Villan vuokraaminen Toscanasta?

perhe matkalla

Olemme suunnitelleet ensi syksyksi lomamatkaa ystäväperheen kanssa (yht. 4 aikuista ja 4 lasta) Toscanaan.

Olisiko jollakulla tietoa hyvästä ja edullisesta huvilasta, jonka voisi vuokrata viikoksi.

Edellytykset: kohtalainen etäisyys lentokentältä, uima-allas sekä miellyttävä ympäristö...

Löysin netistä muutaman sivuston (hinnat 600 - 4500 €/vko). Vaikea lähteä vain sopivaa siellä esitettyjen tietojen perusteella hakemaan...

Kiitoksia jo etukäteen! :)

20

9230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain viikoksi ?!

      Kun netistä katsoo huviloita, niin siitä kyllä joutuu valitsemaan ja ehkä vielä soittamaan ja kysymään jotain yksityiskohtaa. Hinnat ovat kaikki näkyvissä ja paikanpäälle ei ole mahdollista mennä valitsemaan, joten uskottava on mitä luvataan.Takkiin voi tulla mutta saatat saada jonkun halvan villan tutuntutun kautta. Halpaa ja hyvää on aika mahdotonta saada, kun tiedät mitä voit maksaa, on valinta helppo.

    • mitään uutta

      Tätä on erittäin monta kertaa täällä kysytty. En tiedä onko uutta viisautta olemassa, tähän asti olen suositellut www.holiday-rentals.co.uk -nettisivuja, joku toinen on ollut interhomen kannalla. On myös suositeltu suomalaisissa käsissä olevaa Villa Pontebelloa Pozzon kylässä. Paikan pitäisi siis olla lähellä lentokenttää, mitä lentokenttää? Toscanan kenttä on Pisa Toscanan luoteisosassa, kauneinta Toscanaa taas on maakunnan kaakkoisosa. Mutta ilmeisesti aiotte olla siinä altaan ympärillä, joten samahan se sitten.

      • aloittaja

        Kiitos vinkeistä.

        Allas on ainoastaan lasten vuoksi toivelistallamme.

        Tarkoituksena on nauttia pittoreskistä ympäristöstä, kauniista maisemista sekä autenttisesta ja kiireettömästä tunnelmasta. Tuskin olemme väärään kohteeseen lähdössä...


    • Toscanan huvilat

      Ensinkin mille lentokentälle aiotte lentää, Pisaan vaiko Firenzeen? Millä kyydillä siitä aiotte eteenpäin? Lentokenttien läheltä ei löydy huviloita. Pisan kaupunki ja sen ympäristö ei ole muutenkaan näkemisen arvoinen. Sieltä ei tahdo edes löytyä hotelleja. Italian surkeinpia paikkoja, ikävä kyllä.

      Huviloita löytyy kyllä mielen määrin mutta ne sijaitsevat aina kaukana asutuskeskuksista joten auto on tarpeen. Yleisillä kulkuneuvoilla ne huvilat on melko vaikea löytää.

      Bussipysäkillekkin saatta olla monia kilometrejä matkaa. Ja kuinka aioitte käydä ruokakaupassa ilman autoa? Sattaa olla vähintään kymmeenn kilometriä ruokakauppaan ja jo bussipysäkillekkin muutama kilometri. Mihikä suuntaan siitä sitten lähtee etsimään ruoakkauppa jos ei ole tietoakaan.

      Sitten vielä noista huvilojen hinnoista. Hinnat mitä kerroit ovat hvyin alakanttiin.

      • aloittaja

        Käytännössä ei ole väliä mihin lennämme. Helsingistä lennetään sekä Firenzeen että Pisaan.

        En ymmärrä mistä saitte sellaisen käsityksen, ettemme vuokraa autoa kohteessa. Tuskin kukaan ilman autoa tuollaiselle lomalle lähtisikään.

        Alkuperäisessä kysymyksessä tiedustelin suosituksia hyvistä ja edullisista huviloista Toscanasta. Ihmettelen kuinka ihmisiä kiinnostaa uima-altaalla viihtymisemme sekä se kuinka siirrymme paikasta toiseen...

