Oletteko koskaan ollut suhteessa toisen naisen kanssa missä se toinen on hyvin dominant?
Dominance
12
2698
Vastaukset
- asianomainen
Ikävä kyllä en ole seurustellut ainakaan seksuaalisesti riittävän dominoivan naisen kanssa. Sellainen olisi unelmani!!
- Domme
Itse olen se dominoiva osapuoli. Suhteita on ollut, mutta, kuten mitkä tahansa ihmissuhteet, ne saattavat tyssähtää... Näin minullakin on käynyt.
Se ikävä puoli tässä vähemmistön vähemmistöön kuulumisessa on, että naisystävää, sitä sopivan alistuvaa, ei löydy helposti kassajonosta saatikka edes raflasta. - aikaa
Tyttöystäväni on aikamoisen dominoiva. Seksin suhteen se on ihanaa, sillä suurin nautintoni on olla alistuva osapuoli - noin yleisesti ottaen. Toki liikumme molemmat molemmilla osa-alueilla, mutta missään aikaisemmissa suhteissani "rajat" eivät ole olleet näin selvät. Nautin kyllä myöskin dominoivana osapuolena olemisesta, mutta tyttöystäväni ei puolestaan nauti yhtä paljon paljon alistumisesta.
Aika dominoiva hän osaa olla monella tasolla muutenkin, mutta itsekin olen kyllä hyvin tiukka joissakin asioissa, joten muussa elämässä meillä ei ole niin selkeää domina-alistuja -suhdetta.- vieläpä
Niin ja hauskinta tässä on tietenkin se, että usein minut mielletään suhteemme maskuliinisemmaksi osapuoleksi. Ulkoiselta olemukseltani saatan olla huomattavasti maskuliinisemman näköinen kuin naiseni. Sekin tosin vaihtelee, sillä pukeutumisen ja ulkonäön suhteen liikun sujuvasti raja-aitoja kaadellen laidasta toiseen. :)
- ja dominointi
on rasittavaa, jos joku ei erota arkipäivän dominointia taas seksin top-bottom asetelmasta.
mikään ei ole rasittavampaa kuin tyttis, joka yrittää puuttua kaikkeen ja kaikkiin, mitä toinen tekee. sen sijaan sängyssä "ohjien ottaminen käsiin" puolin ja toisin voi olla ihanaa... ja sitä voi hyvin vaihdella.. mutta toi arkipäivän dominointi voi kyllä pilata kaiken... ja viedä myös ihan hyvältä top-tyypiltä mehut ja halut... watch out! - Domme
ja dominointi kirjoitti:
on rasittavaa, jos joku ei erota arkipäivän dominointia taas seksin top-bottom asetelmasta.
mikään ei ole rasittavampaa kuin tyttis, joka yrittää puuttua kaikkeen ja kaikkiin, mitä toinen tekee. sen sijaan sängyssä "ohjien ottaminen käsiin" puolin ja toisin voi olla ihanaa... ja sitä voi hyvin vaihdella.. mutta toi arkipäivän dominointi voi kyllä pilata kaiken... ja viedä myös ihan hyvältä top-tyypiltä mehut ja halut... watch out!suhteestahan se riippuu, niistä ihmisistä siinä suhteessa mikä tuntuu hyvältä ja luonnolliselta. Itse olen elänyt niin 24/7 D/s-suhteessa, kuin sänkykamari D/s-suhteessa. Eri ihmiset saavat eri tilanteissa erilaisia piirteitä esiin ja jotkut asiat taas häipyvät taustalle.
Jokainen yksilönä kokee asiat omalla tavallaan, jotkut eivät siedä sitä että toinen päättää asioita, paitsi makkarissa.
Joku toinen taas janoaa sitä, että ei joudu itse päättämään mitään ja haluaakin alistua toisen päätöksiin. - asianomainen
ja dominointi kirjoitti:
mikään ei ole rasittavampaa kuin tyttis, joka yrittää puuttua kaikkeen ja kaikkiin, mitä toinen tekee. sen sijaan sängyssä "ohjien ottaminen käsiin" puolin ja toisin voi olla ihanaa... ja sitä voi hyvin vaihdella.. mutta toi arkipäivän dominointi voi kyllä pilata kaiken... ja viedä myös ihan hyvältä top-tyypiltä mehut ja halut... watch out!Jatkuva alistaminen ei ole minunkaan makuuni. Ikävä kyllä seksuaalisesti alistuva saatetaan tulkita väärin, kokonaisvaltaisemmin. Loppujen lopuksi alistumisen nautinnossakin on kyse siitä, että toteuttaa myös omaa haluaan ja tahtoaan.
Erityisesti on ihanaa saada kunnolla selkäänsä ja sen jälkeen tuntea ainoaksi tehtäväkseen tuottaa nautintoa toiselle. Haluan alistua aktiivisesti. Kun se vielä sanotaan ääneen, "anna orgasmi"...
Nuoleminen ei ole valitetettavasti koskaan tuntunut alistavalta. Se syö ison palan nuolemisen kiihottavuudesta. Haluaisin kumppanini kirjaimellisesti pakottamaan minut nuolemaan, niin kauan kunnes hän on tyytyväinen. Kyllä näistäkin toiveista on ääneen puhuttu, mutta joudun toteamaan, että vastaavaa halua omistavaa naista en tunne. - Domme
asianomainen kirjoitti:
Jatkuva alistaminen ei ole minunkaan makuuni. Ikävä kyllä seksuaalisesti alistuva saatetaan tulkita väärin, kokonaisvaltaisemmin. Loppujen lopuksi alistumisen nautinnossakin on kyse siitä, että toteuttaa myös omaa haluaan ja tahtoaan.
Erityisesti on ihanaa saada kunnolla selkäänsä ja sen jälkeen tuntea ainoaksi tehtäväkseen tuottaa nautintoa toiselle. Haluan alistua aktiivisesti. Kun se vielä sanotaan ääneen, "anna orgasmi"...
Nuoleminen ei ole valitetettavasti koskaan tuntunut alistavalta. Se syö ison palan nuolemisen kiihottavuudesta. Haluaisin kumppanini kirjaimellisesti pakottamaan minut nuolemaan, niin kauan kunnes hän on tyytyväinen. Kyllä näistäkin toiveista on ääneen puhuttu, mutta joudun toteamaan, että vastaavaa halua omistavaa naista en tunne.et ole vain törmännyt "oikeaan" ihmiseen, vielä. Ja todellakaan (ainakaan minun kohdallani) se ei ole yksi ja sama asia josko ihminen on sänkyelämässä alistuva vaiko muutenkin alistuva. Kyllä niillä on suuren suuri ero. Vastuu sen eron (niin, ja Oikeiden halujen) kertomisesta on alistuvalla osapuolella... Ja vastuu siitä, että ei hyväksikäytä "väärällä tapaa" alistuvaa on sillä D-puolella.
Tasapainossa oleva suhde missä halut ja tarpeet kolahtavat yhteen käytännön kanssa on todellakin antoisa! - Rosie*
ja dominointi kirjoitti:
mikään ei ole rasittavampaa kuin tyttis, joka yrittää puuttua kaikkeen ja kaikkiin, mitä toinen tekee. sen sijaan sängyssä "ohjien ottaminen käsiin" puolin ja toisin voi olla ihanaa... ja sitä voi hyvin vaihdella.. mutta toi arkipäivän dominointi voi kyllä pilata kaiken... ja viedä myös ihan hyvältä top-tyypiltä mehut ja halut... watch out!Kirjoitat asiaa! Minulle olisi unelma löytää tyttöystävä, joka on dominoiva sängyssä. Sen sijaan ajatus tyttöystävästä, joka yrittää arkielämässä määrätä kaikesta, on todella ahdistava.
- Minä olen
Meillä minä olen selkeästi dominoivampi. Tai siis otan ohjat käsiin, jos mitään ei tapahdu tai "tilanne" vaatii. Tästä yritetään tosin yhdessä päästä vähän tasapainoisempaan tilanteeseen.
- powpow
Mä kanssa haluaisin itselleni juuri makuuhuoneen puolella dominoivan naisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453