Omia kokemuksiani hotellista Golden Paradise

elpu

Tulin eilen viikon lomalta Isla de Margaritalta. Olin hotellissa Golden Paradise ja voin suositella sitä lämmöllä kaikille. Vaatimaton, mutta loistava sijainti, mukava hotellialue, ystävällinen henkilökunta, hyvä ruoka vaikkakin oli yksinkertaista, mutta jos olet rohkea ja kokeilet kaikkea saat joka päivä jotain uutta. Juomat olivat hyviä ja all inclusive toimi moitteettomasti. Hotellihuone oli hyvin vaatimaton, mutta ihan ok siisti ja se siivottiin päivittäin. Olin oikein tyytyväinen valintaani ja koska olin yksin reissussa kulkeminen oli todella helppoa. Monista muista hotelleista on kilometrien matka rantakadulle. Golden paradisesta pääsee vaikka ilman kenkiä suoraan rannalle ja rannalla on oma baari, mistä saa klo 11-17 juomia ja rantatulit oli ilmaisia hotellin asukkaille. Pesulapalvelu toimi ja rahanvaihto onnistui respassa todella hyvällä kurssilla (1€=6400 bolivaria). Pienen pieni uima-allasalue oli hyvin rauhallinen ja siinä oli kanssa baari auki päivittäin. Allasalue riitti ainakin omiin tarpeisiini ja hotellilta saa pyyhkeet altaalla ja rannalle. Moitteen sanaa en oikeastaan tästä hotellista löydä, mutta huone on todellakin vain huone... pari muovituolia, lamput vähän roikkua ja verhot oli vähän likaiset, mutta enpä siellä huoneessa juurikaan aikaa viettänyt. Alkuun hieman järkytyin hotellista, kun oli pimeää ja olin matkasta todella uupunut, mutta päivänvalossa kaikki näytti paremmalta ja viikon aikana tulin siihen tulokseen, että paremmin en olisi voinut hotelliani valita. Mukava kansainvälinen ilmapiiri oli myös plussaa. Lyhyt matka kauppaan ja taxin sai hotellin ovelta suoraan. Voisin mennä toistekin =)

10

2029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanja**

      Olisi kiva kuulla enemmän siitä ruuasta. Monesta eri paikkaa olen lukenut, kun ihmiset vaan sanoo, että ruoka oli ihan ok, mutta kiinnostaisi kuulla esimerkkejä, että MITÄ ruokaa siellä oli tarjolla. (siis silleen, että älä sano, että kanaruokia ja kalaruokia, vaan kerro, että MITÄ :D )

      Kiva, jos jaksat vastata.

      • elpu

        Aamiaisella oli paahtoleipää, kahvia, teetä, mehua ja jotain hedelmiä (banaania, omenaa, papaijaa, vesimeloonia). Lisäksi oli "kokki" paistamassa munakkaita, johon sait itse valita täytteet (kinkku, juusto, sipuli, tomaatti). Munakkaat oli super hyviä. Joka aamu oli erilaisia upporasvassa paistettuja paikallisia juttuja. Osa maistu maissilta, osa joltain muulta. Osa oli makeaa osa suoalaista. En tiedä sen tarkemmin niiden koostumusta, mutta hyviä olivat esim. hillon kanssa. Oli muuten jotain juustosiivuja ja kinkkuakin tarjolla, mutta en otanut kertaakaan. Välillä oli nakkejakin tarjolla. Ruoat vaihteli päivittäin. Lounas oli tosi hyvä. Pastaa jauhelihakastikeella tai ilman, riisiä kasviksilla, välillä oli kalaa, välillä mereneläviä (rapuja), liha oli yllättävän hyvää. Sitten oli tarjolla erilaisia sooseja, jossa oli kasviksia, tonnikalaa... rohkea kokeilee kaikkea ;) Illallinen oli hyvin yksinkertainen ja monet kävikin illastamassa muualla, mutta lounasaikaan kannattaa ehdottomasti olla paikalla, koska joka päivä oli jotain erilaista. Kokki paistoi grillissä millon kalaa ja millon lihaa. Välipalaksi sai hampurilaisia. Välillä tarjolla oli salaatteja, kurkkua ja tomaattia. Söin niitäkin, vaikka jotkut matkaoppaat eivät suosittele. Vatsataudin voi saada mistä vaan. Itse sairastin pari päivää. Toivottavasti vältytte taudilta. Suosittelen käsidesiä mukaan! Illallisella oli kanssa pastaa, riisiä, lihaa ja välillä mereneläviä. Anut mitä kaipasin oli jotain makeaa jälkiruokaa. kahvin kanssa olis mielellään ottanut pienen palan kakkua tms. Sellasia siellä ei ollut. Papaija ei oikein kahvin kanssa maistunut, vaikka muuten olikin hyvää. Kysele vaan vielä, jos jotain tulee mieleen =)


