Miksi jotkut ihmiset eivät halua paljastaa sukupuoltaan galleria-sivulla, iästä puhumattakaan? Ne ovat kaksi tietoa, jotka itse mielelläni haluaisin tietää mielenkiintoisen kommentin luettuani. Olisi kiva kuulla perusteluja ja muiden mielipiteitä asiasta.
Sukupuoli esiin!
8
654
Vastaukset
- namisuku
...en edes ajatellut asiaa, hyvä etten nimeäni laittanut...heh...:)
- ...
Eikö pelkkä ihminen kelpaa?
Asennevammaisilta menee ainakin hetki valitessaan haukkuako sovinistiksi vai femakoksi. - Loistava.polku
me kadullakaan ilman housuja kuljeta.
Ja mitä merkitystä sillä edes on?- jossa mies
paljastuikin naiseksi. Sen jälkeen ajattelin...mitä väliä!
- niillä on
mitään tekemistä lähes minkään asian kanssa. Sukupuoliasioille tai deittailuille on omia palstojaan.
Kuten tässä viestiketjussa ilmaistaan, "androgyynisyydestä" voi olla haittaa.
Minullekin on sattunut, että naisena esiintynyt kirjoittaja onkin mies.
Sellainen jurppii ja lopettaa kirjoitusinnon perusteellisesti.
Myös tätä ihmetellään, miksi 7-kymmppiset tuppaavat nuorempien saiteille?
Onhan 70v, myös 50 .- jartsev
Jos joku haluaa pitää salassa niin pitäköön, ei minusta sillä ole merkitystä. Usein se paljastuu aika pian mielipiteistä. Olen havainnut että jotkut rekkaamattomat kirjoittajat ovat näytelleet aika pitkäänkin aivan toista sukupuolta mitä tosiasiassa ovat, mutta kyllä se kuitenkin on näkynyt heidän kirjoittelussaan varsinkin kun se on jatkunut samassa roolissa pidempään.
- capt.cöpenic ekj
Se rekkautuminen tai ei. Se mikä on asiallista arkielämässäkin ettei toista loukata.
Mut se kun mies esiintyy naisena ja sanoo rakastavansa kirjoittajaa on jo outoa.
Sekin ettei miehellä olisi mieskavereita olis mahdoton yhtälö.
lapsuudenaikaiset, kouluaikojen, asevelv tai työkavereita, onhan näitä.
Ihan selkäydinreaktiona mie ainakin laitan vinkin myös sukupuolestani.
Metafyysisti katsoen myös virallinen nimi on mielestäni pelkkä sopimusnimi.
Sellainen globaalisti kelpaava nikki, heh heh.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267