Aloittelijoille....

Telegod

3

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei .......

opettanut buddhalaisuutta,hyvä muistutus.

• pikku-buddha

Suosittelenpa minäkin tutustumaan tuohon sivustoon, jos buddhalaisuus kiinnostaa.
      Sivustolla on myös Ajahn Brahmin opetuksia. Jos niitä haluaa lisää, niin löytyy youtubesta ja tältä sivustolta (muiden munkkien ohella):
      http://www.bswa.org/modules/mydownloads/

• suosittelen

olemaan rehellinen sille mikä on moraalisesti ja eettisesti oikein.ei ole oikein pettää.ei sitä oikeasti tarvii antaa anteeksi.jos sitä joku kutsuu rakkaudeksi(rakastan sua)ja on himojensa orja niin lähtekää karkuun ja vähän äkkiä!!!parempi on silloin ottaa esiin sarvikuonon sutta ja omaksua opittua totuutta.sarvikuonon suttan ylittää vain oikea ja todellinen rakkaus.jokaiselle on joku jota oikeasti rakastaa ja elämä voi olla hienoa,onnellista ja rauhaisaa.tässä mielensä hallitsemattomien ja harhojen vaikutustn alaisten päättäjien ja sen myötä kansalaisten mielestä jo pitää olla joku perkeleen salarakas ,jotta voit kylpeä kusipäitten kunnioituksessa.välttäkää joutumasta vihollisten juonien uhriksi.jos elämäntilanne näyttää menevän päin persettä.palatkaa pokkana harjoitukseen.ette voi hävitä.ob-1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      219
      9334
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6168
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      5006
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      62
      4896
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3980
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3530
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3467
    8. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2961
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2946
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    Aihe