      • Mikke
        elpu kirjoitti:

        Aamiaisella oli paahtoleipää, kahvia, teetä, mehua ja jotain hedelmiä (banaania, omenaa, papaijaa, vesimeloonia). Lisäksi oli "kokki" paistamassa munakkaita, johon sait itse valita täytteet (kinkku, juusto, sipuli, tomaatti). Munakkaat oli super hyviä. Joka aamu oli erilaisia upporasvassa paistettuja paikallisia juttuja. Osa maistu maissilta, osa joltain muulta. Osa oli makeaa osa suoalaista. En tiedä sen tarkemmin niiden koostumusta, mutta hyviä olivat esim. hillon kanssa. Oli muuten jotain juustosiivuja ja kinkkuakin tarjolla, mutta en otanut kertaakaan. Välillä oli nakkejakin tarjolla. Ruoat vaihteli päivittäin. Lounas oli tosi hyvä. Pastaa jauhelihakastikeella tai ilman, riisiä kasviksilla, välillä oli kalaa, välillä mereneläviä (rapuja), liha oli yllättävän hyvää. Sitten oli tarjolla erilaisia sooseja, jossa oli kasviksia, tonnikalaa... rohkea kokeilee kaikkea ;) Illallinen oli hyvin yksinkertainen ja monet kävikin illastamassa muualla, mutta lounasaikaan kannattaa ehdottomasti olla paikalla, koska joka päivä oli jotain erilaista. Kokki paistoi grillissä millon kalaa ja millon lihaa. Välipalaksi sai hampurilaisia. Välillä tarjolla oli salaatteja, kurkkua ja tomaattia. Söin niitäkin, vaikka jotkut matkaoppaat eivät suosittele. Vatsataudin voi saada mistä vaan. Itse sairastin pari päivää. Toivottavasti vältytte taudilta. Suosittelen käsidesiä mukaan! Illallisella oli kanssa pastaa, riisiä, lihaa ja välillä mereneläviä. Anut mitä kaipasin oli jotain makeaa jälkiruokaa. kahvin kanssa olis mielellään ottanut pienen palan kakkua tms. Sellasia siellä ei ollut. Papaija ei oikein kahvin kanssa maistunut, vaikka muuten olikin hyvää. Kysele vaan vielä, jos jotain tulee mieleen =)

        Heissan!

        Kiva kuulla että hotelli ja ruoat ovat ok! :) Ollaan menossa kaverin kanssa samaan hotelliin maaliskuussa. Sen verran kyselisin että mitä mieltä olit turvallisuudesta. Uskaltaako jättää tavaroita esille huoneissa päivisin ja miten oli kävellä hotellin ulkopuolella iltaisin? Oliko pitkä matka ravintoloihin/baareihin?
        Jossain olen lukenut että toisessa kerroksessa sitjaitsevilla huoneilla olisi pieni parveke, mutta en tiedä pystyykö vaikuttamaan huoneen sijaintiin.
        Kiitos jos taas jaksat vastata! :)


      • Lelle
        Mikke kirjoitti:

        Heissan!

        Kiva kuulla että hotelli ja ruoat ovat ok! :) Ollaan menossa kaverin kanssa samaan hotelliin maaliskuussa. Sen verran kyselisin että mitä mieltä olit turvallisuudesta. Uskaltaako jättää tavaroita esille huoneissa päivisin ja miten oli kävellä hotellin ulkopuolella iltaisin? Oliko pitkä matka ravintoloihin/baareihin?
        Jossain olen lukenut että toisessa kerroksessa sitjaitsevilla huoneilla olisi pieni parveke, mutta en tiedä pystyykö vaikuttamaan huoneen sijaintiin.
        Kiitos jos taas jaksat vastata! :)

        Kerrothan kokemuksesi hotellista ja muutenkin paikasta. Olemme suunnittelemassa vuoden 2009 keväällä lähtöä ko. hotelliin yhdeksän hengen voimin.


      • babi
        Mikke kirjoitti:

        Heissan!