        Taustatietona: Olen matkustanut yli kolmessakymmenessä eri maassa (neljässä maanosassa), useimmiten omatoimimatkoilla. Tulen toimeen eri kulttuureissa ja tiedän kuinka matkani ja kulkemiseni järjestän.

        Italiassa olen käynyt, tosin en Toscanassa, enkä ole vuokrannut huvilaa sieltä. Tämän vuoksi kysyin vinkkiä, josko joku ystävällinen henkilö voisi suositella edullista huvilaa hyvällä sijainnilla.

        Ja mielestäni hinnat 600 - 4500 €/vko eivät millään voi olla alakanttiin. Tietysti voidaan pitää gallup ja tiedustella kuinka moni on maksanut yli tai alle 4500 €/vko huvilasta Toscanassa...

        Kiitos kuitenkin vinkistä, ettei Pisan kaupungin ympäristö ole tehnyt teihin vaikutusta.


      • mitään uutta
        aloittaja kirjoitti:

        Käytännössä ei ole väliä mihin lennämme. Helsingistä lennetään sekä Firenzeen että Pisaan.

        En ymmärrä mistä saitte sellaisen käsityksen, ettemme vuokraa autoa kohteessa. Tuskin kukaan ilman autoa tuollaiselle lomalle lähtisikään.

        Alkuperäisessä kysymyksessä tiedustelin suosituksia hyvistä ja edullisista huviloista Toscanasta. Ihmettelen kuinka ihmisiä kiinnostaa uima-altaalla viihtymisemme sekä se kuinka siirrymme paikasta toiseen...

        Taustatietona: Olen matkustanut yli kolmessakymmenessä eri maassa (neljässä maanosassa), useimmiten omatoimimatkoilla. Tulen toimeen eri kulttuureissa ja tiedän kuinka matkani ja kulkemiseni järjestän.

        Italiassa olen käynyt, tosin en Toscanassa, enkä ole vuokrannut huvilaa sieltä. Tämän vuoksi kysyin vinkkiä, josko joku ystävällinen henkilö voisi suositella edullista huvilaa hyvällä sijainnilla.

        Ja mielestäni hinnat 600 - 4500 €/vko eivät millään voi olla alakanttiin. Tietysti voidaan pitää gallup ja tiedustella kuinka moni on maksanut yli tai alle 4500 €/vko huvilasta Toscanassa...

        Kiitos kuitenkin vinkistä, ettei Pisan kaupungin ympäristö ole tehnyt teihin vaikutusta.

        Viittasit minuun ihmetellessäsi, "kuinka ihmisiä kiinnostaa uima-altaalla viihtymisemme". Ei se minua kiinnosta yhtään. Yritin vain vastata kysymyksiisi, joista saattoi päätellä, että lentokentän läheisyys ja uima-allas ovat tärkeimmät kriteerit. Myönnän, että tein liian pikaiset johtopäätökset, ilmeisesti sanat "uima-allas" ja "kohde" johtivat päättelemään, että olet altaalla viihtyvää sorttia. Minulle Toscana ei ole mikään "kohde", ja kun en koskaan ole uima-altaita harrastanut, en osannut muuta kuin neuvoa holiday-rentalsin ja interhomen sivuille, lisäksi mainitsin Pontebellon, jonka tunnen, vaikka en olekaan siellä asunut. Mutta kun vastaukseni oli sinusta huono, ja kun katsot aiheelliseksi käydä henkilökohtaiseen hyökkäykseen, jääköön asia minun osaltani tähän. Hauska kuulla, että olet matkustanut neljässä maanosassa. Ehkä se on antanut Sinulle avarakatseisuutta, vaikka sitä ei tämän keskustelun perusteella voikaan mistään huomata.


      • +w0e9ugbäp
        aloittaja kirjoitti:

        Käytännössä ei ole väliä mihin lennämme. Helsingistä lennetään sekä Firenzeen että Pisaan.

