Jonna (Pirinen)

soturi

Jonna (siis tämä joka pääsi Gimmeliin, mutta häippäsi sooloralle) on ehottomasti Suomen paras artisti.
Jonnalla on hyvä, vahva ja omaperänen lauluääni, esiintyjänä hän on karismaattinen, energinen, itsevarma ja ammattitaitoinen. Ja lisäksi ihan näyttävännäkönen.
Jonnassa olis todellakin ainesta kansainväliseksi tähdeksi. Ja osaahan hän englantiakin todella hyvin.
Sikäli harmillista, että suomalaisiin ei tahdo purra tämä r'n'b (vai miten lie tuo lyhennys kirjotetaan..)-tyylinen mussiikki.
Toivottavasti Jonna levyttäis englanninkielellä ja sais menestystä myös mualimalla, eikös vaan?

10

1322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Firewalk

      Melkein repeilin. Harmi vain että päänsärky estää sen.

    • Caius

      Jonna on kyllä näyttävännäköinen mimmi ja on yhtä hymyä aina jokaisessa kuvassa. Minä en ymmärrä mikä siinä ärsyttää monia ihmisiä. Ehkä juuri se että Jonna oli gimmelissä? Minusta Jonnassa ei ole mitään ärsyttävää, päinvastoin.

      Maailmalla menestyminen ei kuitenkaan ole helppoa juuri tuolla rnb? musiikkityylillä koska siitä on suorastaan ylitarjontaa nykyään.

    • maidenfan

      jonna on paskaa! up the irons!

    • peksi

      Jonna on mahtava. TE IHMISET ketkä haukutte jonnan musaa, haukutte varmaan kaikkia tyylejä, mistä ette tykkää. "mun mielestä sibeliuksen musa on ihan syvältä, eikä se osaa tehdä musiikkia"....niinpä niin... kun EI ymmärrä, niin EI ymmärrä. Jonna on ensimmäinen r&b-tähti suomesta, kaikkia samaista musiikkityylejä edustavia kappaleita ollaan totuttu kuuntelemaan englanniksi, eikä sitä osata vielä kuunnella. Musiikki on aivan loistavaa, KUUNNELKAA IHMISET SITÄ KOKONAISUUTTA! Leevi and the leavingsin biisit on hyviä, miksi? sanat. kun biisi on suomeksi, kuunnellan sanoja. ottakaapa korva käteen ja kuunnelkaa englannin kielisiä biisejä, niitten sanotus on ihan mitä sattuu....

      TSEMPPIÄ JONNALLE, PIDÄ SANAT SUOMENKIELISINÄ, KYLLÄ SUA RUVETAAN YMMÄRTÄMÄÄN JOSSAKIN VAIHEESSA!

      P.S, jos pidätte/ette pidä musiikista, PERUSTELKAA SE! vai ettekö osaa....hahaha...

    • ushma

      Oma kehu haiseee.....

    • the Pacific

      Jooo.... oot oikeassa!!!!!!! Jonna on paras..... Se Tyytyväinen on paras biisi, eikö niin???

    • *jonna on paras*

      oli tosi hyvä ku jonna häippäs gimmelistä,ja alko soolouralle, ja jonna todellaki on suomen paras (nais-) artisti! vielä en oo ostanu jonnan levyä mut pitäs ostaa,te keillä on jonnan
      levy, mitä mieltä ootte siitä??! onks hyvä huono?? Mitä hyviä kappaleita? mitä mä oon kuullu ni tyytyväinen ja ei heru on tosi hyvii kipaleita.... niinpä oon samaa mieltä vois jonna tehä enkuks kevyn
      ja varmaan pääsis kansainvälisille markkinoille!!

      • Anonyymi

        Loistava


    • Anonyymi

      MUN FAVE VIELÄ TÄTÄ NYKYÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      5313
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      307
      3786
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2900
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2849
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      158
      2329
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2046
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1940
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1624
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1566
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      27
      1528
    Aihe