KAUHEIN KOTISEUTU (gallup)

tahtoo tietää

On mikä?

32

4843

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ringling bros.

      Kotimaassako vai muualla? Suomessa en haluaisi olla kotoisin Nuorgamista ja muualta en viitsisi olla esim. Bagdadista (olen asunut siellä) tai Tamanrassetista (Algerian eteläisin kaupunki) have been there ja sillä perusteella voin todeta, että syntyminen Tehtaankadulla Hgissä oli ihan hyvä juttu.

    • kolmemerkkiä

      Siinähän se jo tulikin.

    • Jämsä.

      Jämsä

    • seseon!

      Tarviiko tätä enempää mainostaa. Alan miehiä ja naisia. Suomen p....reikä.

      • Sironen

        vielä taksia Karstulassa? Sellainen tummahko 45v heppu.


    • wether

      ruotsinkielinen enemmistöseutu kovin kohtalo!

      • Kokenut

        niillä alueilla, joissa ruotsinkieliset ovat valtaapitävä vähemmistö kuten on Loviisassa ja Lohjalla.


      • ruotsinkieliset
        Kokenut kirjoitti:

        niillä alueilla, joissa ruotsinkieliset ovat valtaapitävä vähemmistö kuten on Loviisassa ja Lohjalla.

        pönkittävät valtaansa terrorilla.


    • Pretty

      Tietysti. Vettä ei voi juoda eikä käyttää edes peseytymiseen, kun iho hilseilee ja päänahka kuivuu. Klooraaminen jatkuu "enää" vuoden.

      • Vihti on kauhein

        Lukio lakkautettu, katuvalot sammutettu ja talous kuralla. Kunnanjohtaja nostaa palkkaansa. Vihdin päättävät virkamiehet eivät edes itse asu Vihdissä.


      • vichtis
        Vihti on kauhein kirjoitti:

        Lukio lakkautettu, katuvalot sammutettu ja talous kuralla. Kunnanjohtaja nostaa palkkaansa. Vihdin päättävät virkamiehet eivät edes itse asu Vihdissä.

        Kyllä Vihti on kauhein, jospa vain tietäisitte ... koko kunta konkurssin partaalla ja hajoamispisteessä.


      • haloo?

        Muuta Nokialle niin tiedät missä mennään. Ihan vaan tiedoksi että pääsääntöisesti kraanavesi kloorataan joka kaupungissa. Kyllä vettä voi juoda ihan normaalisti! Sitä paitsi Vihti on elinvoimainen, jos asut mökissäsi neljän seinän sisällä, avaa selaimesi vaikka tänne: http://vihtifoorumit.phpbb24.com/forum/portal.php niin huomaat, että Vihdissä nyt sattuu olemaa elämää, jota muilla paikkakunnilla ei ole.

        Ihmiset tekevät hyvän kunnan, ei kraanavesi.


      • Vihtiä tarpeeksi
        haloo? kirjoitti:

        Muuta Nokialle niin tiedät missä mennään. Ihan vaan tiedoksi että pääsääntöisesti kraanavesi kloorataan joka kaupungissa. Kyllä vettä voi juoda ihan normaalisti! Sitä paitsi Vihti on elinvoimainen, jos asut mökissäsi neljän seinän sisällä, avaa selaimesi vaikka tänne: http://vihtifoorumit.phpbb24.com/forum/portal.php niin huomaat, että Vihdissä nyt sattuu olemaa elämää, jota muilla paikkakunnilla ei ole.

        Ihmiset tekevät hyvän kunnan, ei kraanavesi.

        Niin kai, ja lukioitakin varmaan lakkautetaan kaikissa elinvoimaisissa paikoissa? Ja jätetään koulukyydit järjestämättä? Ja lakkautetaan oma terveyskeskuspäivystys ja aletaan käyttää naapurikunnan palveluja? Ja sammutetaan katuvalot... Älä viitsi, taidat olla itse kunnanjohtajan kätyreitä ... olen saanut teistä nyt tarpeekseni.

        Muutan Vihdistä pois heti kun saan kämpän myytyä. Toivottavasti joku ostaa, on ollut jo useamman kuukauden myytävänä, vaikka hintakaan ei ole paha. Vaan kukaan ei näytä tänne Vihtiin haluavan. Vihti on Suomen ainoa kunta, joka ei kuulu mihinkään seutukuntaan, koska kunnan johdon yhteistyö ei toimi kenenkään kanssa.


      • Pretty
        haloo? kirjoitti:

        Muuta Nokialle niin tiedät missä mennään. Ihan vaan tiedoksi että pääsääntöisesti kraanavesi kloorataan joka kaupungissa. Kyllä vettä voi juoda ihan normaalisti! Sitä paitsi Vihti on elinvoimainen, jos asut mökissäsi neljän seinän sisällä, avaa selaimesi vaikka tänne: http://vihtifoorumit.phpbb24.com/forum/portal.php niin huomaat, että Vihdissä nyt sattuu olemaa elämää, jota muilla paikkakunnilla ei ole.

        Ihmiset tekevät hyvän kunnan, ei kraanavesi.

        Eipä ole ikävä kyllä tuo Vihdin vesifarssi ainoa.. tiedän kyllä että raanavettä yleisesti kloorataan. Olen itse muuttanut Vihdistä viisi vuotta sitten, mutta luen ed. paikallislehdet ja käyn sukulaisissa viikottain.
        Aikanaan jo vätytti se typerä kaakelitorni jota 2-tien varteen pykättiin vaikka kunnan talous oli jo valmiiksi kriittinen - ihaniin maamerkkeihin (kuten hiihtosilta, joka osoittautui sudeksi)toki Vihdillä on ylimääräistä, vaikka päiväkodit käydään parakeissa.. ja tosiaan tuo kouluasia..


      • vihtiintynyt
        Pretty kirjoitti:

        Eipä ole ikävä kyllä tuo Vihdin vesifarssi ainoa.. tiedän kyllä että raanavettä yleisesti kloorataan. Olen itse muuttanut Vihdistä viisi vuotta sitten, mutta luen ed. paikallislehdet ja käyn sukulaisissa viikottain.
        Aikanaan jo vätytti se typerä kaakelitorni jota 2-tien varteen pykättiin vaikka kunnan talous oli jo valmiiksi kriittinen - ihaniin maamerkkeihin (kuten hiihtosilta, joka osoittautui sudeksi)toki Vihdillä on ylimääräistä, vaikka päiväkodit käydään parakeissa.. ja tosiaan tuo kouluasia..

        Verbijohdannaiset tulevat suomen kielessä samaan tapaan kuin Suomi->suomettua->suomettuminen. Eli Vihti->vihtiintyä->vihtiintyminen. Vihtiintynyt on se, joka puolustelee kotikuntansa Vihdin kauheuksia.


    • syrjäänhyppy

      paskimpia kotiseutuja ovat kaikki paikat, jossa lestadiolaiset enemmistönä tai suurena vähemmistönä.

      • werther432

        voi olla pahempiakin paikkoja kuin KOSKENKORVA? Eihän kukaan halua myöntää muuttaneensa helvettiin?


      • ei oo paskempaa

        Hii o hoo, ahistaa ahistaa...


      • kokkola.
        werther432 kirjoitti:

        voi olla pahempiakin paikkoja kuin KOSKENKORVA? Eihän kukaan halua myöntää muuttaneensa helvettiin?

        ja vielä kerran kokkola


      • Limasika
        werther432 kirjoitti:

        voi olla pahempiakin paikkoja kuin KOSKENKORVA? Eihän kukaan halua myöntää muuttaneensa helvettiin?

        Suomen suurin p-reikä-ehdokkaiksi ovat valikoituneet Perho ja Lapua. Kovana kolmosena tulee Alajärvi.


    • tietenkin

      Se Hesan vieressä oleva slummilähiöiden alue, missä ne vandaalit asuu.

    • tätä

      ei tartte edes perustella.

      • vaan,,,,,,,

        PARKANO on Suomen kaikkein kamalain paikka!!


    • haminan

      kaupunki,ei ruususelta näytä tulevaisuus

    • ehdoton ykkönen

      Kaikilla paikkakunnilla on yleensä hyvät ja huonot puolensa. Viihtyminen on enemmän itsestä kuin kunnan tai kaupungin palveluista kiinni. Paitsi Porissa! Siellä viihtyvät vain kateus ja keuhkotauti.

      Olen asustellut joka ilmansuunnassa isänmaassamme. Kaikista pahin porilaismalli on tyyppi, joka on syntynyt, käynyt koulunsa ja opiskelunsa ja työskentelee Porissa poistumatta milloinkaan. Pitäisi saada perustuslakiin säädös, joka velvoittaisi Porissa syntyneen asumaan muutama vuosi eri paikkakunnalla.

      Porilaisille Hesassa käyminen on monen vuoden puheenaihe. Stockmannilla piipahtaminen tekee heidät maailmankansalaisiksi ja pääkaupungin läpikotaisiksi tuttaviksi. Autolla ei kuitenkaan uskalleta ajaa Forssaa kauemmaksi autokoulujen hintatasosta huolimatta. Porissa kolme autoa pystyy luomaan vartin seisokin: joustavuus ei kuulu karhukaupungin liikennekulttuuriin.

      Työpaikassa ei passaa osoittaa kirjallista tai suullista lahjakkuutta keskivertoa enempää, tai saa heti kuulla olevansa joku. Jos vuosien myötä saavuttaa ammattitaidon, tuntee olevansa oikeassa työssä ja uskaltaa ääneen nauttia osaamisestaan, alkaa armoton juoru- ja panettelukerho ahkeran uurastamisen. Tämä kerho koostuu prototyyppiporilaisista.

      Paremmin kuin ammattinsa porilainen hallitsee työkavereiden, naapureiden, sukulaisten, tuttujen ja tuntemattomampienkin seurustelut, aviokriisit, erot, seksielämät ja muut yksityisasiat. Itsekin kuulin kerran eronneeni. Täytyi tarkistaa siipalta puhelimitse työpaikalta, onko eronnut tietämättäni ja miksi edelleen kehtaa luuhata nauttimassa kotoisesta täyshoidosta ja hellyydestä. Selvisi, että avioeron voi järjestää ulkopuolinen kysymättä asianomaisten kantaa!

      • hiirimäki

        ei tarvi ees perustella...;)


      • <<<<

        MILLAISTA PORUKKAA ON VAASA-KOKKOLA ILMANSUUNNASSA


    • numero28

      en tiedä mutta itseäni ei houkuttaisi muuttaa esim mihinkään tuppukylään...unelmakaupunkini olisi Tampere tai joku sääksjärveläinen kylä

    • Mikanen

      Kyllä se on tää Oulu. Ihan perseestä. On kai tässäkin kaupungissa hyvää, mutta ilmainen kirjasto on nykyään kaikkialla Suomessa. Oulun hienoin paikka on Helsingin junan laituri, ehkä mainio nähtävyytemme.

      Increase the peace http://meritoppila.myminicity.com

    • on se

      Suomen sisäsiittoisin ja juntein paikka. Kaikki Koskisella töissä ja ulkopaikkakuntalaista tuijotetaan ja supistaan selän takana.....

    • mooms

      Sen mitä vuosien varrella olen seurannut näitä karmein kotiseutu -keskusteluja, tuntuu että länsirannikon kaupungit saavat yleensä eniten ääniä. Meri-ilmastoko on siihen syynä, vai mikä?

    • ihan perseestä

      terveydenhuolto perseestä, vanhustenhoito perseestä, muut julkiset palvelut perseestä.

      koko kaupunki täynnä rikollisia ja työttömiä, ei hyviä opiskelumahdollisuuksia eikä hyviä työpaikkoja, köyhä duunareiden kaupunki. kaupunki talousvaikeuksissa, vero-% paljon korkeammalla verrattuna muihin suuriin kaupunkeihin.
      lisäksi kamala määrä lestadiolaisia, vaanivat joka kulman takana puhuen jokaisesta paskaa ja arvostelevat elämäntyyliä.

      ruma ulkoasu, likainen ja sotkuinen ympäristö. ihmiset inhottavia :(

      erittäin sisäänpäin lämpiävä ja sisäsiittoinen paikka! ei voi muuta sanoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe