MADONNAN SAIRAUS

psykiatri.

Diagnoosi Madonnan sairaudelle: IKUISEN NUORUUDEN TAVOITTELU!

7

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuntelijoiden aliarvioimista!

5kymppinen mamma yrittää huipputuottajat ostamalla olla katu-uskottava. Ja tässä rouvassa ei katu-uskottavuutta ollut koskaan. Madonnasta on aina huokunut jonkinlainen epätoivoinen huomionkipeys.

• viiskymppinen,

ei nuorru vaikka mitä tehtäisiin ikävä kyllä se on
        pakko huomata jossain vaiheessa kun peiliin kurkistaa.

• itsesi
        viiskymppinen, kirjoitti:

ei nuorru vaikka mitä tehtäisiin ikävä kyllä se on
        pakko huomata jossain vaiheessa kun peiliin kurkistaa.

kanssa.Vastailetko aina omiin viesteihisi?

• ..jos..

kuitenkin annetaan hänen julkaista uusi albuminsa ensin, kuunnellaan se, ja dissataan vasta sitten, OK?

• uusin hyvä!

Sen jälkeen kun Madonna laittoi jumppatrikoot ylleen ja kekkuloi kaksikymppisten poikien kanssa videolla edes huumorintaju ei auttanut sulattamaan sitä. Olen aina arvostanut Janet Jacksonia Madonnaa enemmän. Janet ei ole näytellyt haaroväliään levymyyntiään vauhdittaakseen vaan on antanut luonnollisen seksikkyyden puhua. Madonnan luonnollisuus kuoli 90-luvun alussa kun rahanahneus iski. Odotellaan vaan Madonnan uutta levyä ja arvostellaan sitten. Mutta jos tämä keski-ikäinen rouva yrittää myydä uusinta levyään teini-seksikkyydellä jää levy luultavimmin hyllyihin. Tosin odotan innolla minkälaisia temppuja hänen markkinointiammattilaisensa ovat järjestäneet uuden levyn julkaisun alle. Hänhän kuitenkin on enemmänkin viihdeyhtiö kuin esiintyvä artisti. Tsekatkaa muuten Janetin uusin video. Yksi parhaimmista jonka olen nähnyt!

• uuden levyn kansi
        uusin hyvä! kirjoitti:

Sen jälkeen kun Madonna laittoi jumppatrikoot ylleen ja kekkuloi kaksikymppisten poikien kanssa videolla edes huumorintaju ei auttanut sulattamaan sitä. Olen aina arvostanut Janet Jacksonia Madonnaa enemmän. Janet ei ole näytellyt haaroväliään levymyyntiään vauhdittaakseen vaan on antanut luonnollisen seksikkyyden puhua. Madonnan luonnollisuus kuoli 90-luvun alussa kun rahanahneus iski. Odotellaan vaan Madonnan uutta levyä ja arvostellaan sitten. Mutta jos tämä keski-ikäinen rouva yrittää myydä uusinta levyään teini-seksikkyydellä jää levy luultavimmin hyllyihin. Tosin odotan innolla minkälaisia temppuja hänen markkinointiammattilaisensa ovat järjestäneet uuden levyn julkaisun alle. Hänhän kuitenkin on enemmänkin viihdeyhtiö kuin esiintyvä artisti. Tsekatkaa muuten Janetin uusin video. Yksi parhaimmista jonka olen nähnyt!

Vertaapa Janetia uuden levynsä kannessa ja vieressä olevaa Madonnaa....
        http://img.perezhilton.com/wp-content/uploads/2008/01/madonnavsjanet__oPt.jpg

• osdkldppsd

määritellään että minkäikäisenä pitäisi esim. pukeutua milläkin tavalla. tietääkseni ei missään, on se kumma kun täyttää 40 tai 50 niin silloin pitäisi lakata olemasta tietynlainen! pah sanon minä. esim. big brotherin riittaa arvosteltiin juuri sen takia että hän oli 56 vuotias ja käyttäytyi muka liijan nuorekkaasti. minä taas ihannoin ihmisiä ketkä ei anna ikänumeroiden olla este elämän halulle ja nuorekkuudelle. ikä ei ole muuta kuin pelkkä numero. ja yleensä tuollainen nuorekkuus ja elämän ilo vanhemmalla iällä kertoo siitä että elämää on tullut jonkin verran nähtyä eikä ota asioita niin vakavasti, eikä ole niin suppeakatseisia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2364
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13