Moraalikoodistot

CannedHeat

ja 50v.

PS.Jatkanko samalla "linjalla" ja... jatkatko sinä,
jos näin on/ei ole niin mitä se voisi merkitä?

PS2.

Huuli pyöreenä
sanat valuvat ohitse
niin nuorekkasti

27

1560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fe.fa

tuo hämäyksenä? :-D (Se kun on viihdekeskus, jolla pelaat pelejä, katsot elokuvia ja kuuntelet musiikkia.)

Ei sen enempää, tämä on ilmeisesti piiloviesti aloitus.

• CannedHeat

lainkaan, sorry.

"Piiloviesti"?

PS. Tarkoitatko, että lähettäisin viestejä täällä ikäänkuin "kanto-aalloilla"? Vastaus: ei, en sitä tee, vaan aloitus oli "aito".

• fe.fa
        CannedHeat kirjoitti:

lainkaan, sorry.

"Piiloviesti"?

PS. Tarkoitatko, että lähettäisin viestejä täällä ikäänkuin "kanto-aalloilla"? Vastaus: ei, en sitä tee, vaan aloitus oli "aito".

kysyt laikilta täällä jatkatko ja jatkammenko samalla linjalla? Miten nuo linjaukset saa selville?

• CannedHeat
        fe.fa kirjoitti:

kysyt laikilta täällä jatkatko ja jatkammenko samalla linjalla? Miten nuo linjaukset saa selville?

koska kaikesta huolimatta "kaikki" ei tule vastaamaan minulle.

En usko mihinkään "linjauksiin"... Venäjällä uskotaan... on vain ihmisiä, jotka provosoivat ja provosoituvat. On myös ihmisiä, jotka tekevät sen ilman tätä minun aloitustanikin.

• fe.fa
        fe.fa kirjoitti:

yleisesti sitä onko minulla tai sinulla
        kiinteä moraalikoodisto ja jos se on niin se joko pysyy tai vaihtuu tai "ruostuu" tai katoaa 50 vuosilla? Voiko tähän vaikuttaa itse?

• fe.fa
        CannedHeat kirjoitti:

koska kaikesta huolimatta "kaikki" ei tule vastaamaan minulle.

En usko mihinkään "linjauksiin"... Venäjällä uskotaan... on vain ihmisiä, jotka provosoivat ja provosoituvat. On myös ihmisiä, jotka tekevät sen ilman tätä minun aloitustanikin.

provosoituminen ole liikaa sinisilmäistä viattomuutta tai liian herkistynyttä itsepuolustusta menttaliteetilla 'hyökkäys on paras puolustus. Toinen puolustaa auringon oikeutta paistaa toinen hyökkää kohti tuulimyllyjä.

• CannedHeat
        fe.fa kirjoitti:

yleisesti sitä onko minulla tai sinulla
        kiinteä moraalikoodisto ja jos se on niin se joko pysyy tai vaihtuu tai "ruostuu" tai katoaa 50 vuosilla? Voiko tähän vaikuttaa itse?

enkä oikeastaan kysy mitään... aloitin vain keskustelun, jota me nyt käymme.

Mutta juuri niihin tartuit, mitä etsin.

Voiko tähän vaikuttaa? Kuka vaikuttaa "itseen"?
        Jos se ei ole "itse", niin kuka se on?

• CannedHeat
        fe.fa kirjoitti:

provosoituminen ole liikaa sinisilmäistä viattomuutta tai liian herkistynyttä itsepuolustusta menttaliteetilla 'hyökkäys on paras puolustus. Toinen puolustaa auringon oikeutta paistaa toinen hyökkää kohti tuulimyllyjä.

taidat olla varsin sinut itsesi kanssa?

Minä vasta "opiskelemassa":)

• fe.fa
        CannedHeat kirjoitti:

enkä oikeastaan kysy mitään... aloitin vain keskustelun, jota me nyt käymme.

Mutta juuri niihin tartuit, mitä etsin.

Voiko tähän vaikuttaa? Kuka vaikuttaa "itseen"?
        Jos se ei ole "itse", niin kuka se on?

avara ja rakastava syli johon voi käpertyä ja valuttaa kortisoli pitoiset kyyneleet pois ja samalla maadoittua uuteen positiivisuuteen.

Sisäinen minuus on itseä ja arkiminuutta rooleineen suurempi. Se on kaiken viisauden yhteydessä, jotenkin, se on.