        Kiva kuulla että hotelli ja ruoat ovat ok! :) Ollaan menossa kaverin kanssa samaan hotelliin maaliskuussa. Sen verran kyselisin että mitä mieltä olit turvallisuudesta. Uskaltaako jättää tavaroita esille huoneissa päivisin ja miten oli kävellä hotellin ulkopuolella iltaisin? Oliko pitkä matka ravintoloihin/baareihin?
        Jossain olen lukenut että toisessa kerroksessa sitjaitsevilla huoneilla olisi pieni parveke, mutta en tiedä pystyykö vaikuttamaan huoneen sijaintiin.
        Kiitos jos taas jaksat vastata! :)

        Mulla oli ainakin kaikki tavarat huoneessa ihan esilllä eikä mitään hävinny. Arvotavarat nyt tietenkin tallelokerossa.Ite nyt tuli käveltyä ulkona iltaisin ihan normaalisti, eikä olo tuntunu yhtään turvattomalta. Ekat ravintolat hotellin ulkopupolella oli ihan parin sadan metrin päässä ja Woodys yökerho missä oli vähän enemmän menoa varmaan 400 metrin päässä. Huoneissa ei tainnu missään olla parvekkeita ja huonetta olisi saanu vaihtaa seuraavana päivänä, jos ei kyseinen miellyttäny.


      • elpu
        Mikke kirjoitti:

        Heissan!

        Kiva kuulla että hotelli ja ruoat ovat ok! :) Ollaan menossa kaverin kanssa samaan hotelliin maaliskuussa. Sen verran kyselisin että mitä mieltä olit turvallisuudesta. Uskaltaako jättää tavaroita esille huoneissa päivisin ja miten oli kävellä hotellin ulkopuolella iltaisin? Oliko pitkä matka ravintoloihin/baareihin?
        Jossain olen lukenut että toisessa kerroksessa sitjaitsevilla huoneilla olisi pieni parveke, mutta en tiedä pystyykö vaikuttamaan huoneen sijaintiin.
        Kiitos jos taas jaksat vastata! :)

        Hotellialue oli mielestänu turvallinen, mutta tuskin se yövahti siellä turhaan on ja muurit hotellin ympärillä. Arvotavarat säilytin tallelokerossa hotellihuoneessa. Välillä unohtui puhelin pöydälle, mutta mitään ei siis varastettu ja kyllä ne jonkin verran kontrolloi sinä hotellialueella liikkujia.

        Huoneissa ei ole parvekkeita.

        Baareja sijaitsee ihan siinä hotellin vieressä rantakadulla. Itse en siinä tykännyt kulkea pimeällä ja päivälläkin kuljin mieluummin rantaa pitkin. Ei oo mikään hirmu hehkee se rantakatu muutenkaan.

        Monet siellä sanoo, että tilaisuus tekee varkaan. Pitää varmasti paikkansa. Itse en pitänyt käsilaukkua mukana lainkaan, en isoja koruja enkä kameraa tai puhelinta esillä. Sain olla ihan rauhassa, vaikka olen vaalea nuori nainen ja kuljin jonkin verran yksinäni. Järki kädessä ja rahat piilossa, niin tuskin on hätää. Rannalla ei kannata jättää mitän vartioimatta, mutta tosta hotellista on niin helppo kulkea siihen rannalla, että ei sinne oikeastaan mitään tarvitsekan mukaan. Mukavaa lomaa.


      • elpu
        Lelle kirjoitti:

        Kerrothan kokemuksesi hotellista ja muutenkin paikasta. Olemme suunnittelemassa vuoden 2009 keväällä lähtöä ko. hotelliin yhdeksän hengen voimin.

        Voisin kuvitella, että kyseinen hotelli soveltuisi tosi hyvin isommankin porukan loman viettoon. Hotellialue on ihanan rauhallinen. Altaalla ei kukaan huuda mikrofooniin, eika siellä järjestetä mitään aktiviteetteja. Sopi minulle ainakin hyvin. Itse ainakin ajattelin, että hotelialueella olis ollut kiva viettää aikaa kavereiden kanssa ja ranta on tosissaan ihan vieressä, joten isompikaan seurue ei pääse hajaantumaan ympäriinsä. Huoneet on sitten todella vaatimattomia, enkä liioittele yhtään. Ilmastointilaite piti niin kovaa meteliä, että en pitänyt sitä koskaan öisin päällä. Suihkusta tuli vetää miten sattui, mutta lämmintä vettä tuli aina. "Keittokomeron" lavuaariin tai kaappeihin ei tehnyt mieli kurkkia, mutta mitään ötököitä ei kyllä tullut viikon aikana vastaan. Vietin niin vähän aikaa hotellihuoneessa, että se menetteli ihan hyvin. Hotellin hyvä palvelu ja kaikki muu kompensoi sen huoneen karuuden. Jos kaipaatte rauhaa, mutta keskeistä sijaintia niin suosittelen.


