Britney VITTUILEE teille

B.Bitch

Britney Spears on legenda.

VÄITÄN: Maailman seuratuin ihminen, voin vannoa. Britneyn elämää seurataan kehitysmaissa, teollisuusmaissa, joka puolellla. Sitä naista ympäröi kamerat 24/7.

Sit jengi paheksuu ku ihminen tekee jotain typerää. Se ei voi käydä kaupassa ilman 30 valokuvaajaa jotka huutaa jotain kommenttia. Se ei voi suunnitella piknikkiä puistossa, ei voi hakea postia ilman että joku vetää lööpin jostain muka selluliitista. Siitä puhutaan paskaa. Ihmisiä se kiinnostaa, jotkut on kateellisia, jotkut on vaan faneja jotka haluaa kaiken Britneystä.

Se paine mikä tän henkilön ympärillä on niin kova ettei sellasta oo kenelläkään muulla. Usan presidenttiä vahtii 100 ihmistä. Britney käy pokkana tankkaamassa autoa itsekseen, vaikka kuvaajia olis 20, jokainen huutaa "BRITNEY!".

Musta Britney Spears on helvetin kova muija koska kestää olla maailman kuvatuin julkkis ja vieläpä vittuilla siitä julkisesti. Jokainen liike, jokainen kommentti, jokainen kuva on paparazeille ja lehdistölle isoa rahaa.

Miltä tuntus jos helikopteri pörrää sun parvekeen yläpuolella, naapuri kuvaa tonnin arvosta filmipätkää kun otat aurinkoa parvekeella, Star-magazine tekee miljoonia väittämällä että oot raskaana, Perez Hilton mollaa kaiken mitä teet.

Britneyn asenne on just oikea: "haistakaa vittu", minä olen ihminen kuten kaikki muut. Minulla on samat oikeudet.

Britney ei välitä luxus-glamourista. Netissä kauhistellaan ku tyttö käyttää samoja kenkiä viikosta toiseen ja ajaa assistentin vanhalla Nissanilla, käy julkisissa vessoissa. Tällä tytöllä on rajattomat mahollisuudet, muttei niitä voi käyttää, koska aina on joku haastamassa oikeuteen, tappelua lasten huoltajuudesta. Jos autosta puhkee rengas on viikon lööppi ja 30 paparazzia tukkimassa tiet vaikka ois ongelma selvitettävänä.

Britney Spears on hemmetin kova muija kun kestää sellasta painetta jota kukaan muu maailmassa ei koe. Se on arvostettavaa. Sitä paitsi, kaiken tabloidien joukossa tytöltä on tullut hemmetin hyvin tuotettu albumi. Onko kukaan viitsinyt edes kuunnella sitä?

http://www.youtube.com/watch?v=GxcufwBzNZs

4

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutq

      britnii on nisti.

      • B.Bitch

        Niinhä ne väittää.
        Mutta: sulla on 500 neliön kämppä muurien sisäpuolella. Ulkopuolella odottaa 30 paparazziautoa ja jengi kiipeilee aidoilla kärkkyen kuvia. Kuinka saat unta?

        Sulle on urakka käydä ruokakaupassa tai apteekissa, sä et voi olla ulkomaailmassa rauhassa.

        Sulle on pakko määrätä lääkitys että kestät sen paineen. Kukaan ei kestäs tollasta pyöritystä "selvinpäin". Kuvittele ittes siihen tilanteeseen. Tabu itsehillintään vois olla kohallaan. Ei sustakaan nistiä leimata jos saat reseptilääkityksen ahdistukseen. Koita nyt ajatella.


      • liikkuu ja mihinkä
        B.Bitch kirjoitti:

        Niinhä ne väittää.
        Mutta: sulla on 500 neliön kämppä muurien sisäpuolella. Ulkopuolella odottaa 30 paparazziautoa ja jengi kiipeilee aidoilla kärkkyen kuvia. Kuinka saat unta?

        Sulle on urakka käydä ruokakaupassa tai apteekissa, sä et voi olla ulkomaailmassa rauhassa.

        Sulle on pakko määrätä lääkitys että kestät sen paineen. Kukaan ei kestäs tollasta pyöritystä "selvinpäin". Kuvittele ittes siihen tilanteeseen. Tabu itsehillintään vois olla kohallaan. Ei sustakaan nistiä leimata jos saat reseptilääkityksen ahdistukseen. Koita nyt ajatella.

        aikaan. ONKO SE noin vaikeaa käsittää. Briitu tarvitsee ihmisiä ympärilleen, joten paparazzit sopivat hänelle...myös "ystävinä"

        HAH! Seuratuin? Missä mielessä? Työnsä vai siviili elämän takia?

        Joku näyttelijä on Kiinassa, Irakissa, skandinaviassa, jenkeissä eli melkein joka paikassa todella suosittu työnsä puolesta.

        Ja onhan niitä monia muitakin.

        BRITNEY SAISI OLLA RAUHASSA, MUTTA HÄN HALUAA, ETTÄ PAPARAZZIT SEURAAVAT. Näin sanottiin Hollywood uutistoimistosta.


      • LehmäBritney
        liikkuu ja mihinkä kirjoitti:

        aikaan. ONKO SE noin vaikeaa käsittää. Briitu tarvitsee ihmisiä ympärilleen, joten paparazzit sopivat hänelle...myös "ystävinä"

        HAH! Seuratuin? Missä mielessä? Työnsä vai siviili elämän takia?

        Joku näyttelijä on Kiinassa, Irakissa, skandinaviassa, jenkeissä eli melkein joka paikassa todella suosittu työnsä puolesta.

        Ja onhan niitä monia muitakin.

        BRITNEY SAISI OLLA RAUHASSA, MUTTA HÄN HALUAA, ETTÄ PAPARAZZIT SEURAAVAT. Näin sanottiin Hollywood uutistoimistosta.

        Missäs asiassa Britney on legenda? Ei se ainakaan musiikin maailmassa ole lähimainkaan legenda, eikä se tule siellä legenda koskaan olemaankaan. Britneyn musiikki on naurettavan surkeaa ähkimistä ja määkimistä, jota kuuntelee nämä pikkuiset teinipissikset.

        Britneykö kova muija? Salli mun nauraa! Itse se kerää paparazzit ympärilleen ja aiheuttaa näitä kohuotsikoita vilauttelemalla ja tekemällä jotain muuta typerää. Eikä se akka näytä kyllä muutenkaan noita julkisuuden paineitakaan kovin hyvin kestävän, kun koko ajan on itkusilmässä ja uhkailee tehdä itsemurhan ja säheltää jotain muuta outoa. Jos sinun mielestäni Britney on kova muija, niin on sulla aika outo kuva kovasta ihmisestä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1443
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1225
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      105
      1113
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      954
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      141
      939
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      165
      880
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      832
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      814
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe