Eerika Amanda tai Amanda Eerika.

• '+-

Jos suunnittelet Pauliinaa toiseksi nimeksi, niin silloin Eerika on paras, tai sitten Erica Pauline, mutta tuo kansainvälinen versio taas on vähän hassu, jos sukunimi on suomenkielinen.

• väliin..?

Minä tykkään Erikasta ja Eerikasta enemmän kuin noista c-versioista. Pauliina voisi sopia paremmin Erikan kaveriksi, jos välissä olisi jokin lyhyempi nimi, esim:

Eerika Anna Pauliina
        Eerika Iida Pauliina
        Eerika Emma Pauliina
        Eerika Lotta Pauliina
        jne.

• Anonyymi

Ittelläni on nimi Eerica ja ihan suomalainen oon, jotenkin se on myös kiva että ei ole mikään suomalainen jos haluaa muuttaa vaikka ulkomaille?!

• Jilla

Eerika on paras. :)

Eerika Janna Pauliina
      Eerika Venla Pauliina
      Eerika Lotta Pauliina
      Eerika Inka Pauliina
      Eerika Milla Pauliina

• Riikka2

Ehdottomasti EERIKA!

Toisia nimiä voisi olla

Eerika Kristiina
      Eerika Karoliina
      Eerika Vilhelmiina

Totta vaikea keksiä...

• Anonyymi

Ierika🤣🤣🤣🤣

• nimi

kirjoitusasussa Erika. Erika Amanda, erinomaista.

• sibyllavon

ehdotan Eerika-nimeä, muuten Erika tai Erica. Jatkoksi sopisi Lilian, Linnea, Vivian tai Katriina.

• Täti

Joko Erika tai Eerika.
      Varsinkin, jos sukunimenne on ihan suomalainen..

• sukunimeen

Eerika. Meillä on pieni Erika mutta sukunimikin on ruotsinkielinen, suomalaiseen olisimme laittaneet ehdottomasti Eerika.

• Anonyymi

Roskaväen tunnusmerkkejä nämä Ericat, Marcot ja Caroliinat...

• Anonyymi

😉Aijaa. Entäs aada iida oona😉🤣

• Anonyymi

Karmea nimi.

• Anonyymi

😁Pikku Ierikka🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      145
      6783
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2488
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      47
      1700
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1391
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      89
      1252
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1097
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1055
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1053
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1049
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      966
    Aihe