Hyvä myymälä netissä?

Haa.mu.tar

Onko netissä mtn hyviä nettimyymälöitä mistä voi tilata vauvanvaatteita? Kenties muitakin tarvikkeita(turvaistuimet, rattaat jne..)

Itselläni isompaan kaupunkiin 450km suunta! Mistä löytyy vauvanvaatteita muita tarvikkeita!! :(

27

3588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

on ainakin yksi sellainen, jossa on aika mukavasti tarvikkeita ja leluja.. En nyt muista, myydäänkö siellä vaatteita.

• tess1

Pakko kehua tähän väliin, että pikkupingviinissä on tosiaan paras valikoima ja toimitukset olleet aina nopeita. Olen tilannut aika monta kertaa vuosien varrella, palautuksetkin sujuneet mallikkaasti samoin kuin parit tuotteiden vaihdot.

• Mami-87

www.citybaby.fi

Lähinnä vain tarvikkeita, ei vaatteita :)

• itse käytän näitä

Onhan niitä netanttila, ellos esim. missä on kaikenlaista mutta ei tietenkään ole kovin iso valikoima lastentavaroita kun myyvät vähän kaikkea. Mutta saapahan ainakin kaiken tarvittavan samalla tilauksella ja yksillä postikuluilla ja helppo kotona tutkia valikoimaa vaikka keskellä yötä!

• itse käytän näitä

Tuli vähän epämääräisesti kirjoitettua. Siis helppo kotona tutkia netkaupan valikoimaa vaikka keskellä yötä, jokainenhan tutkii toimitetut ostoksensa milloin haluaa... ;)

• jte
        itse käytän näitä kirjoitti:

Tuli vähän epämääräisesti kirjoitettua. Siis helppo kotona tutkia netkaupan valikoimaa vaikka keskellä yötä, jokainenhan tutkii toimitetut ostoksensa milloin haluaa... ;)

Noissa kaupoissa ei todellakaan ole isoa valikoimaa eikä erikoisempia tuotteita.
        Laadukkaampia tuotteita on usein erikoistuneissa nettikaupoissa eikä noissa "kaiken kansan nettimarketeissa".

• ännykkä

Tuolta olen tilannut kaikenlaisia tarvikkeita.
      Kosteussuoja sänkyyn on yksi niitten erikoisuus.

• Vuotavat vaipat

melkein kaikki kosteussuojat sisältävät Ftalenia ( muovin pehmennysaine) Absoplussassa sitä ei kuulemma ole. Itse ostin omani Bebesistä.

• jte
        Vuotavat vaipat kirjoitti:

melkein kaikki kosteussuojat sisältävät Ftalenia ( muovin pehmennysaine) Absoplussassa sitä ei kuulemma ole. Itse ostin omani Bebesistä.

Ne pehmittimet on siis ftalaatteja, ei jotain "ftalenia" mikä ei ole mitään.
        Ftalaattien käyttö on EU:ssa kielletty kaikissa lasten käyttöön tarkoitetuissa tuotteissa, leluissa, kosteusuojissa, vaatteissa ym.
        Itse tilasin juuri Minikidsistä kosteussuojia, koska niissä ei ole näitä ftalaatteja. Molton kangasta käytetään tosiaan sairaaloissa ja vastaavissa paikoissa, koska se ei hiosta.

• Sini's Satsuma Sweethearts

Hei!

Mainostaminenhan on muuten taalla kiellettya mutta kun kerran kysyt niin haluaisin kertoa omasta nettikaupastani jonka juuri avasin Lontoossa. Sain Naartjie lastenvaatevalmistajalta yksin oikeuden Euroopan internet myyntiin ja pistin nettikaupan pystyyn Sini's Satsuma Sweethearts (www.satsumasweethearts.com). Vaatteet ovat aivan suloisia - itsellani on kaksi lasta ja etenkin tytar on aina puettu Naartjieen koska rakastan itse naita vaatteita. Suurin osa tilaajista on Suomesta ja kommentit ovat olleet vain positiivisia. Lisaksi ovat sanoneet etta mielestaan on halvat postikulut (itse en osaa Suomalaisiin vertailla kun taalla asun).

