Mulla on Sims 2 ja siihe joulu, perhe, glamour ja H&M-kamasetit ja sit Lemmikkielämää myös, nyt lainasin kaverilta Yliopisto lisäosan, ja asensin sen, sit ku painan käynnistä nii se alkulogo tulee siihen, mut sit se ei lähe siitä toimimaan. Mikä avuks!? Asensin sen jo toisenkin kerran ja sammutin koneen ja kokeilin sitten ja ei lähe... Koneell on kyll tarpeeks tilaa! Se on vähä naarmune se levy, mut ei kone sano mitää siitä, eikä se oo ees pahasti naarmune.... ;oo
Miks ei käynnisty
3
243
Vastaukset
- kait
syy voi olla se, että koska lemmikkielämää on uudempi kuin yliopisto, sinun pitää pelata sillä. esim. sain yöelämää joululahjaksi, mutta koska mulla on kaikki muut, mun täytyy silti pelata matkoilla lisärin kanssa. tajuatko ;D ? sun pitää pelata aina uusimalla lisärillä, ja kamasettejä ei mielestäni lasketa mukaan? kyllä siihen pitäisi tulla ilmoitus kun pistät pelin koneeseen, että: "aseta the sims 2 lemmikkielämää asemaan", ainakin mulla tapahtuu silleen :D
- .O_O/
viveca87 kirjoitti:
Jos vaikka sulla ei ole DVD-asemaa...
Lemmikkielämää on kylläkin dvd:llä.Ja yo on cd:lle.Tuskin siitä johtuu.Epäilen syyksi ennemminkin ekan vastaajan vastausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1622017- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561586Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1761461- 1611399
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075