Tuleekohan ikävä entistä Nickiä :(
Angel of The Morning otti ja lähti
Hei sitten Angel
20
907
Vastaukset
- ja mistä
sä tiedät tuon? Laulun sanoin "se joka kerran menee se toki mennä joutaa", muistatko kenen esittämänä? Valaise.
- saa"
...kun me nähtiin niin jo vaistosin sen
katsot tähtiin joita
nää minä en
sun sielus on
niin rauhaton"
Se oli kiva kappale,mutta lauloiko sen Jouko ja Kosti vai kuka!
Ei ollu Tapsa,Danny,Matti ja Teppo,
ja hitzaajalle EI ainakaa Kirka ;d
(sisäpiirin vitsi huom!) ;D - se oli veljekset J ja K
saa" kirjoitti:
...kun me nähtiin niin jo vaistosin sen
katsot tähtiin joita
nää minä en
sun sielus on
niin rauhaton"
Se oli kiva kappale,mutta lauloiko sen Jouko ja Kosti vai kuka!
Ei ollu Tapsa,Danny,Matti ja Teppo,
ja hitzaajalle EI ainakaa Kirka ;d
(sisäpiirin vitsi huom!) ;DOi mitä kauniita muistoja tuokaan mieleen, hämyisiä luiteluiltamia,...;)
- HTZA
Mitä sitten?
- henrii
niklattu rekki sulla
Niin just. Vanha nicki...biisi jota olen kyllästymiseen asti kuunnellut, sai nyt jäädä. Kaunis biisi se silti on :)
- henrii
Cami.S kirjoitti:
Niin just. Vanha nicki...biisi jota olen kyllästymiseen asti kuunnellut, sai nyt jäädä. Kaunis biisi se silti on :)
sille.
- Otto-Vaan
Luovutti ongen koukut sinulle.:)
Vai että uusin syötein kaislikkoon.Tuskin maltan odottaa kevättä ja rantaan kutemaan tulevia haukia joita voi vaan kerätä sieltä.
Mutta se kuha pitäisi vielä saada :)- Otto-Vaan
Cami.S kirjoitti:
Tuskin maltan odottaa kevättä ja rantaan kutemaan tulevia haukia joita voi vaan kerätä sieltä.
Mutta se kuha pitäisi vielä saada :)Kun kestävä jää syntyy.Pilkkimällä saa hyvin kuhaa
kun oleskelu paikan löytää.
Yleensä tähän aikaan vuodesta sai hyvin kuhaa,
ainakin Porkkalan niemestä.Nyt siellä vain ei ole jäitä.
- CannedHeat
nikkihän tuo Cami.S on... miksi entistä tulisi ikävä? Get on!
Kiva kun ilmoitit. Kirjoitellaan vaan ja vaihdellaan ajatuksia. On hauskempaa pysyä kärryillä siitä, että kuka sä olet.
Kiva. Vaihdellaan vaan ajatuksia. Olisin laittanut sinulle linkin yhteen hyvään biisiin mutta kun en muista miten se liitetään :)
Cami.S kirjoitti:
Kiva. Vaihdellaan vaan ajatuksia. Olisin laittanut sinulle linkin yhteen hyvään biisiin mutta kun en muista miten se liitetään :)
Tässä viestiketjussa on ohjeita, jos ne auttaisivat. Jos ei onnistu voit kirjoittaa biisin nimen niin käyn kuuntelemassa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000031119394#22000000031119394miljoona kirjoitti:
Tässä viestiketjussa on ohjeita, jos ne auttaisivat. Jos ei onnistu voit kirjoittaa biisin nimen niin käyn kuuntelemassa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000031119394#22000000031119394Onnistuikohan :)
http://www.youtube.com/watch?v=lJa-A2vA4L8Cami.S kirjoitti:
Onnistuikohan :)
http://www.youtube.com/watch?v=lJa-A2vA4L8Tykkäsin. Itse kuuntelen Within Temptationia
http://fi.netlog.com/go/explore/videos/videoid=1913
- mutta sitä
kirjoittajaa ei tule ikävä:))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