• fe.fa
        CannedHeat kirjoitti:

taidat olla varsin sinut itsesi kanssa?

Minä vasta "opiskelemassa":)

voisi luulla, kukin vuorollaan mitäkin, mutkan jälkeen jotain muuta ;)

• CannedHeat
        fe.fa kirjoitti:

avara ja rakastava syli johon voi käpertyä ja valuttaa kortisoli pitoiset kyyneleet pois ja samalla maadoittua uuteen positiivisuuteen.

Sisäinen minuus on itseä ja arkiminuutta rooleineen suurempi. Se on kaiken viisauden yhteydessä, jotenkin, se on.

koetapa vielä muotoilla se Tankaksi "kilpailuun".

PS. Tekee hyvää tankata suomen kieltä, siksi aloitinkin koko "kisan":)

• CannedHeat
        fe.fa kirjoitti:

voisi luulla, kukin vuorollaan mitäkin, mutkan jälkeen jotain muuta ;)

oikein hyvä... mitä ihmettä se sitten tarkoittaneekin.

• fe.fa
        CannedHeat kirjoitti:

oikein hyvä... mitä ihmettä se sitten tarkoittaneekin.

kukaan ei tiedä eikä oikeasti haluakkaan tietää. Maailma täyttyy aavisteluilla.

• fe.fa
        CannedHeat kirjoitti:

koetapa vielä muotoilla se Tankaksi "kilpailuun".

PS. Tekee hyvää tankata suomen kieltä, siksi aloitinkin koko "kisan":)

halita ja en ymmärrä siinä sitä kohtaa missä laitetaan epääoleelliselta näyttävä rivi joka ensin vaikuttaa orvolta pirulta ja muuntuukin mielessä kaiken avaimeksi, selittäväksi tekijäksi. Mistä sellaisen nappaa ajatuksiin, kun pinnalla mielessä on ne vain ne tavut joihin keskittyy.

• CannedHeat
        fe.fa kirjoitti:

voittanut epävirallisen SM:n nukahtamisessa. Pystyn
        nukahtamaan kesken lauseen seisovilleni. Mutta ei siinä vielä kaikki: karkoitan KAIKEN pois nukahdettuani. Se aidosti tarkoittaa kaikkea. Evoluutiomielessä tuo tarkoittaa sitä, että tällainen yksilö kuin minä säilyy hengissä "ponnistelematta".... sapelihammastiikeritkin pelkäsivät.... saati sitten "kilpailijat"

PS. Kyllä, ja olen käynyt unitutkimuksissa ja kyllä
        minulla oli "anti-imuri" ja yms.

PS. Näin sitä itsekin lipeän asiasta....:)

• CannedHeat
        fe.fa kirjoitti:

halita ja en ymmärrä siinä sitä kohtaa missä laitetaan epääoleelliselta näyttävä rivi joka ensin vaikuttaa orvolta pirulta ja muuntuukin mielessä kaiken avaimeksi, selittäväksi tekijäksi. Mistä sellaisen nappaa ajatuksiin, kun pinnalla mielessä on ne vain ne tavut joihin keskittyy.

ehkä "uutta" ja siksi "vaikeaa" ....säännöt?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000031823125

Jos seuraava voittaja päättäisikin, että tästä tulisikin tankka- runoja?

• fe.fa
        CannedHeat kirjoitti:

voittanut epävirallisen SM:n nukahtamisessa. Pystyn
        nukahtamaan kesken lauseen seisovilleni. Mutta ei siinä vielä kaikki: karkoitan KAIKEN pois nukahdettuani. Se aidosti tarkoittaa kaikkea. Evoluutiomielessä tuo tarkoittaa sitä, että tällainen yksilö kuin minä säilyy hengissä "ponnistelematta".... sapelihammastiikeritkin pelkäsivät.... saati sitten "kilpailijat"

PS. Kyllä, ja olen käynyt unitutkimuksissa ja kyllä
        minulla oli "anti-imuri" ja yms.

PS. Näin sitä itsekin lipeän asiasta....:)

sille osalle sinua joka näkee ja kuulee ja (hih) kirjoittaa unen lumouksesta huolimatta.

Pieni ajatus tuosta on, mutta pidän sen korvieni välissä. Lähden itsekin tavoittelemaan unta, mutta nukahdan hitaasti pimeyden kautta unikuviin raueten. Kiitos sinulle seurasta. Oli pehmoinen olotil josta sapelihampaat pysytelivät kaukana.

