Liian iso perse

tyttö-x

Niin mä oon 15-kesäinen tyttö ja ihan muuten sopusuhtanen mut mulla on iso perse ja mun kamut nauraa aina sille ku se on niin iso. Kerran mä vahingossa pierasin kavereitten kuullen ja nyt minua sitten kutsutaan hajuherneeksi. Mitä mä voisin tehä etten olis silmätikku?


tyttö-x

10

3047

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnmnmmnmmnmnlk

      Hei

      Kun seuraavan kerran joku sun kavereist mainitsee asiast niin sano vaan et "So what? Eiks toi ala olla jo vähän vanha vitsi?"

      Ihmiset on erilaisii ja meil kaikil on joku omalaatuinen asiamme.

      Leuka pystyyn vaan ja rohkeesti eteenpäin elämässä :)

      Toivottavasti täst oli jotakin apua :)

    • asdfasfasdf

      Mitä helvetin väliä sillä on mitä muut ajattelee. Hanki elämä.

    • :-)

      Ei ne sun kaverit sua "haukkuis", jos ne luulis, ettet kestä sitä. Ota se asia huumorilla, vaikket hauskaa siinä näkiskään. Ja kaikilla on varmaan joku osa liian iso tai pieni tai muuten vaan vääränlainen. Koita kääntää se persees vahvuudekseks tai jotai. Ois tylsää olla samaa muottia muiden kanssa. Ite harmittaa, että joskus nuorempana olin niin tyytymätön omaan vartalooni, että se jo haittas itsetuntoo muutenkin. Älä siis välitä peppus koosta tai sitten ole suorastaan ylpeä siitä!

    • mies miettimässä

      Niin! Ehkäpä pyllysi on parempi kuin muilla...
      Ehkä huomauttelussa on pinetä kateutta. Kyl muodokas pylly sopii naiselle ja on naisellisuutta. Tietty nuorena on kovin tarkka kaikesta, mut jos muutoin on sopusuhtainen, terve ja energinen, ok itsetunto sun muuta ni "iso" perse on vaan osa sua, ilman muodokasta takamusta olisit aivan eri tyyppi. Jokaisessa ihmisessä tulee olla sitä jotain ja on ikävää jos kaikki on samalla muotilla valettuja. Erilaisuu on rikkaus, varsinkin asiassa joka on aika mitätön. Asiasta tekee mitättömän sekin että ehkäpä pylly on vain sun mielestä kookas, et onko se sit oikeasti. Toisaalta noin nuorana keho muuttuu yhä vielä aika vauhdilla tuonne 20 asti ainakin ja pukeutumistyyli sun muut kaikki saattaa muuttua.

      En olisi asiasta lainkaan huolissani. Pyöreä pylly on naisellista ja ehkäpä olet hieman edella kehityksessä, aivan kuten voitaisiin sanoa tisseistä. Sulla nyt vaan on jo aikuisen naisen kroppa. On aika tyypillistä että naisilla on "iso" peppu, ainakin isompi kuin miehillä.

      Luultavasti tissit kasvaa myös iänmyöden kans tuonne 20 asti, ni voi olla et jos povekkuutta siunaantuu, ni pyllyn muodokkuus "tasaantuu", kun kroppa saa muutakin kurvikkuutta kuin vain perä.

      Ehkäpä sinun tulisi olla suht tyytyväinen ja jopa ylpeä pyllystäsi.

      Muistan kouluajoiltani kun koulussamme oli erittäin persevä tyttö. hänen pakaransa oli hyvin ulospäintyöntyvät, kuin kim Karbashian konsanaan. pylly ei ollut leveä, mutta hyvin ulkoneva ns. hyppyri. Muistan että häntä tsekkailtiin kiinostuneesti ja monet kokivat hänet hyvin seksikkäänä, vaikka kyse oli poikkeavuudesta. Nainen itse ei näyttänyt kärsivän yhtään ja aika ihmeekseni hän ei tänäpäivänä lasten synnyttämisien jälkeen näytä sen erikoisemmalta kuin kukaan muukaan. toki perää on mut ihan sopusuhtaisesti. Hänellä kun oli vielä erittäin pienet rinnat...
      Kerran ajeltiin autolla ja ulkopaikkakuntalainen kaverini huomasi tuon tytön kesämekossaan kävelemässä kadulla ni hän totesi "onpa puskuri" ja luultavimmin tarkoitti hänen pyllyään. ilmeistä ja tilanteesta ottaen ymmärsin tuon erityisenä kehuna. Jotkut miesten kehut voi kuulostaa loukkaavilta.

    • nothing new

      Oon samoilla linjoilla... on totta että tommonen naureskelu yms. ivaaminen on aika lapsellista sun kavereiltas, mutta jos ne on sun todellisia kavereita niin ne tuskin tarkoittaa pahaa. 15-vuotiaat on aika lapsellisia vielä.

      Voithan sä ens kerral yrittää heittää jotain bäkkiin... joku samankaltainen huomautus. Jos joku sun kavereistas siitä loukkaantuu, ni sanot vaan että mitäs ite haukut mun takamusta, yhtä loukaavaa sekin on... tai jotain.

      • cgfxnftndr

        Mä oon 83 vuotias vaari,ja mulla on ns.hehtaariperse.Kaverit vanhainkodissa nauraa isolle pyllylleni.vaan ei se mitään,hoitsut nuolee persettäni mielellään.Jopa kilpailevat nuolentavuoroista.Haistakaa,sanonko mitä


      • Saatanan vaari
        cgfxnftndr kirjoitti:

        Mä oon 83 vuotias vaari,ja mulla on ns.hehtaariperse.Kaverit vanhainkodissa nauraa isolle pyllylleni.vaan ei se mitään,hoitsut nuolee persettäni mielellään.Jopa kilpailevat nuolentavuoroista.Haistakaa,sanonko mitä

        Sua kukaa nuollu oo omaa munaas oot vaa imeny


    • jax99

      No mitä sitten. Itekkin oon 15v (poika) ja oon varma että oot kuitenkin nätti. Sitäpaitsi ei siitä oo mitään haittaa vaikka sun pylly oiskin muodokkaampi.

    • Avomies22

      Iso takamus ei ole mitään muuta kuin plussaa. Pelkkää kateutta kavereilta jos siitä ovat "vitsiä" aikoinaan heittänyt. Toivottavasti itsetuntosi on nykyyään kunnossa. Iso peppu ei ole mitään muuta, kuin seksikäs, huom jos se ei ole lihavuuden sivutuotetta.

      • hauka44

        Huomenta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe