Oltiin nuorimman likan kanssa eilen shoppailemassa ja oisin halunnut ostaa tytölle jonkin uuden vaatteen mutta kun mikään ei kelvannut niin tyttö tokaisi:-"No en mä voi aina kaikkee saada!"
Ja kun sitten olimme menossa apteekkiin mutta lähdinkin vahingossa väärään suuntaan niin tytär huomautti :-"Äiti!Voi että sä osaat sit olla tohelo!"
Hauskaa viikonloppua kaikille!Me menemme perhematkalle allasmatkalle Siljalle tänään ;O)
lasten suusta sen totuuden kuulee
4
1331
Vastaukset
- kävelin
kerran Hesassa väärään suuntaan ja totesin että "voihan hitsi!"
- blondi-72hki
kun sinä sanoit noin vaikka tämä on lasten suusta palsta mutta hei hienoo että lapsukaisetkin tänne kommentoivat emmekä vain me aikuiset ;O>
Onnellista maanantaita joka ikiselle iikalle !! - kommenttis...
blondi-72hki kirjoitti:
kun sinä sanoit noin vaikka tämä on lasten suusta palsta mutta hei hienoo että lapsukaisetkin tänne kommentoivat emmekä vain me aikuiset ;O>
Onnellista maanantaita joka ikiselle iikalle !!on naurettavia...ilmeisesti tääl ei saa kommentoida toisten kommentteja sun mielestä. Ja mistäs lähtien täällä olikaan ikäraja et saa laittaa vain alle 12 vuotiaitten kommentteja? Olet itsekkin laittanu tänne yli 12 vuotiaitten kommentteja...
- blondi-72hki
kommenttis... kirjoitti:
on naurettavia...ilmeisesti tääl ei saa kommentoida toisten kommentteja sun mielestä. Ja mistäs lähtien täällä olikaan ikäraja et saa laittaa vain alle 12 vuotiaitten kommentteja? Olet itsekkin laittanu tänne yli 12 vuotiaitten kommentteja...
lasteni kommentteja,rakkaita kun ovat.
Hei haloo beibi!Ihanaa kun kommentoidaan!Enhän sitä todellakaan ole ikinä kieltänytkään vaan aina päinvastoin sanonut ja ihmisiä kannustanut kommentoimaan ja sanomaan asiansa;)
Iloista mutta kivuliasta keskiviikkoa ystäväni ;> !!!
Kiitos kun pidät kommenttejani naurettavina hih sillä oishan se ikävää jos tekisin sinut surulliseksi ja itkisit niin ja minusta on hauska sanoa takaisin koska en todellakaan osaa suuttua vaan olen huvittunut hih hih hoh hoh hoh hih haaaa heh heh heh !!!!!!!!!!!!!!! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4405889Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2072072Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3721913- 1231120
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51054- 281001
- 77872
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60864- 38752
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743