        En ymmärrä mistä saitte sellaisen käsityksen, ettemme vuokraa autoa kohteessa. Tuskin kukaan ilman autoa tuollaiselle lomalle lähtisikään.

        Alkuperäisessä kysymyksessä tiedustelin suosituksia hyvistä ja edullisista huviloista Toscanasta. Ihmettelen kuinka ihmisiä kiinnostaa uima-altaalla viihtymisemme sekä se kuinka siirrymme paikasta toiseen...

        Taustatietona: Olen matkustanut yli kolmessakymmenessä eri maassa (neljässä maanosassa), useimmiten omatoimimatkoilla. Tulen toimeen eri kulttuureissa ja tiedän kuinka matkani ja kulkemiseni järjestän.

        Italiassa olen käynyt, tosin en Toscanassa, enkä ole vuokrannut huvilaa sieltä. Tämän vuoksi kysyin vinkkiä, josko joku ystävällinen henkilö voisi suositella edullista huvilaa hyvällä sijainnilla.

        Ja mielestäni hinnat 600 - 4500 €/vko eivät millään voi olla alakanttiin. Tietysti voidaan pitää gallup ja tiedustella kuinka moni on maksanut yli tai alle 4500 €/vko huvilasta Toscanassa...

        Kiitos kuitenkin vinkistä, ettei Pisan kaupungin ympäristö ole tehnyt teihin vaikutusta.

        eli ensin on tärkeintä missä lentokenttä on ja sitten sanot että sillä ei ole väliä. päättäisit jo kun olet noin monessa maassakin matkustanut


      • aloittaja
        +w0e9ugbäp kirjoitti:

        eli ensin on tärkeintä missä lentokenttä on ja sitten sanot että sillä ei ole väliä. päättäisit jo kun olet noin monessa maassakin matkustanut

        Eihän sillä ole väliä mille lentokentälle lentää. Se rajoittaa ainoastaan mahdollisuuksia, jos päättää ensin mihin ottaa lennot.

        Olen todennut, että kannattaa valita ensin kohde ja sen jälkeen buukkaa lennot...

        Mielestäni "kohtalainen etäisyys lentokentästä" ei määrittele lentokentän sijaintia vaan villan sijainnin.

        Olisi varmaan helpompaa, jos olisin määritellyt vaikka seuraavasti: "100 km säteellä Firenzen kentältä". Näin en kuitenkaan halunnut toimia em. syistä.

        Toivottavasti ymmärsit ja oikein mukavaa talven jatkoa muillekin ihme tyypeille. :)


      • aloittaja
        mitään uutta kirjoitti:

        Viittasit minuun ihmetellessäsi, "kuinka ihmisiä kiinnostaa uima-altaalla viihtymisemme". Ei se minua kiinnosta yhtään. Yritin vain vastata kysymyksiisi, joista saattoi päätellä, että lentokentän läheisyys ja uima-allas ovat tärkeimmät kriteerit. Myönnän, että tein liian pikaiset johtopäätökset, ilmeisesti sanat "uima-allas" ja "kohde" johtivat päättelemään, että olet altaalla viihtyvää sorttia. Minulle Toscana ei ole mikään "kohde", ja kun en koskaan ole uima-altaita harrastanut, en osannut muuta kuin neuvoa holiday-rentalsin ja interhomen sivuille, lisäksi mainitsin Pontebellon, jonka tunnen, vaikka en olekaan siellä asunut. Mutta kun vastaukseni oli sinusta huono, ja kun katsot aiheelliseksi käydä henkilökohtaiseen hyökkäykseen, jääköön asia minun osaltani tähän. Hauska kuulla, että olet matkustanut neljässä maanosassa. Ehkä se on antanut Sinulle avarakatseisuutta, vaikka sitä ei tämän keskustelun perusteella voikaan mistään huomata.

        Olen pahoillani, jos kärjistin sanomaani liikaa ja otit sen henkilökohtaisesti. Yritin vain tarkentaa, etten halua ohjeita siihen kuinka matkustamme tai miten vietämme aikaamme Toscanassa.

