Terve
olen tässä pähkäillyt että miten ms-dossiin tehtiin valikko?
olen edennyt näin..
olen c: aseman juuressa, kirjotan edit valikko.bat,
valikko käynistyy, sinne kirjotain näin=
@echo off
cls
goto alku
echo halutko poistustua windowsiin?
echo (k/e)
choice /c:ke
if errorlevel 2 goto e
if errorlevel 1 goto k
goto alku
:2
cls
:1
exit
elikkä noin olen kokeillut mutten saa sitä toimii:( osaisiko joku neuvoa minua mitkä käskyt on väärin ja mitkä puuttuu? apu olisi iso. netistä on vaikea löytää,varsinki ku kaikki on eglantia.
kiitos jo valmiiksi
ms-dos "valikon teko"
dossi
2
822
Vastaukset
- näinnikkästeen:
echo off
cls
:alku
echo halutko poistustua windowsiin?
echo (k/e)
choice /c:ke
win
if errorlevel 1 goto exit
goto alku
if not alku goto exit
:exit
echo Tehty mika tehty, Vintoosa kaynnistyy- Dossari
... saako W98:aa uudempaa käynnistymään tuolla. Muistaakseni W2k ja XP eivät käynnisty DOS-tilasta. Ihan satavarma en ole, mutta tarkistapa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750