Joka kerta kun avaan outlookin ilmestyy tällainen teksti..??
Viestiä ei voi lähettää, koska palvelin hylkäsi yhden vastaanottajista. Hylätty sähköpostiosoite on piip. Aihe '', Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: SMTP, Palvelimen vastaus: '501 Invalid mail address, must be fully qualified domain', Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 501, Virhenumero: 0x800CCC79
apua kaivataan
opiskelija57
3
440
Vastaukset
- juhakorkeapudas
"Lähtevät" - kansioon on jäänyt viesti, ja viestin vastaanottajakentässä on virheellinen sähköpostiosoite.
- riitta t
siinähä se tuliki jo kysyttyä. yritin löytää mut tuloksetta
- juhakorkeapudas
riitta t kirjoitti:
siinähä se tuliki jo kysyttyä. yritin löytää mut tuloksetta
On siellä muiden joukossa (Saapuneet, Lähetetyt, Lähtevät, Luonnokset, jne.). Ei välttämättä mainitussa järjestyksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381483- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621