• fe.fa

• En minä vastaa kysymykseen, mutta kysymyksestä tuli mieleen se, että minun mielestä tämä keskustelu on muuttunut aika paljon. Ennen vähän räväkät/kevyet aloitukset saivat aikaan pitkiä ja hauskoja ketjuja.
      Nyt täällä on esim. HTZA nimimerkillä oleva kirjoittaja, joka on aika kärkevä ottamaan kantaa asiaan kuin asiaan mutta tuntuu kuin hänet olisi jotenkin "leimattu" jonkilaiseksi häiriköksi. Kun oma huumori on jokseenkin sarkastinen, luen myös monet viestit "vitseinä". Luulen, että omat lähinnä "vitseiksi" tarkoitetut viestit otetaan niin tosissaan..niin tosissaa..

• ymmärrsit

"vitsit" ovat aina pilkallisuutta ja pilkkaa ne eivät ole huumoria ja hyväntahtoisuus on niistä kaukana

• CannedHeat

joskus vaikea saada selville millä mielellä se on tehty. Minä kirjoitan lähes jokaisen kommentin enemmän tai vähemmän kieli poskessa. HTZA varmasti
        tekee hieman eri "tekniikalla" aivan samaa.

Samaa mieltä pitkälti tuosta keskustelun muttumisesta... onhan tämä palsta vähän tällainen
        aikuisten hiekkalaatikko:))

• HTZA
        CannedHeat kirjoitti:

joskus vaikea saada selville millä mielellä se on tehty. Minä kirjoitan lähes jokaisen kommentin enemmän tai vähemmän kieli poskessa. HTZA varmasti
        tekee hieman eri "tekniikalla" aivan samaa.

Samaa mieltä pitkälti tuosta keskustelun muttumisesta... onhan tämä palsta vähän tällainen
        aikuisten hiekkalaatikko:))

maalta,reisusta josta voisi aloittaa kolmekin sellaista keskustelua joihin olen ottanut kantaa. Sellaisia kyyneljuttuja.

Mutta kuitenkin, minun nimmarini on aina HTZA, minä en käytä koskaan muita nimmareita.
        Kaikki ajatukseni ovat ihan omiani, paisi ne joita olen alitajuisesti säilönyt elämäni aikana.
        Eli kaikki.

Vauvana olin vähän nössö ja saamaton.

Koskaan en ole ilkeä.
        Minun olisi helppo sanoa niille jotka suuttuvat että: "te ette tajua", vaan enpä sano.
        Teillä oli kiva keskustelu, sitä oli mukava lukea.

• CannedHeat
        HTZA kirjoitti:

maalta,reisusta josta voisi aloittaa kolmekin sellaista keskustelua joihin olen ottanut kantaa. Sellaisia kyyneljuttuja.

Mutta kuitenkin, minun nimmarini on aina HTZA, minä en käytä koskaan muita nimmareita.
        Kaikki ajatukseni ovat ihan omiani, paisi ne joita olen alitajuisesti säilönyt elämäni aikana.
        Eli kaikki.

Vauvana olin vähän nössö ja saamaton.

Koskaan en ole ilkeä.
        Minun olisi helppo sanoa niille jotka suuttuvat että: "te ette tajua", vaan enpä sano.
        Teillä oli kiva keskustelu, sitä oli mukava lukea.

hiljaa sisäinen puheeni tai puhu "selkeämmin" muutoin 60 tulee liian nopeasti.

PS. On tämä "hullua" olla "hullu" ja jatkaa vaan.

• HTZA
        CannedHeat kirjoitti:

hiljaa sisäinen puheeni tai puhu "selkeämmin" muutoin 60 tulee liian nopeasti.

PS. On tämä "hullua" olla "hullu" ja jatkaa vaan.

Jos sinä et enää kirjoittele menee minulta monta minuuttia suremiseen.
        Joten älä lopeta, äläkä sure.
        Äläkä ihmettele.
        Ole kanssani.
        H.

• CannedHeat
        HTZA kirjoitti:

Jos sinä et enää kirjoittele menee minulta monta minuuttia suremiseen.
        Joten älä lopeta, äläkä sure.
        Äläkä ihmettele.
        Ole kanssani.
        H.

ole hiljaa ja huuda.

• HTZA
        CannedHeat kirjoitti:

ole hiljaa ja huuda.

I WIll.

• CannedHeat
        HTZA kirjoitti:

I WIll.

paljastin sinut jo;)

Voisi olla huolestuttavaa, jos olisi näin...

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe