Skypenimen vaihtaminen

vaikeaa

Olen yrittänyt vaihtaa antamaani nimeä Skypen oman profiilin kautta, mutta aina vaan vanha nimi näkyy. Miten saan vaihdettua skypenimeni?

6

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vallilla vallilla

kyllä se onnistuu profiilin kautta. siellä lukee sun nimi niin vaihdat sen ja klikkaat päivitä niin se vaihtuu, mutta sun käyttäjä tunnus pysyy samana...mä kokeilin sen itse ja se onnistui minulta hyvin :)

• vaihdokki...

Mitä iloa nimen vaihtamisesta on jos kerta käyttäjätunnus pysyy kuitenkin samana.
      Poista koko skype ja lataa kaikki uusiksi niin saat mieleisesi tunnarit ja nimet.
      Älä mene vanhaa nimeäsi sitten kurkkimaan skypessä, se kun ei aktivoidu niin se poistuu nopeammin bittitaivaaseen skype tiedostoista, näin minulle joku kertoi.

• vallillavallilla

kyll siitä on sen verran iloa, että jos tunnusluku on ihan outo ja muille käyttäjille haluaisi näyttää, kuka siinä toisessa päässä oikeasti on niin näkyyhän niille nimi ainoastaan.

jos ei muuta niin lataus ihan alusta!

• Kokkeilija

Kokeileppa kirjautua ulos Skypestä ja sitten luot uuden minuuden:)) Äänestä kumminkin tunnetaan.
      Voihan olla oikeat nimet toisessa, että ystävät löytää ja porinoissa oleva minä, etteivät kaikki kotiin tuppaa jos on hyvinkin "viehättävä".

• kapusta

Heippa,sanokaa minulle mistä johtuu, kun vaihdoin skypenimeni, niin se toinen osapuoli ei saa minua tällä uudella nimelläni käyttöönsä, mutta sillä vanhalla nimellä saimme yhteyden. Miksi noin kävi, oli meillä todellakin yhteys, mutta katkeili jonkun verran, ihmeellistä. Olen tässä päässä aivan ällikällä lyöty, ei silti mitäs se haittaa, mutta mutta, ettei sitten vaan ääneni kantaudu jollekin toiselle...siellä välissä...? Välimatkamme on Suomi-Kanada. Jouduin vaihtamaan skypenimeni sen jälkeen, kun koneeni jouduttiin laittamaan tehdasasetuksiin ja uudessa ohjelmassa ei enää vanha nimeni toiminut.

• Suza-Liina

Minulla ei ole Skype-nimeä, eikä salasanaa, kuinka saan ne?
      Haluaisin hieman soitella.
      Suzanne Vikla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      441
      2604
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      14
      2450
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      252
      1485
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1154
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      431
      1074
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      62
      1056
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      155
      932
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      918
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      869
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      855
    Aihe