Juuri tällä hetkellä en muista, että täällä olisi puhuttu ainakaan pitkään aikaan suutelemisesta, joten siksi tämä aloitus.
Siispä minkälainen on hyvä suudelma? Mitä jos naisesi on muuten ihana, mutta ei osaa suudella?
Miten voi hienovaraisesti opastaa toista suutelemaan?
Minkälainen on hyvä suudelma
30
4301
Vastaukset
- LeSbO
jokainen osaa suudella. en ole ainakaan koskaan törmännyt huonoon suutelijaan.
- Jennifer
Sinulla on sitten ollut tuuria..;)
Itselläni on kyllä päinvastaisia kokemuksia. Vain harvat kohtaamani naiset ovat suudelleet pehmeän avoimin huulin, vailla jumalatonta imua tai huulien painamista voimalla omiani vasten, että seurauksena on ollut viittä vaille mustelmat:) - pehmohuuli
Jennifer kirjoitti:
Itselläni on kyllä päinvastaisia kokemuksia. Vain harvat kohtaamani naiset ovat suudelleet pehmeän avoimin huulin, vailla jumalatonta imua tai huulien painamista voimalla omiani vasten, että seurauksena on ollut viittä vaille mustelmat:)Miten tuo voi olla mahdollista???
Toiv. törmäämme suutelumerkeissä jossain, niin... ;) - Pir
Jennifer kirjoitti:
Itselläni on kyllä päinvastaisia kokemuksia. Vain harvat kohtaamani naiset ovat suudelleet pehmeän avoimin huulin, vailla jumalatonta imua tai huulien painamista voimalla omiani vasten, että seurauksena on ollut viittä vaille mustelmat:)huomattavaa asiantuntemusta ja monipuolista kohdevalikoimaa niin ehdotomasti pehmein huulin ilman hirveitä imuja. Rakkaan kanssa voi tutkimusmatkaillakin nautinnollisesti, mutta vieraitten kielisuudelmayritykset ovat minusta tunkeilevia.
Silloin kun yritin eri miesten kanssa heillä tuntui olevan kuvitelma, että kiihkeyden merkki on imaista puoli naamaa poskeen. Yh. Jo naisten suudelmatkin olivat kuin eri maailmasta, ainakin niiden tuntemieni naisten. - LeSbO
Jennifer kirjoitti:
Itselläni on kyllä päinvastaisia kokemuksia. Vain harvat kohtaamani naiset ovat suudelleet pehmeän avoimin huulin, vailla jumalatonta imua tai huulien painamista voimalla omiani vasten, että seurauksena on ollut viittä vaille mustelmat:)on itse asiassa ollut, tuli vasta nyt mieleen.=) kerran yksi erittäin miesmäinen nainen rupesi tanssilattialla väkisin suutelemaan, ja se oli just sellaista kamalaa että hyvä kun ei mustelmia tullut.
- bat
tarkennus: jokainen NAINEN osaa suudella (melkeinpä..)
- Hapsu
että jokainen ihminen osaa suudella, jokainen tavallansa.
Toisinaan kuulen puhuttavan ihmisistä, jotka ovat hyviä suutelijoita... Olen miettinyt, mikä suudelmasta tekee sitten hyvän? Tai ihmisestä suudelman takana? Eikö se intohimo lähde nimenomaan kahden ihmisen tunteista toista kohtaan ja silloin suudelma on vain osoitus siitä suuresta välittämisestä, rakkaudesta?
Mielestäni ei voi sanoa yksioikoisesti millainen on hyvä suudelma. Hyviä suudelmia ovat kaikki, joita halutaan toiselle antaa osoituksena syvästä kiintymyksestä kiteyttäen siihen kaikki se tunne ja hyvänolo, onnellisuus, jota koetaan rakastetun olemassa olosta.
Suutelua ei voi eikä tarvi opettaa toiselle, se tapahtuu luonnostaan maailman ihanimmalla tavalla, jos tunteet ovat aidosti mukana. - Myyrä
En ole koskaan suudellut, mutta tuntuisi kamalalta tuollainen arvostelu, että kuka on hyvä ja kuka huono..
Siksi en koskaan aio suudella ketään, koska en halua häpäistä ja nolata itseäni kenenkään edessä tieten tahtoen ja toisekseen kammoan tuollaisia tilanteita, missä joutuu sosiaaliseen tilanteeseen ja toisen huomion ja arvostelun kohteeksi. En missään nimessä aio vapaaehtoisesti ottaa sitä riskiä, että sen toisen mielestä olenkin huono. Siksi on parempi pysyä erossa kaikesta tuollaisesta.- Hapsu
kannata missata yhtään suudelmaa... mahdollisen arvostelun vuoksi.
Eihän kaikki ihmiset toki "arvostele" tai luokittele suudelmiaan, omia tai saatuja millään lailla.
Sitä juuri yritin omalla edellisellä mielipiteelläni todistella... - Jennifer
Hassu ajatus, että et uskalla suudella mahdollisen arvostelun vuoksi..
Vanha sanonta tulee muistaa, "ei ole kukaan seppä syntyessään"..;)
Mielestäni tämä on juuri hyvä paikka keskustella ihan kaikista asioista. Myös suutelemisesta!
Keskusteluista voi ottaa opikseen.. - Myyrä
Jennifer kirjoitti:
Hassu ajatus, että et uskalla suudella mahdollisen arvostelun vuoksi..
Vanha sanonta tulee muistaa, "ei ole kukaan seppä syntyessään"..;)
Mielestäni tämä on juuri hyvä paikka keskustella ihan kaikista asioista. Myös suutelemisesta!
Keskusteluista voi ottaa opikseen..Tietenkin se sinusta tuntuu hassulta, koska et itse ole samassa tilanteessa, etkä tiedä, mistä minun asiani johtuvat, koska en niistä tarkemmin täällä viitsi puhua.
Ja en missään vaiheessa sanonut, ettei tästä saisi puhua täällä. - Jennifer
Myyrä kirjoitti:
Tietenkin se sinusta tuntuu hassulta, koska et itse ole samassa tilanteessa, etkä tiedä, mistä minun asiani johtuvat, koska en niistä tarkemmin täällä viitsi puhua.
Ja en missään vaiheessa sanonut, ettei tästä saisi puhua täällä...että täällä puhuminen helpottaa ihmisiä niissä asioissa, joissa he tuntevat epävarmuutta.
Ja kyllä minullakin on epävarmuutta omassa suutelemisessani ja paljon muussakin..
Mutta olen päättänyt oppia;) - memory
Jennifer kirjoitti:
..että täällä puhuminen helpottaa ihmisiä niissä asioissa, joissa he tuntevat epävarmuutta.
Ja kyllä minullakin on epävarmuutta omassa suutelemisessani ja paljon muussakin..
Mutta olen päättänyt oppia;)..se on minullakin.
Tuntuu,että aina kaikilla on opetettavaa minulle..
Ikinä eivät ole tyytyväisiä. "Eikun tee näin, tee noin" "Anna kun näytän..."
*huoh*
Mitä vikaa omassa suutelutyylissäni on?!
:(
No, kaikkea sitä oppii siinä.. ärsyttää vaan, kun sitä minkä oli aiemmalta oppinut, ei voinut käyttää toisen kanssa..koska se oli taas väärä tapa! "Eikun tee näin..."
En osaa suudella. Siinä se. - Jennifer
memory kirjoitti:
..se on minullakin.
*huoh*
No, kaikkea sitä oppii siinä.. ärsyttää vaan, kun sitä minkä oli aiemmalta oppinut, ei voinut käyttää toisen kanssa..koska se oli taas väärä tapa! "Eikun tee näin..."
En osaa suudella. Siinä se...että kysymys on tunteista, niin kuin joku täällä aijemmin sanoikin.
Kun on paljon tunteita, vapaa sielultaan ilmaisemaan niitä toiselle ja hyvä, lämmin ilmapiiri, niin suuteleminen onnistuu luonnostaan.
Ja kuinka paljon suuteleminen on tekniikkalaji, sitä sopii miettiä. Ja oman tekniikkansa kannattaa kyseenalaistaa vähän asiassa kuin asiassa.
Ja ihan kokonaan toisten pillin mukaan ei kannata tanssia..
Itse olen pitänyt itseäni surkeana suutelijana ja surkeana rakastelijana, mutta viime aikoina olen yllätyksekseni saanut kehuja kummastakin..
Olenkin jäänyt miettimään, miksi olenkaan ominut niin negatiivisen kuvan itsestäni.? - Ruokailija
Jennifer kirjoitti:
..että kysymys on tunteista, niin kuin joku täällä aijemmin sanoikin.
Kun on paljon tunteita, vapaa sielultaan ilmaisemaan niitä toiselle ja hyvä, lämmin ilmapiiri, niin suuteleminen onnistuu luonnostaan.
Ja kuinka paljon suuteleminen on tekniikkalaji, sitä sopii miettiä. Ja oman tekniikkansa kannattaa kyseenalaistaa vähän asiassa kuin asiassa.
Ja ihan kokonaan toisten pillin mukaan ei kannata tanssia..
Itse olen pitänyt itseäni surkeana suutelijana ja surkeana rakastelijana, mutta viime aikoina olen yllätyksekseni saanut kehuja kummastakin..
Olenkin jäänyt miettimään, miksi olenkaan ominut niin negatiivisen kuvan itsestäni.?on myös tähänkin sopiva sananlasku.
Suudelma tuntuu silloin oikealta, ihanalta ja hyvältä kun sen saa rakkaaltaan. Toki suudelma voi muulloinkin olla hyvä, mutta kyllä sen aidon rakkauden tunteen aistii myös suudelmasta, saipa sen sitten isona intohimoisena suoraan suulle tai pikkuriikkisenä pusuna poskelle.
Suutelemista ei voi etukäteen harjoitella, sillä eri ihmisten kassa se tuntuu erilaiselta. En kylläkään ymmärrä, miksi joku ei halua suudelmia sellaisina kun antajalle on ominaista, vaan ryhtyy neuvomaan miten häntä tulee suudella. Jäisi minulta suutelematta, jollen saa sellaista muiskausta antaa kun itse haluan. Kyllä siinä tunteet viilenee moisella hetkellä - miettikääpä neuvojat sitä. - Ruokailija
Ruokailija kirjoitti:
on myös tähänkin sopiva sananlasku.
Suudelma tuntuu silloin oikealta, ihanalta ja hyvältä kun sen saa rakkaaltaan. Toki suudelma voi muulloinkin olla hyvä, mutta kyllä sen aidon rakkauden tunteen aistii myös suudelmasta, saipa sen sitten isona intohimoisena suoraan suulle tai pikkuriikkisenä pusuna poskelle.
Suutelemista ei voi etukäteen harjoitella, sillä eri ihmisten kassa se tuntuu erilaiselta. En kylläkään ymmärrä, miksi joku ei halua suudelmia sellaisina kun antajalle on ominaista, vaan ryhtyy neuvomaan miten häntä tulee suudella. Jäisi minulta suutelematta, jollen saa sellaista muiskausta antaa kun itse haluan. Kyllä siinä tunteet viilenee moisella hetkellä - miettikääpä neuvojat sitä....puuhun ajaa. Näin varmasti myös meillä ihmisillä. Kun tulee oikea ihminen kohdalle, niin jokainen osaaa suudella.
- Hapsu
memory kirjoitti:
..se on minullakin.
*huoh*
En osaa suudella. Siinä se.Tuntuu, että nainen on itselleen kaikista pahin vastustaja, vihollinen, arvostelija ties mitä.
Jokainen tuntuu kohta pelkäävän jotain.. uuden suhteen aloittamista, entisen lopettamista, suutelua, kohta röökin polttokin toisen seurassa aiheuttaa liikaa päänvaivaa...
Olisko se niin, että kun on itseään kohtaan niin kriittinen ja vaativainen, lähes täydellisyyteen pyrkivä, niin sitä luulee automaattisesti, että vastapuoli vaatii samaa?
Eikö jokainen voisi vain oppia ajatelemaan, että on hyvä sellaisenaan, tekoineen kaikkineen? Miksi pitää koko ajan kummitella ilmassa ajatus, mitä se toinen sanoo....tai ajattelee. Ei mietitä, puhutaan silloin.
En koskaan ennen ole tullut miettineeksi osaanko suudella, rakastella.. ja en aio siita paineita ottaa tästä eteenpäinkään. Kuluttaa liikaa energiaa ja on muitakin tärkeämpiä elämää ylläpitäviä miettimisen aiheita.
Jokainen parisuhteessaan löytää oikeat "toimintatavat" ja yhteisen sävelen ennenpitkään, jos on tarkoitettu, että sen suhteen kuuluu jatkua. Jos joku mättää, niin kyse ei ainakaan ole tekniikoista tai kokemuksen puutteesta.
Edelleenkin painotan tunnepuolta. Miksi naisille on niin ominaista vääntää monet asiat pitkän kaavan kautta, kun siinä ei saa kuin oman päänsä ja kumppanin, sekaisin.
Luottakaa nyt hyvät ihmiset itseenne enenmmän, teette elämässänne sitten mitä tahansa, missä tahansa. - Jennifer
Ruokailija kirjoitti:
on myös tähänkin sopiva sananlasku.
Suutelemista ei voi etukäteen harjoitella, sillä eri ihmisten kassa se tuntuu erilaiselta. En kylläkään ymmärrä, miksi joku ei halua suudelmia sellaisina kun antajalle on ominaista, vaan ryhtyy neuvomaan miten häntä tulee suudella. Jäisi minulta suutelematta, jollen saa sellaista muiskausta antaa kun itse haluan. Kyllä siinä tunteet viilenee moisella hetkellä - miettikääpä neuvojat sitä...mielestäsi se hirvittävä imu ja mustelmat vaan mukisematta hyväksyä...?
Ei minusta.
Kyllä me ihmiset olemme sitten itsekkäitä, kun neuvoakaan ei meitä saisi, vaikka olemme sietämättömiä tumpeloita;D
Onneksi minuun neuvominen ei vaikuta epämieluisasti, vaan olen tyytyväinen vasta silloin, kun kummatkin olemme tyytyväisiä.. - Jennifer
Hapsu kirjoitti:
Tuntuu, että nainen on itselleen kaikista pahin vastustaja, vihollinen, arvostelija ties mitä.
Jokainen tuntuu kohta pelkäävän jotain.. uuden suhteen aloittamista, entisen lopettamista, suutelua, kohta röökin polttokin toisen seurassa aiheuttaa liikaa päänvaivaa...
Olisko se niin, että kun on itseään kohtaan niin kriittinen ja vaativainen, lähes täydellisyyteen pyrkivä, niin sitä luulee automaattisesti, että vastapuoli vaatii samaa?
Eikö jokainen voisi vain oppia ajatelemaan, että on hyvä sellaisenaan, tekoineen kaikkineen? Miksi pitää koko ajan kummitella ilmassa ajatus, mitä se toinen sanoo....tai ajattelee. Ei mietitä, puhutaan silloin.
En koskaan ennen ole tullut miettineeksi osaanko suudella, rakastella.. ja en aio siita paineita ottaa tästä eteenpäinkään. Kuluttaa liikaa energiaa ja on muitakin tärkeämpiä elämää ylläpitäviä miettimisen aiheita.
Jokainen parisuhteessaan löytää oikeat "toimintatavat" ja yhteisen sävelen ennenpitkään, jos on tarkoitettu, että sen suhteen kuuluu jatkua. Jos joku mättää, niin kyse ei ainakaan ole tekniikoista tai kokemuksen puutteesta.
Edelleenkin painotan tunnepuolta. Miksi naisille on niin ominaista vääntää monet asiat pitkän kaavan kautta, kun siinä ei saa kuin oman päänsä ja kumppanin, sekaisin.
Luottakaa nyt hyvät ihmiset itseenne enenmmän, teette elämässänne sitten mitä tahansa, missä tahansa.En menisi vannomaan, että kaikki sujuu parisuhteessakaan itsestään ja vain siihen nojaten, että tunnepuoli on kunnossa.
Rakastelussakin tarvitaan herkkää aistimuksellisuutta, jotta osaa olla hellä toiselle siten, että tuottaa nautintoa hänelle.
Luulen kuitenkin ymmärtäväni, mitä tarkoitat "pitkällä kaavalla" jne..., mutta omasta mielestäni on erittäin tärkeää ja antoisaa, että täällä liikkuvat todella monet aiheet - nekin joita emme ole koskaan aikaisemmin tulleet miettineeksi. - Hapsu
Jennifer kirjoitti:
En menisi vannomaan, että kaikki sujuu parisuhteessakaan itsestään ja vain siihen nojaten, että tunnepuoli on kunnossa.
Rakastelussakin tarvitaan herkkää aistimuksellisuutta, jotta osaa olla hellä toiselle siten, että tuottaa nautintoa hänelle.
Luulen kuitenkin ymmärtäväni, mitä tarkoitat "pitkällä kaavalla" jne..., mutta omasta mielestäni on erittäin tärkeää ja antoisaa, että täällä liikkuvat todella monet aiheet - nekin joita emme ole koskaan aikaisemmin tulleet miettineeksi.jokainen aihe on puhumisen arvoinen!
Välillä tuntuu siltä, ettei ihmiset puhu keskenään tarpeeksi parisuhteessaan asioista niiden oikeilla nimillä.
Tärkeintä on herkkyys, niin kuin sanoitkin, ja varsinkin siellä makuukammarissa. Luulisi, että kaikista asioista voisi suoraan keskustella ja sen kautta alkaa oppimaan niistä enemmän.
Eräänlaista erotiikkaa se on sekin, kun puhutaan syvimmistä tunteista toiselle ja tullaan entistä aistikkaimmiksi... - Ruokailija
Jennifer kirjoitti:
..mielestäsi se hirvittävä imu ja mustelmat vaan mukisematta hyväksyä...?
Ei minusta.
Kyllä me ihmiset olemme sitten itsekkäitä, kun neuvoakaan ei meitä saisi, vaikka olemme sietämättömiä tumpeloita;D
Onneksi minuun neuvominen ei vaikuta epämieluisasti, vaan olen tyytyväinen vasta silloin, kun kummatkin olemme tyytyväisiä..vaan ehkä enemmänkin jotain samanlaista, jonka Hapsu tuossa jäjempänä osaa paremmin ilmaista. En ollut minäkään osannut miettiä omaa suutelemistaitoani tai sen puutetta aiemmin, kuten en näköjään myöskään tuota mustelmaasiaa. En itsekään välitä mustelmista suutelun seurauksena.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille. - memory
Ruokailija kirjoitti:
vaan ehkä enemmänkin jotain samanlaista, jonka Hapsu tuossa jäjempänä osaa paremmin ilmaista. En ollut minäkään osannut miettiä omaa suutelemistaitoani tai sen puutetta aiemmin, kuten en näköjään myöskään tuota mustelmaasiaa. En itsekään välitä mustelmista suutelun seurauksena.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille.Kaikki nämä asiat tulivatkin jo esiin teidän keskusteluissa, mutta kunhan nyt vain näytän teille että ymmärsin ja tajuan mistä on kyse :)
näin on, että suudelmatekniikalla ei ole mitään väliä (periaatteessa..kunhan ei tule mustelmia tai haavoja, sitten on aika jo puuttua tekniikkaan...), nimittäin jos suudelma tulee rakkaalta. Eihän silloin aleta miettimään toisen suutelutapaa, vaan silloin ollaan erittäin onnellisia että sen suudelman häneltä saa.
Kyllähän sitä tulee varmaan analysoitua kavereiden kanssa myöhemmin? :)
Mutta silloin siinä nyt vaan jutellaan siitä suudelmasta, mikä sai sukat jalassa pyörimään, eikä tarkoituksena ole saada muutosta aikaan?
Elikkä lyhyesti..Rakkaan suudelma, oli se millainen tahansa, tuntuu aina yhtä erikoiselta, aina yhtä oikealta ja silloin vain on onnellinen sen saadessaan! Näin sen nyt hokaisin :) - Hapsu
memory kirjoitti:
Kaikki nämä asiat tulivatkin jo esiin teidän keskusteluissa, mutta kunhan nyt vain näytän teille että ymmärsin ja tajuan mistä on kyse :)
näin on, että suudelmatekniikalla ei ole mitään väliä (periaatteessa..kunhan ei tule mustelmia tai haavoja, sitten on aika jo puuttua tekniikkaan...), nimittäin jos suudelma tulee rakkaalta. Eihän silloin aleta miettimään toisen suutelutapaa, vaan silloin ollaan erittäin onnellisia että sen suudelman häneltä saa.
Kyllähän sitä tulee varmaan analysoitua kavereiden kanssa myöhemmin? :)
Mutta silloin siinä nyt vaan jutellaan siitä suudelmasta, mikä sai sukat jalassa pyörimään, eikä tarkoituksena ole saada muutosta aikaan?
Elikkä lyhyesti..Rakkaan suudelma, oli se millainen tahansa, tuntuu aina yhtä erikoiselta, aina yhtä oikealta ja silloin vain on onnellinen sen saadessaan! Näin sen nyt hokaisin :)...ymmärsit yskän ihan kiitettävästi ;)
Mutta nyt nousi mieleen kyllä ajatus tuosta jälkeenpäin analysoinnista.... mitähän se siis pitänee sisällään?
Itse en koskaan ole omien naisteni suutelutavoista vielä muille selkoa pitänyt. Se ei oikeastaan kuulukaan muille ja siks toiseks nää piirit on niin pienet, että kohtahan täällä aletaan valitsemaan suutelutaidon mukaan ihmisiä... mites sitten suukki pannaan?
Mutta tarkoitit varmaan, että niitä suudelmia voi analysoida anonyymisti ;) Toivottavasti ! - memory
Hapsu kirjoitti:
...ymmärsit yskän ihan kiitettävästi ;)
Mutta nyt nousi mieleen kyllä ajatus tuosta jälkeenpäin analysoinnista.... mitähän se siis pitänee sisällään?
Itse en koskaan ole omien naisteni suutelutavoista vielä muille selkoa pitänyt. Se ei oikeastaan kuulukaan muille ja siks toiseks nää piirit on niin pienet, että kohtahan täällä aletaan valitsemaan suutelutaidon mukaan ihmisiä... mites sitten suukki pannaan?
Mutta tarkoitit varmaan, että niitä suudelmia voi analysoida anonyymisti ;) Toivottavasti !Itse en ikinä, siis IKINÄ, analysoi ketään "suorituksen" jälkeen. Laitoin sen siihen vähän niinkuin kysymykseksi, jotta se joka on erimieltä, tai samaamieltä ja löytäisi tarvetta kommentoida asiaa, sen voisi tehdä. :)
Nämä minun kaverini muutamat, sitten taas analysoivat.. mutta anonyymisti kylläkin. Toisaalta, jos on se mahtava suudelma tullut, niin he saattavat sitä sitten analysoida tarkemminkin. Itse en tässä kuitenkaan mukana ole.
(en ainakaan myönnä :))
Eli onko se yleistäkin? Analysoida kumppaniensa suorituksia ystävien kesken?
Sellaista vain mietin. - ANITHA
Voi apua!!! Kuinka joku ihminen voi elää suutelematta??!!!!!
Suuteleminen on maailman ihaninta ja mukavinta mitä voi tehdä!!!!!
Hyvä suudelma on sellainen pehmeä ja hellä, joskus kielenkin kanssa, ei mitään sellaista kieli kurkkutorveen meininkiä, vaan kiertelyä, hipomista, pyöritystä... NAM!!
Onhan niitä ruhjojiakin tullut vastaan, mutta sitten tarttee vaan lopettaa se toiminta!
Hmmm... nyt tekis kunnon suudelma terää.... - Muffu
memory kirjoitti:
..se on minullakin.
*huoh*
En osaa suudella. Siinä se.En ole ikinä ajatellut kui hyvä suutelija olen. Suudellessani haluan osoittaa, että ko henkilö on minulle tärkeä, haluan pitää hänestä hyvää huolta ja haluan suojella häntä.
- SoFia
minulle hyvän suudelman edelletys on ensinnäkin se että kemiat natsaa hyvin, muutenkin kuin kaveri pohjalta...silloin se on muutakin kuin vaan nuolemista. Tulee perhosia vatsaan, kylmiä väreitä ja käy niin sanotusti KUUMANA :)
Pidän pehmeistä huulista. Hitaista, intohimoisista suudelmista...mmmmmmmmmm
monta naista on tullut vastaan jotka menevät tuumasta toimeen vieläkin nopeampaa kuin miehet!!! se on ainakin mulle kyl täysi turn off!
Mahanpohjasta ei hirveästi kutittele semmoinen päällekäyminen, jossa haampaatkin tuntuvat olevan kurkussa ja naama korvia myöten märkänä:)- Jennifer
..on siis kokemuksia siitä, ettei tuo suutelu aivan vallan ihanasti suju..aina ja kaikkien kanssa..:)
- Pettynyt
Jennifer kirjoitti:
..on siis kokemuksia siitä, ettei tuo suutelu aivan vallan ihanasti suju..aina ja kaikkien kanssa..:)
Kokemusta on juu. Olen suudellut aivan ihanien miesten kanssa todella intohimoisia suudelmia, mutta olen kuitenkin aina haaveillut salaa naisista ja miettinyt kuinka ihanaa olisi suudella hellästi ja intohimoisesti naista. vihdoinkin vuosien jälkeen uskaltauduin treffeille naisen kanssa ja lopulta päädyimme suuteluasteelle ja voi hirvitys mikä pettymys se oli. Tuo nainen halusi antaa vain pusuja ja sanoi inhoavansa märkiä kielisuudelmia. Siinä pusutellessa tuli mieleen äidin antamat hyvänyön pusut, eikä sellainen ainakaan minua sytytä. Olen oikeasti sitä mieltä, että kyllä rakkauden tunteetkin voivat latistua jos suudelmat eivät natsaa.
- Cooler
Pettynyt kirjoitti:
Kokemusta on juu. Olen suudellut aivan ihanien miesten kanssa todella intohimoisia suudelmia, mutta olen kuitenkin aina haaveillut salaa naisista ja miettinyt kuinka ihanaa olisi suudella hellästi ja intohimoisesti naista. vihdoinkin vuosien jälkeen uskaltauduin treffeille naisen kanssa ja lopulta päädyimme suuteluasteelle ja voi hirvitys mikä pettymys se oli. Tuo nainen halusi antaa vain pusuja ja sanoi inhoavansa märkiä kielisuudelmia. Siinä pusutellessa tuli mieleen äidin antamat hyvänyön pusut, eikä sellainen ainakaan minua sytytä. Olen oikeasti sitä mieltä, että kyllä rakkauden tunteetkin voivat latistua jos suudelmat eivät natsaa.
Kokeile nyt ihmeessä muitakin naisia, niin saat niitä hellän intohimoisia suudelmia pusujen asemasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743