        Luojan kiitos kommunikointi käydään ihmisten välillä yleisesti kasvokkain, jolloin ilmeillä ja eleillä voi kertoa niin paljon enemmän.

        Oikein hyvää jatkoa Sinullekin! :)


      • herkkänahkainen
        mitään uutta kirjoitti:

        Viittasit minuun ihmetellessäsi, "kuinka ihmisiä kiinnostaa uima-altaalla viihtymisemme". Ei se minua kiinnosta yhtään. Yritin vain vastata kysymyksiisi, joista saattoi päätellä, että lentokentän läheisyys ja uima-allas ovat tärkeimmät kriteerit. Myönnän, että tein liian pikaiset johtopäätökset, ilmeisesti sanat "uima-allas" ja "kohde" johtivat päättelemään, että olet altaalla viihtyvää sorttia. Minulle Toscana ei ole mikään "kohde", ja kun en koskaan ole uima-altaita harrastanut, en osannut muuta kuin neuvoa holiday-rentalsin ja interhomen sivuille, lisäksi mainitsin Pontebellon, jonka tunnen, vaikka en olekaan siellä asunut. Mutta kun vastaukseni oli sinusta huono, ja kun katsot aiheelliseksi käydä henkilökohtaiseen hyökkäykseen, jääköön asia minun osaltani tähän. Hauska kuulla, että olet matkustanut neljässä maanosassa. Ehkä se on antanut Sinulle avarakatseisuutta, vaikka sitä ei tämän keskustelun perusteella voikaan mistään huomata.

        "mitään uutta" tämä on sinulle. Voi vitsi mikä inttäjä olet!!


    • lomalla ollut

      Hei. Kyselit talon tai asunnon vuokraamisesta Toscanassa. Olimme viime toukokuun lopusta kesäkuun 7.päivään lomalla lähellä San Giminganoa (8 km) tilalla, jossa meillä oli n. 70 neliön huoneisto viidelle hengelle (600 euroa). Talo oli erillinen, mutta alakerrassa oli toiset vuokralaiset Asunto oli todella kiva ja päätalon pihalla uimaallas, joka oli käytännössä kokonaan käytössämme. Alue on tosi upeaa ja pienen välimatkän päässä on usita hienoja kaupunkeja /vanhoja). Itse lensimme Milanoon ja vuokrasimme auton viikoksi Malpensasta.

      • aloittaja

        Kiitos paljon viestistä, täytyy käydä kartasta ja netistä tarkistamassa faktoja.

        Mukavaa viikon alkua! :)


      • lomalla ollut
        aloittaja kirjoitti:

        Kiitos paljon viestistä, täytyy käydä kartasta ja netistä tarkistamassa faktoja.

        Mukavaa viikon alkua! :)

        Hei Toivottavasti vinkkini auttoi sinua lomamatkan suunnittelussa. Tässä hieman tarkennusta viime kesän matkastamme. Lentokenttiä on toki lähempänä Toscanassakin (Pisa ja Firenze). Itse lensimme Milanoon , koska olemme asuneet siellä aikaisemmin ja halusimme nähdä vanhoja paikkoja. Auton vuokraus on ehdoton, mutta välimatkat on siitä huolimatta lyhyitä. Puolen päivän retkellä ehtii tosi hyvin nähdä erilaisia paikkoja. Itse olimme La Roccaia Nimisellä viinitilalla (6km San Gimignanosta) ja asunto on vuokrattavana Interhomen sivuilla. Meillä on itsellämme 3 lasta ja he viihtyivät matkalla erinomaisesti kun päivamatkat eivät olleet liian pitkiä ja illaksi pääsi uimaaltaalle. Kesäkuun alku oli ihan hyvä aika olla matkalla ei ollut vielä liian kuuma.


      • xlenax
        lomalla ollut kirjoitti:

        Hei Toivottavasti vinkkini auttoi sinua lomamatkan suunnittelussa. Tässä hieman tarkennusta viime kesän matkastamme. Lentokenttiä on toki lähempänä Toscanassakin (Pisa ja Firenze). Itse lensimme Milanoon , koska olemme asuneet siellä aikaisemmin ja halusimme nähdä vanhoja paikkoja. Auton vuokraus on ehdoton, mutta välimatkat on siitä huolimatta lyhyitä. Puolen päivän retkellä ehtii tosi hyvin nähdä erilaisia paikkoja. Itse olimme La Roccaia Nimisellä viinitilalla (6km San Gimignanosta) ja asunto on vuokrattavana Interhomen sivuilla. Meillä on itsellämme 3 lasta ja he viihtyivät matkalla erinomaisesti kun päivamatkat eivät olleet liian pitkiä ja illaksi pääsi uimaaltaalle. Kesäkuun alku oli ihan hyvä aika olla matkalla ei ollut vielä liian kuuma.

        Yksi hyvä vaihtoehto on www.to-tuscany.com, paljon erilaisia huviloita ja asuntoja. Hyvät kuvat kohteista sivuilla.

        Interhomen kautta vuokratuissa yleensä huono hinta-laatusuhde, eikä pysty etukäteen kuvista katsomaan maisemia ja sisustusta.

        Jos ette saa lentoja esim Pisaan kannattaa harkita ajoa Milanosta tai Roomasta.


      • mietiskelevä
        lomalla ollut kirjoitti:

        Hei Toivottavasti vinkkini auttoi sinua lomamatkan suunnittelussa. Tässä hieman tarkennusta viime kesän matkastamme. Lentokenttiä on toki lähempänä Toscanassakin (Pisa ja Firenze). Itse lensimme Milanoon , koska olemme asuneet siellä aikaisemmin ja halusimme nähdä vanhoja paikkoja. Auton vuokraus on ehdoton, mutta välimatkat on siitä huolimatta lyhyitä. Puolen päivän retkellä ehtii tosi hyvin nähdä erilaisia paikkoja. Itse olimme La Roccaia Nimisellä viinitilalla (6km San Gimignanosta) ja asunto on vuokrattavana Interhomen sivuilla. Meillä on itsellämme 3 lasta ja he viihtyivät matkalla erinomaisesti kun päivamatkat eivät olleet liian pitkiä ja illaksi pääsi uimaaltaalle. Kesäkuun alku oli ihan hyvä aika olla matkalla ei ollut vielä liian kuuma.

        noilla päiväretkillä? Minkä ikäisiä lapsenne on?
        Olen utelias koska mietiskelen samanlaista lomaa.
        Mitä Toscanasta löytyy lapsille? Aikuisethan nauttii maisemista, viineistä jne....mutta entä lapset?


      • Käynyt
        mietiskelevä kirjoitti:

        noilla päiväretkillä? Minkä ikäisiä lapsenne on?
        Olen utelias koska mietiskelen samanlaista lomaa.
        Mitä Toscanasta löytyy lapsille? Aikuisethan nauttii maisemista, viineistä jne....mutta entä lapset?

        Meidän 1 1/2 v nautti ainakin merestä, huomiosta ja ruu’asta. Rannalla oltiin Viareggiossa. Huomiota lapsi sai kaikkialla, missä oli paikallisia, niin hotelleissa, kaupoissa kuin ravintoloissakin runsain mitoin. Lastenannokset olivat ihan toista luokkaa kuin mauttomat mössöt Suomessa. Jäätelö Italiassa on huippu hyvää.

        Päikkärit kannatti ajoittaa päiväretkelle autoon. Ilmastoidussa autossa on hyvä nukkua.


    • jos uskaltaa

      siis jos uskaltaa näin kiivaaseen mielipiteen vaihtoon puuttua.

      Olemme vuokranneet loma-asuntoja Interhomin kautta 6-7 kertaa. Mielestäni ne ovat yllättäneet joka kerta positiivisesti, joten olen täysin erimieltä sen kirjoittajan kanssa, jonka mukaan hinta-laatusuhde on Interhomella huono. Samoin uskallan olla erimieltä myös siitä, ettäkö Toskanan kaakkoisosa (alueen muodikkain, kallein alue, joka vetää paljon turisteja)olisi ainut kaunis paikka Toskanassa vaikken kiistä etteikö siellä olisi kaunista. Toscana on mielestäni joka paikaista kaunis (paitsi ehkä juuri Pisan tasankoalue).

