Pari kysymystä Isla Margaritasta, eli
- onko välttämätöntä ottaa tiettyjä rokotuksia ennen lähtöä?
- onko naisen turvallista lähteä matkaan yksin, jos ei aikomuksena edes liikkua yöaikaan tai harrastaa mitään muutakaan extremeä?
- saako rusketuksen myös tähän aikaan vuodesta?
Kiitos kun jaksat vastata!
Isla Margarita: rokotukset ym?
2
1179
Vastaukset
- Matkakuume...
Keltakuumerokotusta suositellaan, mutta ei ole pakollinen. Itselläni ei sitä ole ja olen lähdössä ensi viikolla Isla Cocheen. Muita rokotuksia voit käydä katsomassa paremmin sivuilta www.rokote.fi. Sieltä löytyy tietoa. Luulenpa, että nainenkin voi yksin lähteä reissuun kunhan pitää järjen päässä, niin kuin monissa muissakin maissa.
Rusketuksen saa juurikin tähän aikaan vuodessa, siellä on varma aurinko, sadekausi on jo ohi.
Ei muuta kuin matkailoa ja kohti uusia kokemuksia! - Höpötiitti
Suosittelen ottamaan hepatiittirokotuksen, A riittää, josset aijo mitään syömistä ja löhöömistä kummallisempaa puuhailla. Tuon nyt voi nykyään saada maasta kuin maasta, Suomestakin, joten se kannattaisi jokatapauksessa ottaa.
Itse lähden kanssa pian, enkä ole ottanut muita rokotuksia, kuin A:n. Näiden perusjuttujen lisäksi tietysti. Rokotesivuilta tätäkin voi tutkiskella ja katsella, että mikä tuntuis itselle tarpeelliselta.
Kyllä on turvallista, kunhan ei tosiaan lähde yksin minnekään taivaltamaan, näin ainakin uskoisin. Ja varmasti saa rusketuksen, katselepa säätietoja netistä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531605- 1741346
- 101295
- 761264
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841202- 161126
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti96918Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä56905- 347815