Kyselen käyneiltä, onko saarella normaali 220v sähköjärjestelmä, eli käykö kotoiset sähkölaitteet? Tarviiko adapterin? Entäpä matkapuhelin, tarviiko 3-taajuus vai pelaako normaali?
Mauritiuksen systeemit
6
2712
Vastaukset
- Tarviiko,
riippuu hotellista.Toisiin tarvii adapterin(saa lainattua hotellista)toisiin ei...matkapuhelin normaali
- tarkennus
220/240V
- joku
tarkennus kirjoitti:
220/240V
tarvitseeko Grand Baien Veranda hotellissa adapterin sähkölaitteisiin?
- lomailija
joku kirjoitti:
tarvitseeko Grand Baien Veranda hotellissa adapterin sähkölaitteisiin?
Ei tarvita kyseisessä hotellissa.
- dozer
Ainakin meidän hotelissa(Le Mauricia) oli semmoiset sähkörasiat, että niihin kävi kaikki litteät pistokkeet esim. kännyköiden laturit ilman adapteria(siis virtakin sama). Mutta maadoitettuihin olisi tarvinnut adapterin "vääränlaisen" sähkörasian takia.
- marco
ainakin hotellissa jossa olin tarvittiin adapteria jonka sai ilmaiseksi lainaksi respasta. kolmitaajuus ei toimi eli kuvien lähetys kavereille ei onnistu. ei ole kolmitaajuus verkkoa. muuten känny toimi loistavasti. (le palmiste. trou aux biches)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805