      Suosittelen niille matkalaisille, jotka arvostavat aitoa italialaista ympäristöä kokeilemaan Garfagnanan vuoristoaluetta Luccan pohjoispuolella. Vuokrasimme sieltä http://www.tuscan-retreats.co.uk kautta viime kesänä huvilan. Ainakin sen kokemuksen perusteella voin suositella ao. firmaa.

      Mukavia suunnitteluhetkiä!

      • Meridionale

        Yksi hyvä matkatoimisto, jonka kautta itse suosittelen Toscanasta villaa vuokrattavaksi on gaia-travels. Siinä on mukana suomalaisia ja yksi pitäjistä on suomalainen Lassi Marttila, joka omistaa Villa Pontebellon ja samassa pihapiirissä olevan Casina Pontebellon, pihassa on upea uima-allas ja Lassi pitää todella hyvää huolta vieraistaan. Toki heillä on paljon erilaisia vaihtoehtoja, sinne kun laittaa sähköpostia, niin he opastavat ja auttavat kaikessa matkaan liittyvässä. Firenzen (Peretolan) lentokenttä lähempänä, n. 78 km, Roomasta n. 160 km. Kannattaa käydä katsomassa gaia-travelsin sivuja, suosittelen lämpimästi.


      • Topolina
        Meridionale kirjoitti:

        Yksi hyvä matkatoimisto, jonka kautta itse suosittelen Toscanasta villaa vuokrattavaksi on gaia-travels. Siinä on mukana suomalaisia ja yksi pitäjistä on suomalainen Lassi Marttila, joka omistaa Villa Pontebellon ja samassa pihapiirissä olevan Casina Pontebellon, pihassa on upea uima-allas ja Lassi pitää todella hyvää huolta vieraistaan. Toki heillä on paljon erilaisia vaihtoehtoja, sinne kun laittaa sähköpostia, niin he opastavat ja auttavat kaikessa matkaan liittyvässä. Firenzen (Peretolan) lentokenttä lähempänä, n. 78 km, Roomasta n. 160 km. Kannattaa käydä katsomassa gaia-travelsin sivuja, suosittelen lämpimästi.

        Heippa! Tänä kesänä menemme kolmatta kertaa Toscanaan ja näyttää siltä, että Toscana-kärpänen on puraissut ja pahasti. Eka kerran varasimme Lassi Marttilan kautta asunnon eilä miestä ole turhaan kehuttu. Hän piti mitä parhainta huolta meistä ja sujuivat paikallisella tyylikkyydellä. Toisella kerralla vuokrasimme Interhomen kautta. Mielestäni Interhomen palvelu on hyvää ja asunnon kuvaus vastasi täysin todellisuutta. Asuntojen/villojen hinnat vaihtelevat kovasti, mutta kannattaa matkustaa heinä-elokuun ulkopuolella, hinnat ovat huomattavasti edullisemmat.Myös lentoja kannatta vertailla. Toisella kerralla lensimme Bolognaan ja ajelimme siitä Toscanaan, säästimme satasia lentolippujen hinnassa ( meitä on 5).

        Tänä kesänä menemme taas, ja nyt varasin holiday-rentals Uk:n kautta. Depositomaksu on maksettu. Saas nähdä onko asuntoa olemmassakaan... Kiva kuulla, että jollakin on hyviä kokemuksia kyseisestä yrityksestä.

        Olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Kaakkois-Toscana on sitä upeinta Toscanaa. Kumpuilevat maisemat, vilja- ja viinivlijelykset, sypressit, vanhat rakennukset, linnat. Pisa, Lucca alue on jo paljon tasaisempaa.

        Paljon on paikkoja Toscanassa näkemättä ja mielenkiintoisia kohteita riittää, jos on kiinnostunut kulttuurista, viinistä ja ruuasta.

        Toscanan lämpöisin terveisin
        Nöpö


    • italiaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe