Skypenimen vaihtaminen

vaikeaa

Olen yrittänyt vaihtaa antamaani nimeä Skypen oman profiilin kautta, mutta aina vaan vanha nimi näkyy. Miten saan vaihdettua skypenimeni?

6

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vallilla vallilla

kyllä se onnistuu profiilin kautta. siellä lukee sun nimi niin vaihdat sen ja klikkaat päivitä niin se vaihtuu, mutta sun käyttäjä tunnus pysyy samana...mä kokeilin sen itse ja se onnistui minulta hyvin :)

• vaihdokki...

Mitä iloa nimen vaihtamisesta on jos kerta käyttäjätunnus pysyy kuitenkin samana.
      Poista koko skype ja lataa kaikki uusiksi niin saat mieleisesi tunnarit ja nimet.
      Älä mene vanhaa nimeäsi sitten kurkkimaan skypessä, se kun ei aktivoidu niin se poistuu nopeammin bittitaivaaseen skype tiedostoista, näin minulle joku kertoi.

• vallillavallilla

kyll siitä on sen verran iloa, että jos tunnusluku on ihan outo ja muille käyttäjille haluaisi näyttää, kuka siinä toisessa päässä oikeasti on niin näkyyhän niille nimi ainoastaan.

jos ei muuta niin lataus ihan alusta!

• Kokkeilija

Kokeileppa kirjautua ulos Skypestä ja sitten luot uuden minuuden:)) Äänestä kumminkin tunnetaan.
      Voihan olla oikeat nimet toisessa, että ystävät löytää ja porinoissa oleva minä, etteivät kaikki kotiin tuppaa jos on hyvinkin "viehättävä".

• kapusta

Heippa,sanokaa minulle mistä johtuu, kun vaihdoin skypenimeni, niin se toinen osapuoli ei saa minua tällä uudella nimelläni käyttöönsä, mutta sillä vanhalla nimellä saimme yhteyden. Miksi noin kävi, oli meillä todellakin yhteys, mutta katkeili jonkun verran, ihmeellistä. Olen tässä päässä aivan ällikällä lyöty, ei silti mitäs se haittaa, mutta mutta, ettei sitten vaan ääneni kantaudu jollekin toiselle...siellä välissä...? Välimatkamme on Suomi-Kanada. Jouduin vaihtamaan skypenimeni sen jälkeen, kun koneeni jouduttiin laittamaan tehdasasetuksiin ja uudessa ohjelmassa ei enää vanha nimeni toiminut.

• Suza-Liina

Minulla ei ole Skype-nimeä, eikä salasanaa, kuinka saan ne?
      Haluaisin hieman soitella.
      Suzanne Vikla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      105
      3671
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2610
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2432
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      40
      1964
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      29
      1677
    6. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1512
    7. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      22
      1501
    8. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1328
    9. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1241
    10. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      70
      1235
    Aihe