Olen kuullut thaimaassa ainakin bankokissa olevasta (en tiedä onko muualla thaimaassa??) bmk vai mbk(??) liikekeskuksesta ja siitä että sieltä löytyy lähes kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta mitä ihminen voi vaan tarvita.Jotenka nytpä heräsi kysymys että onko siellä sovituskoppeja??Vai jos haluat sovittaa vaatteita niin pitääkö ne kiskoa päällä olevien vaatteiden päälle?
BMK vai MBK kaupat thaimaassa
4
1177
Vastaukset
- yöllä askarruttaa
Mutta kannattaa nukkua ensin, ennenkuin kirjoittelee tänne.
Bangkokin MBKssa ei ole sovituskoppeja, mutta toisaalta siellä on myös hyvin vähän sellaisia vaatteita jotka kokonsa puolesta sopisivat suomalaisille, joten sovitteleminen on turhaa touhua. - kaapissa
MBK tavaratalo on Bangkokissa on kooltaan tosi iso. Joissakin tavaratalon pikkuliikkeissä on muistaakseni sovituskopit.
- 26 x Pattiksella
Olimme poikien kaa kaljalla kun oli kuuma. Tuli tyttö. Hiveli käsivartta, hymyili, katsoi suklaanruskeilla silmillään minua ja oli muutenki hirmu ihana.
Näytti siinä sitten sitten ja pullisteli poskea kielellään. Ja nauroi niin että hampaat hohtivat. Punastuin. Onneksi se ei näkynyt koska se oli niin pimeä baari. Ymmärsin ehdotuksen ja kysyin maailman ykköslauseen; hau mats ?
Hinta oli kai sopiva koska seuraavaksi löysin itseni parin neliön kopista. Siellä oli kuuma, ei edes ropelia. Ei katossa eikä seinässä. Tyttö nauroi. Oli ihana. Riisuin paidan. Tyttö riisui pöksyt. Teki mieli naida ja kysyin olisiko siitä lisähintaa?
Eikä mitä tyttö tokaisi ja silpaisi pökät jalastaan...
Kavereilla oli hauskaa kun katsoivat minua pöytään saavuttuani. Hikoilin kai 10 l minuutissa; ja lisää tuli.. Tyttö pokkana toi minulla paukun. Ostin Hä'nelle cokiksen. Tämä tapahtui aamupäivällä.
Bangkok on ihku mesta !!!!!!!!! - nimim,
Kyllä siellä sovituskopit on esim. farkkuliikkeissä. Kiva ostaa Dieselin farkkuja n.15 eurolla;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272