BMK vai MBK kaupat thaimaassa

Joskus askarruttaa hyvinkin...

Olen kuullut thaimaassa ainakin bankokissa olevasta (en tiedä onko muualla thaimaassa??) bmk vai mbk(??) liikekeskuksesta ja siitä että sieltä löytyy lähes kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta mitä ihminen voi vaan tarvita.Jotenka nytpä heräsi kysymys että onko siellä sovituskoppeja??Vai jos haluat sovittaa vaatteita niin pitääkö ne kiskoa päällä olevien vaatteiden päälle?

4

1222

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yöllä askarruttaa

Mutta kannattaa nukkua ensin, ennenkuin kirjoittelee tänne.

Bangkokin MBKssa ei ole sovituskoppeja, mutta toisaalta siellä on myös hyvin vähän sellaisia vaatteita jotka kokonsa puolesta sopisivat suomalaisille, joten sovitteleminen on turhaa touhua.

• kaapissa

MBK tavaratalo on Bangkokissa on kooltaan tosi iso. Joissakin tavaratalon pikkuliikkeissä on muistaakseni sovituskopit.

• 26 x Pattiksella

Olimme poikien kaa kaljalla kun oli kuuma. Tuli tyttö. Hiveli käsivartta, hymyili, katsoi suklaanruskeilla silmillään minua ja oli muutenki hirmu ihana.

Näytti siinä sitten sitten ja pullisteli poskea kielellään. Ja nauroi niin että hampaat hohtivat. Punastuin. Onneksi se ei näkynyt koska se oli niin pimeä baari. Ymmärsin ehdotuksen ja kysyin maailman ykköslauseen; hau mats ?

Hinta oli kai sopiva koska seuraavaksi löysin itseni parin neliön kopista. Siellä oli kuuma, ei edes ropelia. Ei katossa eikä seinässä. Tyttö nauroi. Oli ihana. Riisuin paidan. Tyttö riisui pöksyt. Teki mieli naida ja kysyin olisiko siitä lisähintaa?
      Eikä mitä tyttö tokaisi ja silpaisi pökät jalastaan...

Kavereilla oli hauskaa kun katsoivat minua pöytään saavuttuani. Hikoilin kai 10 l minuutissa; ja lisää tuli.. Tyttö pokkana toi minulla paukun. Ostin Hä'nelle cokiksen. Tämä tapahtui aamupäivällä.

Bangkok on ihku mesta !!!!!!!!!

• nimim,

Kyllä siellä sovituskopit on esim. farkkuliikkeissä. Kiva ostaa Dieselin farkkuja n.15 eurolla;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1382
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      809
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe