Jonna (Pirinen)

soturi

Jonna (siis tämä joka pääsi Gimmeliin, mutta häippäsi sooloralle) on ehottomasti Suomen paras artisti.
Jonnalla on hyvä, vahva ja omaperänen lauluääni, esiintyjänä hän on karismaattinen, energinen, itsevarma ja ammattitaitoinen. Ja lisäksi ihan näyttävännäkönen.
Jonnassa olis todellakin ainesta kansainväliseksi tähdeksi. Ja osaahan hän englantiakin todella hyvin.
Sikäli harmillista, että suomalaisiin ei tahdo purra tämä r'n'b (vai miten lie tuo lyhennys kirjotetaan..)-tyylinen mussiikki.
Toivottavasti Jonna levyttäis englanninkielellä ja sais menestystä myös mualimalla, eikös vaan?

13

1547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Firewalk

Melkein repeilin. Harmi vain että päänsärky estää sen.

• Caius

Jonna on kyllä näyttävännäköinen mimmi ja on yhtä hymyä aina jokaisessa kuvassa. Minä en ymmärrä mikä siinä ärsyttää monia ihmisiä. Ehkä juuri se että Jonna oli gimmelissä? Minusta Jonnassa ei ole mitään ärsyttävää, päinvastoin.

Maailmalla menestyminen ei kuitenkaan ole helppoa juuri tuolla rnb? musiikkityylillä koska siitä on suorastaan ylitarjontaa nykyään.

• maidenfan

jonna on paskaa! up the irons!

• peksi

Jonna on mahtava. TE IHMISET ketkä haukutte jonnan musaa, haukutte varmaan kaikkia tyylejä, mistä ette tykkää. "mun mielestä sibeliuksen musa on ihan syvältä, eikä se osaa tehdä musiikkia"....niinpä niin... kun EI ymmärrä, niin EI ymmärrä. Jonna on ensimmäinen r&b-tähti suomesta, kaikkia samaista musiikkityylejä edustavia kappaleita ollaan totuttu kuuntelemaan englanniksi, eikä sitä osata vielä kuunnella. Musiikki on aivan loistavaa, KUUNNELKAA IHMISET SITÄ KOKONAISUUTTA! Leevi and the leavingsin biisit on hyviä, miksi? sanat. kun biisi on suomeksi, kuunnellan sanoja. ottakaapa korva käteen ja kuunnelkaa englannin kielisiä biisejä, niitten sanotus on ihan mitä sattuu....

TSEMPPIÄ JONNALLE, PIDÄ SANAT SUOMENKIELISINÄ, KYLLÄ SUA RUVETAAN YMMÄRTÄMÄÄN JOSSAKIN VAIHEESSA!

P.S, jos pidätte/ette pidä musiikista, PERUSTELKAA SE! vai ettekö osaa....hahaha...

• ushma

Oma kehu haiseee.....

• the Pacific

Jooo.... oot oikeassa!!!!!!! Jonna on paras..... Se Tyytyväinen on paras biisi, eikö niin???

• *jonna on paras*

oli tosi hyvä ku jonna häippäs gimmelistä,ja alko soolouralle, ja jonna todellaki on suomen paras (nais-) artisti! vielä en oo ostanu jonnan levyä mut pitäs ostaa,te keillä on jonnan
      levy, mitä mieltä ootte siitä??! onks hyvä huono?? Mitä hyviä kappaleita? mitä mä oon kuullu ni tyytyväinen ja ei heru on tosi hyvii kipaleita.... niinpä oon samaa mieltä vois jonna tehä enkuks kevyn
      ja varmaan pääsis kansainvälisille markkinoille!!

• Anonyymi

Loistava

• Anonyymi

MUN FAVE VIELÄ TÄTÄ NYKYÄ

• Anonyymi

MÄ DIGGAAN JONNA ON KUN MUN KAUAN KADONNUT SISKO JOTA MULLA EI OO....

• Anonyymi

Oli muistaakseni isot luomutissit

• Anonyymi

joo alko kiinnostaa jonnan levy sound mind ja yritin sitä jokunen aika sitten etsiä levykauppax;stä mutten muistaakseni löytänyt. Se levy pitäs kyl ostaa seuraavaks kun on niin hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      128
      14263
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      25
      5896
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5571
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      152
      5428
    5. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      205
      5143
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      295
      4300
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      36
      4019
    8. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3611
    9. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      2
      3541
    10. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      20
      3494
    Aihe