      • Lelle
        elpu kirjoitti:

        Voisin kuvitella, että kyseinen hotelli soveltuisi tosi hyvin isommankin porukan loman viettoon. Hotellialue on ihanan rauhallinen. Altaalla ei kukaan huuda mikrofooniin, eika siellä järjestetä mitään aktiviteetteja. Sopi minulle ainakin hyvin. Itse ainakin ajattelin, että hotelialueella olis ollut kiva viettää aikaa kavereiden kanssa ja ranta on tosissaan ihan vieressä, joten isompikaan seurue ei pääse hajaantumaan ympäriinsä. Huoneet on sitten todella vaatimattomia, enkä liioittele yhtään. Ilmastointilaite piti niin kovaa meteliä, että en pitänyt sitä koskaan öisin päällä. Suihkusta tuli vetää miten sattui, mutta lämmintä vettä tuli aina. "Keittokomeron" lavuaariin tai kaappeihin ei tehnyt mieli kurkkia, mutta mitään ötököitä ei kyllä tullut viikon aikana vastaan. Vietin niin vähän aikaa hotellihuoneessa, että se menetteli ihan hyvin. Hotellin hyvä palvelu ja kaikki muu kompensoi sen huoneen karuuden. Jos kaipaatte rauhaa, mutta keskeistä sijaintia niin suosittelen.

        Mitään aktiviteettejä emme kaipaa. Ja olemme tottuneet vaatimattomiin huoneisiin, ei brasiliassakaan huoneet mitään luksusta ollut, mutta eihän me mennä lomalle oleskelemaan huoneissa. Pääasia että kaikki toimii, että suihkussa voi käydä ja juomapuoli toimii. Olemme tehneet itse kaikki retkemme, emme tarvitse edes matkanjärjestäjän apua siinä, ja olemme saaneet todella loistavia reissuja. Kiitos tiedoista, mukava odottaa nyt ensi kevättä, joka toinen vuosi teemme tällaisen kaukomatkan.


      • Mikke
        elpu kirjoitti:

        Hotellialue oli mielestänu turvallinen, mutta tuskin se yövahti siellä turhaan on ja muurit hotellin ympärillä. Arvotavarat säilytin tallelokerossa hotellihuoneessa. Välillä unohtui puhelin pöydälle, mutta mitään ei siis varastettu ja kyllä ne jonkin verran kontrolloi sinä hotellialueella liikkujia.

        Huoneissa ei ole parvekkeita.

        Baareja sijaitsee ihan siinä hotellin vieressä rantakadulla. Itse en siinä tykännyt kulkea pimeällä ja päivälläkin kuljin mieluummin rantaa pitkin. Ei oo mikään hirmu hehkee se rantakatu muutenkaan.

        Monet siellä sanoo, että tilaisuus tekee varkaan. Pitää varmasti paikkansa. Itse en pitänyt käsilaukkua mukana lainkaan, en isoja koruja enkä kameraa tai puhelinta esillä. Sain olla ihan rauhassa, vaikka olen vaalea nuori nainen ja kuljin jonkin verran yksinäni. Järki kädessä ja rahat piilossa, niin tuskin on hätää. Rannalla ei kannata jättää mitän vartioimatta, mutta tosta hotellista on niin helppo kulkea siihen rannalla, että ei sinne oikeastaan mitään tarvitsekan mukaan. Mukavaa lomaa.

        Heips!

        Vielä yksi kysymys: kuuluiko viini all inclusive juomiin hotellissa?


      • babi
        Mikke kirjoitti:

        Heips!

        Vielä yksi kysymys: kuuluiko viini all inclusive juomiin hotellissa?

        Kyllä viiniä ainakin uima-allas baarista sai, jostain isosta vesipöntöstä ne sitä kaatoi.. Ei tullu ite sitä maisteltua, mut hyviä drinkkejä tuli juotua senkin edestä ja kalja oli myös hyvää.. Ei tartte kuivin suin olla..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      250
      2045
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2006
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1683
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1511
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1150
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      998
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      988
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      972
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe