Vajaan kuukauden ikäinen Hackmanin teflon pannu on kuin kärpäspaperi. Kaikki tarttuu ja pysyy. Kymmenen vuoden takuu, mutta ei korvaa mitään.
Jotenkin ymmärrän että pannut voivat joskus olla laatuviallisia, mutta että takuu on yhtä tyhjän kanssa, - täyttä huijausta!
Hackmanin takuu
12
3364
Vastaukset
- Mate
Hackmanilla on kyllä aika vakavia laatuongelmia pannujensa kanssa.
Minun Matador-paistinpannuni kusahti käyttökelvottomaksi varsin nopeasti. Kovakouraisesta käytöstä se ei johdu sillä käsittelen välineitä "silkkihansikkain".
Ja sitäpaitsi pannun piti kestää vaikka ydinräjähdys.
Enkä suinkaan ole ainoa. Samaista ongelmia on täälläkin ollut monilla ja onpa tuttavapiirissäkin koettu tuo "laatu".
Kerran Citymarketissa käydessäni siellä oli joku Hackmanin tuote-esittelijä kehumassa kyseistä paskapannua. Siinä oli muutamia kiinnostuneita ihmisiä äimistelemässä avaruusajan ihmettä mutta useat niistä poistuivat paikalta sen jälkeen kun avauduin tuote-esittelijälle ja toin selväsanaisesti esiin oman näkemykseni tuotteen laadusta.- nykyään
Minullakin on tosi huonoja kokemuksia Hackmanin tefloneista. Olivat joskus hyviä, nyt jotain halpamaan tuotteita. Ostin uuden Hackmanin tilalle Lidlistä sveitsiläispinnoitteiden, joka maksoi ehdä viidenneksen siitä mitä Hackman, mutta on kestänyt hyvin. Hackmanin takuuseen on turha ottaa yhteyttä, eivät vastaa mistään mitään. Todellakin: miten joku yritys voi huijata näin paljon?
- pannu kuumana
sama juttu kävi meillekin vuosi takaperin. Ostettiin "Jamien suosittelema" ja ei mitään ongelmaa..Suosi tässä nyt sitten kotimaista, ei oo varaa!
- viskaamassa
Mä oli jo viskaamassa alle vuoden vanhan Hackmanin Matador (ceratec pintaisen) pannun roskiin, koska kaikki tarttui siihen tiukasti ja eikä pannua saanut enää puhtaaksi millään. Mutta sitten jynssäsin pannun puhtaaksi keraamisen lieden puhdistusaineella. Pannusta lähti ruskea palanut töhnä irti, mutta eihän se pinnoitetta sen paremmaksi tehnyt. Ostin Ikeasta 25 euron teflonpannun ja sitä olen nyt 6 kk käyttänyt erittäin tyytyväisenä. Ikean pannusta ei kahvakaan löysty kerran viikossa kuten Hackmanista.
- täyttä puppua
Meilläkin uusi Hackman teflonpannu heti uutena pilalla, kaikki tarttuu kuin tauti. Pannun myynyt tehtaan myymälä myönsi valmistusvirheen olevan lähes jokapäiväistä, mutta mitää sanoo Sorsakosken tehdas: ...kuumennettu liikaa ja tyhjänä! Hehän sen tietävät niin ei tarvi korvata.
- sain uuden
täyttä puppua kirjoitti:
Meilläkin uusi Hackman teflonpannu heti uutena pilalla, kaikki tarttuu kuin tauti. Pannun myynyt tehtaan myymälä myönsi valmistusvirheen olevan lähes jokapäiväistä, mutta mitää sanoo Sorsakosken tehdas: ...kuumennettu liikaa ja tyhjänä! Hehän sen tietävät niin ei tarvi korvata.
Meillä kattilasta katkesivat kahvan kiinnitysnastat ja kovan tappelun jälkeen sain uuden kattilan, ei samanlaista, mutta ilmeisen hyvän. Takuukäsittely oli kyllä todella ylimielistä.
- Hackmanin kanssa
sain uuden kirjoitti:
Meillä kattilasta katkesivat kahvan kiinnitysnastat ja kovan tappelun jälkeen sain uuden kattilan, ei samanlaista, mutta ilmeisen hyvän. Takuukäsittely oli kyllä todella ylimielistä.
Meilläkin uusi Hackman teflon pannu näyttää ottavan kaiken tiukasti kiinni. Pitääpä yrittää saada takuuun kautta uusi. Vai olisikohan sekin yhtä kehno? Saas nähdä miten takuukäsittely toimii, moitetta olen kuullut tosi paljon.
- oli ehkä hyvä joskus ennen
Hackmanin kanssa kirjoitti:
Meilläkin uusi Hackman teflon pannu näyttää ottavan kaiken tiukasti kiinni. Pitääpä yrittää saada takuuun kautta uusi. Vai olisikohan sekin yhtä kehno? Saas nähdä miten takuukäsittely toimii, moitetta olen kuullut tosi paljon.
Osta Sitimarketista 9,90 euroa maksava Tefal - toimii, kestää eikä maksa paljon. Osta vaikka useampi, silti tulee halvemmaksi kuin fakmannin imagotuotteet joiden todellisuus ei omallakaan kohdalla vastannut odotuksia. Halvempi voi olla parempi...
- Hakman susi
oli ehkä hyvä joskus ennen kirjoitti:
Osta Sitimarketista 9,90 euroa maksava Tefal - toimii, kestää eikä maksa paljon. Osta vaikka useampi, silti tulee halvemmaksi kuin fakmannin imagotuotteet joiden todellisuus ei omallakaan kohdalla vastannut odotuksia. Halvempi voi olla parempi...
nimenomaan ainakin Hackmanin nykyiset teflonpinnoitteiset ovat täyttä roskaa. Ja takuu pelkkää silmänlumetta ja sen ymmärtää; eiväthän he koko tuotantoa voi vaihtaa!
- takuuseen
Hakman susi kirjoitti:
nimenomaan ainakin Hackmanin nykyiset teflonpinnoitteiset ovat täyttä roskaa. Ja takuu pelkkää silmänlumetta ja sen ymmärtää; eiväthän he koko tuotantoa voi vaihtaa!
Hackmanin takuu on tunnetusti vain pelkkä mainoskikka, peräti kymmenen vuoden takuu mukamas! Mutta jos sen perään alat kysellä, niin sinut leimataan täysin tyhmäksi, kun et osaa pannuja käyttää. Kyllä tähän pitäisi jo viranomaisten puuttua. Kannattaa joka tapauksessa varoa Hackmania, ainakin sen tefloneita, jotka ovat täyttä roskaa nykyään.
- Anonyymi
Meillä on Hackman kattila 3,0 l Siitä on toisen katokahfa irronnut, mitä olisi tähtäävissä jotta hyvä kattila saataisiin käyttöön t: [email protected]
- Anonyymi
Minulla vähintään 30 vuotta käytetty Hackman teräskattila, joka tähän asti palvellut soppakattilana ym. oikein hyvin, mutta viimeiset n. 5 vuotta pidetty vesikattilana, eli siinä on aina vettä. Nyt vasta sisäpihjaan ilmestynyt kaksi kuivatun herneen kokoista ruosteläiskää! Nyt menen ostamaan uutta Hackmania!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624