Terve
olen tässä pähkäillyt että miten ms-dossiin tehtiin valikko?
olen edennyt näin..
olen c: aseman juuressa, kirjotan edit valikko.bat,
valikko käynistyy, sinne kirjotain näin=
@echo off
cls
goto alku
echo halutko poistustua windowsiin?
echo (k/e)
choice /c:ke
if errorlevel 2 goto e
if errorlevel 1 goto k
goto alku
:2
cls
:1
exit
elikkä noin olen kokeillut mutten saa sitä toimii:( osaisiko joku neuvoa minua mitkä käskyt on väärin ja mitkä puuttuu? apu olisi iso. netistä on vaikea löytää,varsinki ku kaikki on eglantia.
kiitos jo valmiiksi
ms-dos "valikon teko"
dossi
2
800
Vastaukset
- näinnikkästeen:
echo off
cls
:alku
echo halutko poistustua windowsiin?
echo (k/e)
choice /c:ke
win
if errorlevel 1 goto exit
goto alku
if not alku goto exit
:exit
echo Tehty mika tehty, Vintoosa kaynnistyy- Dossari
... saako W98:aa uudempaa käynnistymään tuolla. Muistaakseni W2k ja XP eivät käynnisty DOS-tilasta. Ihan satavarma en ole, mutta tarkistapa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2184972- 1892693
- 671572
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521400Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91272Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321237
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091174Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1511166- 791155