Pari kysymystä Isla Margaritasta, eli
- onko välttämätöntä ottaa tiettyjä rokotuksia ennen lähtöä?
- onko naisen turvallista lähteä matkaan yksin, jos ei aikomuksena edes liikkua yöaikaan tai harrastaa mitään muutakaan extremeä?
- saako rusketuksen myös tähän aikaan vuodesta?
Kiitos kun jaksat vastata!
Isla Margarita: rokotukset ym?
2
1133
Vastaukset
- Matkakuume...
Keltakuumerokotusta suositellaan, mutta ei ole pakollinen. Itselläni ei sitä ole ja olen lähdössä ensi viikolla Isla Cocheen. Muita rokotuksia voit käydä katsomassa paremmin sivuilta www.rokote.fi. Sieltä löytyy tietoa. Luulenpa, että nainenkin voi yksin lähteä reissuun kunhan pitää järjen päässä, niin kuin monissa muissakin maissa.
Rusketuksen saa juurikin tähän aikaan vuodessa, siellä on varma aurinko, sadekausi on jo ohi.
Ei muuta kuin matkailoa ja kohti uusia kokemuksia! - Höpötiitti
Suosittelen ottamaan hepatiittirokotuksen, A riittää, josset aijo mitään syömistä ja löhöömistä kummallisempaa puuhailla. Tuon nyt voi nykyään saada maasta kuin maasta, Suomestakin, joten se kannattaisi jokatapauksessa ottaa.
Itse lähden kanssa pian, enkä ole ottanut muita rokotuksia, kuin A:n. Näiden perusjuttujen lisäksi tietysti. Rokotesivuilta tätäkin voi tutkiskella ja katsella, että mikä tuntuis itselle tarpeelliselta.
Kyllä on turvallista, kunhan ei tosiaan lähde yksin minnekään taivaltamaan, näin ainakin uskoisin. Ja varmasti saa rusketuksen, katselepa säätietoja netistä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994290Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743571076- 1861022
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64826
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796