Moro.
Eilen kattelin öljyt koneest, ni löysin sielt tommosta beige/valkoista mössöä tikun päällä. Elikkä vettä varmaan päässy öljyyn =(
Nyt täs ihmettelen et onko mahdollista et olisi päässy vesipumpun kautta vettä tiriseen öljyyn ?
Koitin pumppua tos ennenku tulin töihin ja vähä klappia oli kyllä.
Niijoo, pumppuha pyörii laturihinhalla =)
Enemmän pelkään kyll ite kannentiivistettä =(
Fiesta 1.0 -85
5
504
Vastaukset
- fiasko.
Ihan peruskylmälimaa. Jos ajat pätkäajoa, niin näillä keleillä sitä kertyy. Kondenssivettä siis ja häviää pidemmällä pätkällä.
Jos ei vettä katoa, niin ei oo kannentiiviste. Kovaa ajoa vaan ja huoli pois. :)- Fiestakuski
Mjoo.
Kiitos vastauksest, sen vaa unohdin mainita et se paisuntasäiliö on tyhjä.
Vaik täytin sen tos kk sitten. Sitä vaa ihmettelin et pääseeköhä vesi tost pumpun kautt jtnk. öljyyn ?
No, ostaa mäyrän viikonlopux ja vaihtaa kannentiivisten ja pumpun. Kansi oli auki jo kesäl et homma aika tuttua =D
Voi ainaki lohduttaa itteä et oonha jo yli vuoden toll Fiestal ajellu ni mä oon mun helvetit jo elänny ;) - Fiestakuski
Eilen tuli vähä enemmä tarkastettua tota touhua, näköjään oli toi öljytikun putki täynn sitä kylmälimaa, et siit se siihe tikkuu tuli.
Kuitenki ni vaihdin öljyt, laitin jäähd. neste kohilleen ja katotaa mitä tapahtuu seuraavaks =) - fiasco
Fiestakuski kirjoitti:
Eilen tuli vähä enemmä tarkastettua tota touhua, näköjään oli toi öljytikun putki täynn sitä kylmälimaa, et siit se siihe tikkuu tuli.
Kuitenki ni vaihdin öljyt, laitin jäähd. neste kohilleen ja katotaa mitä tapahtuu seuraavaks =)Joo voihan se olla jos vetta katoaa niin jotain tehtävää. Jos ei ihan älyttömiä määriä jäähdytysnestettä häviä niin kesään raaskii ajaa ja kesällä sitten tankata bensaa ja vettä. :) Tietty jos aiot museokilpiin laittaa niin sitten remppaa...
- Fiestakuski
fiasco kirjoitti:
Joo voihan se olla jos vetta katoaa niin jotain tehtävää. Jos ei ihan älyttömiä määriä jäähdytysnestettä häviä niin kesään raaskii ajaa ja kesällä sitten tankata bensaa ja vettä. :) Tietty jos aiot museokilpiin laittaa niin sitten remppaa...
Joo, emmä varmaa museorekkarii tota oikee laita.
Ajetaa nii kauan ku toimii ja pääse katsastuksest suht. koht. helpolla =)
Kesäx on sitte tommone 1-pyttynen peli millä hurjastella, et sillo pääsee Fiesta vähä kesälomalle =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086