Britney: GIMME MORE -

paras!

Huomasin tuossa baarissa ollessani, että porukka ryntäsi heti tanssilattialle kun tuli tämä biisi, eli näyttäs olevan aikas suosittu täysikästenkin piirissä, esimerkiksi Rihannan don´t stop the music ei tälläistä suosioo lainkaan saavuttanut =)
Gimme more!! ;D

Kertokaahan muutkin mielipiteitä kyseisestä biisistä =)

6

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hutaistu.

      Kyllä huomasi, ettei Britu ollut täydessä kunnossa tekemään uutta musaa tai ollut inspiraatiota. Olkoot, vaikka kuinka tanssibiisi, mut ei siltikään.

      Britneyn ensimmäiset biisit ovat parhaita. Ja sit Madonnan kanssa tehty In the Zone. Siinä Britney ite laulaa ja kuulostaakin laululta, ettei ole "muka-seksikästä" ähkyntää.

      • esim. oops I did

        it again ja baby one more time. Kyllä on jo aika muuttaa musiikkimakua aikuisempaan eli tanssittavaan musiikkiin eikä enää noita "kehtolauluja" :D
        Sori, mut tota mieltä oon.

        Hänen musiikista ite aloin tykätä Britney - levyn jälkeen, ja siinä oon samaa mieltä kanssasi että In the Zone on parhaimpia. Esim. uudesta levystä Radar ja Piece of Me on just huippuja (Gimme Moren lisäksi)!


    • ...

      Tää Britneyn uusin levy on hyvä, kuuntelen sitä mielelläni mutta silti ne ekat albumit (Baby one more time ja Oops i did it again) voittaa tän uusimman mennen tullen. Eli tykkään paljon Britneyn uusista biiseistä mutta vanhoista silti paljon enemmän.

      Mun mielestä Britneyn huonoin albumi on In the zone, tosin on sitäkin joskus ihan kiva kuunnella. Parhaat biisit In the zonelta on Everytime, Shadow ja Brave new girl ja kyllä niitä muitakin biisejä kuuntelee :)

      Paras albumi on sitten Baby one more time tai Oops i did it again, en osaa päättää kumpi. Molemilla levyillä on aivan valtavan loistavia biisejä, kuten Baby one more time, (You drive me) crazy, Sometimes, Born to make you happy, I will be there, From the bottom of my broken heart, Oops i did it again, Stonger, Lucky, Don't let me be to last to know, Can't make you love me, What u see (is what you get)...

      Britney on kans tosi hyvä levy mut ei ihan niin hyvä kuitenkaan kuin nuo kaks ekaa.. Overprotected on sen paras biisi ja I'm not a girl, not yet woman on kans tosi ihana ja kaikki muutkin biisit on hyviä :)

      Tästä uusimmasta levystä voisin sanoa että kaksi parasta biisiä on Ooh ooh baby ja Everybody (niin mulla on Japanin versio levystä, jossa on bonus-biisejä). Kaikki muutkin levyn biisit on kyllä hyviä :)

      Sori, nyt meni vähän aiheen vierestä, mutta eipä kai haittaa ;D

      Vastaus kuitenkin alkuperäiseen kyssään on että Gimme more on mustakin hyvä biisi, ei parasta Britneytä mut hyvä kuiteski =)

      • on Japanin versiossa?

        Itselläni on vain se tavallinen versio ja olisi mielenkiintoista tietää...


      • ...
        on Japanin versiossa? kirjoitti:

        Itselläni on vain se tavallinen versio ja olisi mielenkiintoista tietää...

        Neljä kappaletta; Everybody, Get Back, Outta This World ja Gimme More -remix..


      • koko tuotanto

        Yksi kuunneltava biisi, Oops i did it again, britnillä oli, ja sekin vain ja ainoastaan "Pedo" videon takia. Loput tuotannosta täyttä p*a!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      1994
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      203
      1678
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1468
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1461
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1137
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      1
      1112
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      127
      1036
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      996
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      968
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      33
      928
    Aihe