Eli paljon kannattaa maksaa mk2 fiestoista (1984-1989).
Ja mikä on kulutus? Itse olen katsoin, että 1.1l kone olisi paras ku vääntää paljon matalemmalta ku 1.0 litranen. Mitä vikoja autoihin tulee. Ja mitä kannattaa ostaessa huomioida?
Kiitos etukäteen vastauksista.
Fiesta 1.1kysymyksiä
7
2076
Vastaukset
- fiasko.
Jos leimassa niin pari hunttia lienee sopiva hinta. Itse ostin pitkällä leimalla olevan kolmoskoppaisen 1.1 litraisen 300 satkulla. Parit kunnon renkaat oli jne...
Eli käyttöarvon verran hintaa. Aika kestäviä nämä ovat kokemuksesta olleet ja jos auto on vasta leimattu, niin tuskin kannattaa paljon edes katsella. Kone noissa vuotaa poikkeuksetta öljyä, mutta jäähdytysnesteet pitäis pysyä sisällä. Jos aiot pidemmäksi aikaa ja leimata vielä itse, niin sitten kannattaa tarkistella peruskohteet eli ruosteet, vuodot, kytkin, loota jne..
Melkein katselisin kuitenkin III-koppaista, sillä hinnat ja tekniikka likipitäen samaa, mutta tilaa hieman enemmän.- timokullinen
Kiitos vastauksesta, entäs kulutus... Ja onko tuo 1.1 taludellisin kone?
- Fiestakuski
Moi.
Ite ostin 170€lla, mut siin oliki kaasaris häikkää ja katsastukses todettii et venttiilit vuotaa.
Mut kyl se hyvin vähä remonttien jälkee taas toimii, ite ku viel näill kaasarivehkeil pystyy jtn. tekee - fiasco.
timokullinen kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, entäs kulutus... Ja onko tuo 1.1 taludellisin kone?
Mitä mulla noita ollut, niin kyllä se 1.1 ilman kattia on taloudellisin. Pihistelin yhden 5000 kilsan pätkän sekalaista 4,96 keskikulutuksella (5.vaihteinen). Kestää ajaa isolla vaihteella. (4. vaihteinen syö maantiellä hieman enempi.)
1.4 vie aika lailla enempi jotain 7 litraa ja jakohihnan joutuu vaihtamaan 40 tkm:n välein eli käytännössä, kun ostaa. - timokullinen
fiasco. kirjoitti:
Mitä mulla noita ollut, niin kyllä se 1.1 ilman kattia on taloudellisin. Pihistelin yhden 5000 kilsan pätkän sekalaista 4,96 keskikulutuksella (5.vaihteinen). Kestää ajaa isolla vaihteella. (4. vaihteinen syö maantiellä hieman enempi.)
1.4 vie aika lailla enempi jotain 7 litraa ja jakohihnan joutuu vaihtamaan 40 tkm:n välein eli käytännössä, kun ostaa.Juu-u kiitos vastauksista.. kuulosta melko asialliselle autolle.
- kokemusta on
Ostamani auto on nyt tytöllä.
Paljon on ollut korjaamista, ennenkaikkea ruoste ja sähköviat. Useimmat MK2 Fiestat 4-vaihteisia, joten bensaa palaa. Takakontti on aika pieni, mutta penkit kaadettuna menee jopa 2,5 metrin lankkuja (Micraan meni vain 2,0m). Ja jousitus kantaa rakennustarvikkeita paremmin kuin Sunny-92.
Talvella erittäin lämmin 92 asteen talvitermostaatilla. Kone ja laatikko ovat lähes ikuiset, väljähän se kone kyllä on.
Normaalit huoltovaraosat saa Motonetistä, mutta harvinaisemmat vähissä Fordillakin. - fiesta-sika
itsellä on ollut puolivuotta vuosimallin 86 1.1 fiesta. pommin varma vehje eikä mulla ainakaan syö tai valuta öljyä. itse maksoin omastani 150euroa ja katsastuksesta meni läpi jarrulevyt vaihtamalla. suosittelen lämpimästi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611