prepaid ja numero?

prepaid

Kun ostaa esim. ärrältä ton prepaid-liittymän niin tuleeko siinä aina ostaessa uusi numero?

Paljon ne kortit maksaa?

23

15572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prepaid

      jos ostat uuden liittymän, niin sit vaihtuu numero, mutta voit ladata puheaikaa vanhaan liittymään ostamalla latauslipun(20€)

    • prepaid

      kun ostaa tälläsen liittymän onko puhelinnumero silloin salainen? Et numeroo ei voi millään finderilla saada selville? Kun soittaa jollekin niin näkyykö siinä tuntematon numero?

      • ja prepaid-liittymät

        Itseasiassa Prepaid on ei-salainen mutta koska mitään sopimuksia ei täytetä vaan otetaan suoraan käyttöön niin mitään tietojakaan ei ole missään numeropalvelussa, joten siis Finderilla ei saa Prepaidin tai vastaavan tietoja. Numero kyllä näkyy mutta senhän voi estää joko puhelimen valikosta valitsemalla tai puhelukohtaisesti laittamalla soitettavan numeron eteen koodi #31#. Siis esim soittamalla #31#0411234567 ei numero näy vastaanottajalle.

        Muistakaa kuitenkin että oli salainen tai ei niin tekstiviesteissä numero näkyy AINA.


      • Ei salainen
        ja prepaid-liittymät kirjoitti:

        Itseasiassa Prepaid on ei-salainen mutta koska mitään sopimuksia ei täytetä vaan otetaan suoraan käyttöön niin mitään tietojakaan ei ole missään numeropalvelussa, joten siis Finderilla ei saa Prepaidin tai vastaavan tietoja. Numero kyllä näkyy mutta senhän voi estää joko puhelimen valikosta valitsemalla tai puhelukohtaisesti laittamalla soitettavan numeron eteen koodi #31#. Siis esim soittamalla #31#0411234567 ei numero näy vastaanottajalle.

        Muistakaa kuitenkin että oli salainen tai ei niin tekstiviesteissä numero näkyy AINA.

        ilmoittaa sen prepaidin numerosi numeropalveluun, näin kaverisi saavat sen sieltä. Mutta se numero pitää ilmoittaa sinne omatoimisesti, ei mene myymälän kautta kuten normaalin liittymän kohdalla


    • AOOOH MOPOKILVAN # S

      mite se numero ilmotetaan sinne numeropalveluun???

      • Anonyymi

        DNA prepaidissä pitää ensin rekisteröityä niin saa numeron numeropalveluihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        DNA prepaidissä pitää ensin rekisteröityä niin saa numeron numeropalveluihin...

        Itsellä rekisteröity DNA prepaid. Pitää mennä DNA liikkeeseen henkilöllisyystodistus ja kortin kehys mukana. Muistaakseni sai rekistöröitymisbonusta oliko 7€? Numero siirrettevä kun rekisteröity. Tein tähän DNA:n sopimuksen joka loppuu kohta ja siirtyy Moille:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä rekisteröity DNA prepaid. Pitää mennä DNA liikkeeseen henkilöllisyystodistus ja kortin kehys mukana. Muistaakseni sai rekistöröitymisbonusta oliko 7€? Numero siirrettevä kun rekisteröity. Tein tähän DNA:n sopimuksen joka loppuu kohta ja siirtyy Moille:)

        Ja vielä! Numero salainen ja näkyy soitettavalle!


    • tuntematon nro

      Niin. Sen minäkin haluaisin tietää, että miten saa oman prepaid-puhelinnumeronsa numeropalveluun listattua?

    • re search

      Prepaid liittymän lataus netin kautta, on mainostajien kikka saada numeron omistaja selville. Se on halvempi netin kautta, mutta siinä saavat selville omistajan. Eli jos haluaa olla täysin ulkopuolella ja näkymättömissa mainostajilta, niin käteisellä pitää ostaa latauslipuke.

      • Anonyymi

        Itse latailen usein kavereideni prepaideja joko netissä tai pankkiautomaatilla, kaikilla heillä ei ole pankkitunnuksia, ihan kaikilla ei edes pankkikorttia. Joten eivät saa omistajaa selville todellakaan. Mitään merkitystä sillä nyt ei ole vaikka saisivatkin, tosin.


      • Anonyymi

        Ei kyllä ole yhtään halvempi netin kautta, mitä nyt ainakin Sauniksella saa joka 4.kerta bonusta 10 e. Ja vähän epäilen saako operaattorit todella tutkia kenen verkkotunnuksilla puheaikaa on ladattu... Poliisit toki saa, jos kyse on vakavasta rikoksesta. Ja mitä ihmeen mainoksia, kenelle ne mainokset lähetetään, jos liittymää on ladannut Maija Virtanen? Ne mainoksethan lähetetään henkilön puhelimeen siihen numeroon.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saispa prepaid nron näkyviin soittaessa.

      • Anonyymi

        Kyllä sen saa puhelimen asetuksista käsin. Peruspuhelimessa puheluasetuksista ja älypuhelimessa puhelinsovelluksen asetuksista.


      • Anonyymi

        Kyllä Elisan prepaid -liittymien numerot ainakin näkyy vastaanottajalle puhelun aikana ihan oletuksena. Mitään asetuksia ei puhelimessa tarvitse tehdä.


    • Anonyymi

      Kyllä. Jos hankit uuden prepaid -liittymän sen mukana tulee aina uusi puhelinnumero. Prepaid-liittymään ei voi siirtää toisessa liittymässä käytössä ollutta numeroa.

      T. miksuh

      • Anonyymi

        Voi sinua poikaparkaa, hyväuskoisena vastailet johonkin 11 vuotta vanhaan viestiketjuun.
        Koko aloitus sinällään on täysi provo, ei kai kukaan nyt oikeasti ole noin tietämätön.


    • Anonyymi

      Numerot pitää opetella ellei ole kirjainoppinut.

    • Anonyymi

      hei mulla elisa 5g nyt jotain 33e kk voinko saada tän prepaidin jotenkin halvemmalla niin et sama oma numero olisi vielä käytössä.

      • Anonyymi

        4G:nä voit saada tota halvemmalla.


      • Anonyymi

        Siis mitä? Viitsitkö vielä tarkentaa?


    • Anonyymi

      Hinnat näkee operaattoreiden sivuilta tai www.r-kioski.fi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe