hienoa et täällä etsitään näykkiville bertsuille uutta kotia. ja hienoa et kehuskelellaan, luonne jos on sairas, niin ei kun piikille vaan, mistä tuonti ?
tervelonkkainen
4
743
Vastaukset
- Kauhistus sentään
mieltä. Onko nyt kasvattaja järkevä kun laittaa koiransa eteenpäin, jos ilmenee tuon kaltaisia ongelmia. Kuka sitten korvaa koiran aiheuttaman vahingon kun pääsee jotain tikkaamaan? Ottaako täyden vastuun koiran tekemisistä? Ei muuta kun piikille. Anteeksi vain, mutta näin on.
- qqe
tervelonkkainen, mutta ei korvan välit!
- mghxz
qqe kirjoitti:
tervelonkkainen, mutta ei korvan välit!
kasvatustyötä suurella sydämellä kun koiria kiertoon laittaa, miksi niitä pitää tuoda muualta jos ei pysty pitämään eikä hallitse !!!
- oma kasvatti
mghxz kirjoitti:
kasvatustyötä suurella sydämellä kun koiria kiertoon laittaa, miksi niitä pitää tuoda muualta jos ei pysty pitämään eikä hallitse !!!
vaan Viron tuonti ...
ja taas saadaan vettä myllyyn kotimaan vaikutuksesta luonteeseen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949