Naartjien vaatteet on tosi varikkaita ja taynna kivoja yksityiskohtia. Ne on kestavia ja viela edullisia!! Kivointa on etta ei ole todennakoista etta kukaan tulee vastaan samoissa vaatteissa. :)

Toivottavasti ilahdut tasta vinkista!!!

Kiitokset
      Sini

• tea234
      • verraa

Extrana vielä hyväksi todettu kauppa www.megamuksu.fi

• Turilas

Kuvaston saat netistä tilaamalla kotiisi ja jälleenmyyjä voi tuoda vaatteet halutessasi kotiisi esittelyyn. Voi tilata myös puhelimitse. Vaatteet kestäviä, myrkyttömiä ja tosi hyvän näköisiä! *kytky*

• Hanna-73

Moi!

Löysin reilu viikko sitten verkkokaupan (www.pikkutammi.fi), josta löysin vauvallemme ja taaperoikäisellemme kivoja vaatteita (mm. Mikko Mallikasta) ja sisätossut. Tuotteet tulivat parin päivän kuluessa laskun maksusta ja ovat vaikuttaneet hyviltä. Parasta asiassa ostajan kannalta oli se, että kyseinen kauppa on ilmeisesti lopettamassa ja siellä oli loppuunmyyntiale :)

t.Hanna

• vauva112

Täällä on aika edullisia tuotteita www.vauvamaailma.fi ja tosi edullinen toimitus, itse sain lastenvaunut 12€:lla toimituksen matkahuollolla.

• ...

että huuto.netistä kannattaa vaatteita ym hankkia!!! tai se uusi, mikko.fi -nettihuutokauppa.

Kaikkea ei kannata ostaa uutena.

• Nekku

...tähän kuitenkin vielä lisäisin, että monilla tulee huuto.netissä jonkinlainen huutosokeus ja huutavat monia tuotteita (usein käytettyjä) jopa kalliimmalla kuin uusia.
        Minä ainakin teen useimmiten löytöni uusina aleista ja muista poistomyynneistä. Niistä saa ihan laadukasta tavaraa, kun vain on tarkkana.

• nuori isä

www.lastenkauppa.eu on aika uusi nettimyymälä, mutta kävin kurkkaamassa siellä niin hintataso on aikas edullinen...Näytti olevan Emmaljungaa, Maxi Cosia ja muita hyviä merkkejä hyvään hintaan.

• vilijonkka**

löytyy netistä www.vecculiini.fi Myös sisävaatteita monen merkkisiä näyttää olevan

• marru 28

Millainenhan takuu siel sit on?laitoin sinne viestiä mut viel en oo saanut vastausta.Ainakin postikulut ilmaiset yli 200€ ylittyessä.Mietin et uskaltaisko tilata niita emmaljungan yhdistelmiä sieltä,ku olis kemin Lastentarvikeiikkeeseen (720€ ) hintaan verrattuna n.130€ekee halvemalla ,mutta takuu asia jäi mietityttään.Ku emmaljungalla on joskus vikoja ollut..

• vauvatarvike

Uusi vauvapop.fi avataan ihan lähipäivinä. Lähinnä tarvikkeita, mutta jonkin verran myös vaatteita.

• dawm123

85china.com
      Hyvä verkkokauppa.

• muksumamma

www.muksutalli.fi

Tilasin sieltä istuimen mikä ei sopinutkaan meille. Tuote tuotiin koviovelle ja palautus toimi samoin et ovelta haettiin. Nopea toimitus eikä meille tullut mitään kuluja. Vähän keskeneräiset sivut mutta toimii. Suosittelen.

• exmuksumamma

Kahdesti ollaan sieltä muksutallista tilattu ja aina ollut jotain ihmeellistä säätöä asian kanssa ja toimitus aina kestänyt ja kestänyt. Ei enää!

• Racc00n

Tässä muutamia sivuja, osa varmaan kyllä jo sanottu tuolla aikaisemminkin, mutta...

www.pikkukoala.fi
      www.bobo.fi
      www.lastentavarat.fi
      www.luomupuuvilla.fi

• eivät jaksa

Mistä mahtaa johtua, että suurin osa ketjussa mainostetuista liikkeistä on lopettanut toimintansa jo ketjun avaamisen jälkeen. Kertooko erityisesti lastentuotteiden verkkokauppojen huonosta kannattavuudesta.

• Lala1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe