Olen miettinyt afgaanin hankintaa jo pari vuotta, mutta turkinhoita arveluttaa minua... Onko siinä järkeä jos affen turkin leikkaisi lyhyemmäksi sillä en aijjo näyttelyihin vaan juoksupuoli kiinnostaisi enemmän. Mitä sanotte?
afgaanista...
8
885
Vastaukset
- Brabore
Jos haluat kilpailla koirasi kanssa virallisissa
kisoissa niin et voi leikata afgaanin turkkia.
Koiran pitää sääntöjen mukaan juosta normaalissa karvapeitteessään.
Jos turkinhoito mietityttää, olisiko kenties saluki lähinnä paras vaihtoehto. - ....
afgaanipiirit hirttäisi sut moisesta...
- djlwjdd
ihan turha hankkia afgaania jos ei jaksa turkkia hoitaa... kannattaa miettiä sitten jotain muuta vinttikoiraa. juoksupuolelle ei pääse leikatussa turkissa vaan koiralla oltava pitkä turkki. ja kukaan kasvattaja ei myy sinulle koiraa jos leikkaat sen turkin pois. vanhalta koiralta voi leikata turkin pois.
- ihmetteleväinen
Miksi kukaan kasvattaja ei myy koiraa henkilölle joka voisi leikata turkin pois?
Kuoleeko koira siihen? Onko se tosiaan riittävä syy olla myymättä?
Eikö tärkeämpää ole se miten hyvin muuten koirasta huolehtii? - ''''''''''''''''''''''''''
ihmetteleväinen kirjoitti:
Miksi kukaan kasvattaja ei myy koiraa henkilölle joka voisi leikata turkin pois?
Kuoleeko koira siihen? Onko se tosiaan riittävä syy olla myymättä?
Eikö tärkeämpää ole se miten hyvin muuten koirasta huolehtii?typistykset on kielletty...
dopperit ja rottikset on musta sika rumia nykyään kun ei saa typistää.. mun mielenkiinto niihin koiriin meni siinä
eihän afkaanilta nyt turkkia voi leikata! - roTSI
'''''''''''''''''''''''''' kirjoitti:
typistykset on kielletty...
dopperit ja rottikset on musta sika rumia nykyään kun ei saa typistää.. mun mielenkiinto niihin koiriin meni siinä
eihän afkaanilta nyt turkkia voi leikata!On aika outoa jos häntä ratkasee sen, että pitääkö koirasta vai ei!? Eikö kannattaisi enemmänkin miettiä luonnetta kuin ulkonäköä!?
- hyvin kriittinen
roTSI kirjoitti:
On aika outoa jos häntä ratkasee sen, että pitääkö koirasta vai ei!? Eikö kannattaisi enemmänkin miettiä luonnetta kuin ulkonäköä!?
koiran ulkonäöstä...
se on vaan mun mielipide..
moni esim ei todellakaan kestä kuulla mitä sanottavaa mulla on sekarotusten ulkonäöstä..
oon myös pitkään haaveillu tuomarin urasta.. koska mulle pistää heti silmään koirien virheet ja vahvuudet.. olen erittäin hyvä arvoimaan monen rodun rakennetta ynm... - Affe
hyvin kriittinen kirjoitti:
koiran ulkonäöstä...
se on vaan mun mielipide..
moni esim ei todellakaan kestä kuulla mitä sanottavaa mulla on sekarotusten ulkonäöstä..
oon myös pitkään haaveillu tuomarin urasta.. koska mulle pistää heti silmään koirien virheet ja vahvuudet.. olen erittäin hyvä arvoimaan monen rodun rakennetta ynm...Just joo, näköjään eksyin lasten leikkikehään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322299Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749506Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297490Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806335SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825980Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344976HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084636Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014386Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo872070Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801367