Omalla naamallaan esiintyvä!

Kummajainenko olen?

Nyt en kirjaa nimeäni, en halua taas olla esimerkkinä, kuten tuolla jossain syvällä rintaäänellä joku julisti taas jonkun olevan.

Tiedän pääkivun helpottuvan särkylääkkellä, väsymyksen menevän ohi nukkumalla, mutta en tiedä mikä olisi apu katkeroituneille palstalaisille joilla on tapana huomauttaa pistävän kielensä kanssa milloin mihinkin?
Osani saaneena kirjoitan, en haukkuakseni! Mielipiteeni olen uskaltanut kaikkialla sanoa, sellaisen tämäkin antakoon.

Reen eteen valjastettu hevonenkin valitsee turvallisimman tien, se ei kävele suosiolla pehmeään suohon, hanttiin panee, sen tiedän.

En minäkään suostu uppoamaan kuoppaan jonka joku toinen on kaivanut, omaani olen vajonnut useinkin.

En oppinut pissaamaan seisoen, en haukkumaan kuin koira, enkä oppinut nuolemaan makkaraa ojentavaa kättä, joten aika heikot ovat eväät jos koiraksi aikoisin.

Opin kuitenkin olemaan kaikessa rehellinen ja seisomaan sanojeni takana, täälläkin omalla naamallani koska luurankoja ei kaapissani ole eikä maksamattoimia velkojakaan joten ei kai mitään salattavaakaan.

Tässä nyt ei nimeäni näy mutta kaikkihan sen tietävät!

Koska ei minulla ole häntääkään, en se kainalossa voi juosta karkuun ketään enkä mitään, joten tässä seison enkä muuta voi, mutta kivittäjiäkään en juokse karkuun, väistelen isompia kokkareita tai hyppään yli.
Sanovat että marttyyrikuolema on paras kuolema, en kuollakaan halua ja siksi juuri roikun täälläkin kuin takiainen koiran turkissa.

Koirahan siitä kärsii, ei isäntä ja jossain on aina ystävä joka siistii turkin.

12

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sudennahka

      sinäkö se oot! Ruuneperin luulis pissaavan seisaaltaan.

      • Kummajainenko...

        Hänen nimellään en ole koskaan esiintynyt.


      • sano jo
        Kummajainenko... kirjoitti:

        Hänen nimellään en ole koskaan esiintynyt.

        ettei tarvii arvailla. Onkos tämä aloittaja iskettävissä, sitkö varten kirjoitettu?


      • luulisin
        sano jo kirjoitti:

        ettei tarvii arvailla. Onkos tämä aloittaja iskettävissä, sitkö varten kirjoitettu?

        aloittajan ja Skillanin kimpussa, koska molemmille näkyy tulevan vettä tupaan ja jäitä porstuaan.

        Huomioikaa ja lukeakaa kuinka täällä muutamia ajetaan omaan karsinaan kirjoittamaan, tai annetaan arvio kirjoittajan älystä ja kyvystä.

        Niiden kirjoittajien katkeruus, ja syy sellaiseen onkin sitten toinen juttu.

        Kateutta, muuta se ei voi olla, mutta miksi?

        Turhaan kysyn, monen kuppi on jo kaatunut ja katkera kalkki valunut näihin ketjun vastauksiin, kuten heikommallakin näöllä varustettu tästä ketjusta näkee, pelkkää panettelua.
        Yksi asiallinen viesti, muissa mukana se hampaankolosta noussut myrkky. En syytä heitä, säälin ennemminkin, katkera mieli ei ole kiva seuralainen.

        Voi meitä mummoja, mitähän lapsemme ovatkaan saaneet suustamme kuulla, pelkkää vähättelyäkö?

        En jaksa ottaa kantaa jokaiseen vastaukseen, aamulla töihin. Se on terapiaa mielelle ja keholle toisin kuin tämä virtuaalielämä joka ei kyllä paljon maailmaa avarra.


    • lähikaupassa

      oletko ollut tunnisttettu joskus, vaikka olet melko hyvin omalla naamallasi kuvassa.

    • Metrot

      Hyvä kirjoitus tunnetulta aloittajalta.

      Täällä on monta kirjoittajaa, jotka eivät osaa
      erottaa sivulausetta päälauseesta puhumattakaan
      lauseenvastikkeesta, joten yritä jaksaa, koska
      sinä osaat laittaa kirjaimia riviin.

      Hienotunteisuuden takana kukkii usein hyisevä
      ironia.

      • omassa

        ylhäisessä luokassaan hyytävyyttä täällä kyllä riittää.


    • oudoksuen

      Eikö ole aloittaja saanut tarpeeksi huomiota kirjoituksillaan, kun pitää näin itseään korostaa. Joku kaverikin on sitten vielä mukana pönkittämässä. Säälittävää ja naurettavaa.

      • ylen tyhmä

        Luuleko olevasi kovinkin kuuluisa ja tunnettu? Tuleeko mieleen , että se onkin harhakäsitys? No, eipä tietenkään, onhan näitä "kuuluisuuksia."
        Ja mikäpäs siinä, jos siltä tuntuu.


      • Välimerkeillä
        ylen tyhmä kirjoitti:

        Luuleko olevasi kovinkin kuuluisa ja tunnettu? Tuleeko mieleen , että se onkin harhakäsitys? No, eipä tietenkään, onhan näitä "kuuluisuuksia."
        Ja mikäpäs siinä, jos siltä tuntuu.

        Voi jos täällä lasketaan pilkkujen paikat ja pisteiden pituus, päälauseet ja jaksotus.
        Miten voi tavallinen ihminen, jota harvoin laittaa mielipiteensä keskustelupalstalle, tietää nuo Suomen kielen kiemurat, ymmärretyksi tuleminen tärkeintä.
        Jätetään toisten arvostelu ja hyväksytään jokainen yksilönä, hän joka on parempi hän saa olla.
        Katkeruus on kavala ja siitä on turhaa ottaa nokkiinsa, se vaan asuu jossain kehossa, kiusaten isäntäänsä.
        Ugh! mie olen puhunut


    • kuka käski olla sika

      Ei voi odottaakaan muuta kuin tällaisia viestejä noin provosoivaan alkuun. On niin monta keinoa yrittää saada huomiota osakseen.

      • pihalla! Luin koko ketjun läpi,oikein tarkasti.
        Mitä tässä oikein ajettiin takaa..En ymmärtänyt yhtään mitään??Olen vissiin ,aikalailla yksinkertainen. No,minä esiinnyn ainakin,aina
        omalla nikelläni,en vaihtele koskaan sitä.
        Huumoria peliin ystävät ja suvaitsevaisuutta.
        Eiköhän se siitä lähde rullaamaan..Moi t. Irkku


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1985
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      184
      1768
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      125
      1626
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1561
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      127
      1401
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      314
      1153
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      174
      1105
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1103
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1024
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1015
    Aihe